✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

06.08 - HPE מצטרפת ל – MedOne להקמתStack Azure, פלטפורמת מחשוב הענן המתקדמת בעולם, מבית מיקרוסופט

IsraelClouds
|
August 6, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

HPE ו - MedOne הישראלית חתמו השבוע על הסכם לשיתוף פעולה בעלות של מיליוני שקלים, לצורך הקמת התשתית המקומית של Azure Stack, שתאפשר לגופים וחברות ישראליות ליהנות מהיכולות והאיכויות של Azure, בהתבסס על טכנולוגיה, שירותים ומימוש מודלים תפעוליים חדשניים של HPE

חודש בלבד לאחר ההכרזה המשותפת של מיקרוסופט ו – MedOne על שיתוף הפעולה ביניהן, להקמת תשתית מקומית בישראל של פלטפורמת AZURE, מצטרפת אליהן שחקנית חיזוק משמעותית: חברת HPE.

במסגרת שיתוף הפעולה חתמה MedOne עם חברת HPE על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי לתכנון, אספקה ויישום של תשתיות החומרה הייעודית עבור הקמת Azure Stack. עלות ההסכם מוערכת במיליוני שקלים. מומחים של HPE יתכננו, יקימו ויתמכו בפלטפורמת הענן המקומית של מיקרוסופט על בסיס תשתיות החומרה של HPE. תשתיות יעודיות אלה עברו בדיקות והסמכות של מיקרוסופט העולמית, המבטיחות ללקוח ביצועי מערכת אופטימליים, יחד עם שירות, ניהול ותמיכה באיכות הגבוהה ביותר, ובמודל תשלום לפי צריכה, שנחשב לכלכלי ומשתלם הרבה יותר.

רוני שדה, מנכ"ל MedOne: "HPE נבחרה לספק את תשתיות החומרה, מבין מספר מצומצם של ספקים מורשים ומוסמכים מטעם מיקרוסופט, וזאת לאחר בדיקה קפדנית שבחנה את כלל היכולות, הכלים והערכים לצד בשלות המערכת, ביצועיה ואיכות השירות והתמיכה אותם היא מביאה לפרויקט זה".

אורי ברגמן, מנכ"ל HPE בישראל מסר כי, "אנו שמחים להיות שותפים להקמת הענן המוביל בישראל. הענן מתוכנן ומיושם על ידי יועצנו הטכנולוגיים, ומשולב בו מודל ה- GreenLake של HPE  - מודל תפעולי/פיננסי חדשני, ייחודי ל- HPE, המאפשר תשלום על פי צריכה. בכך מצטרפת MedOne לכאלף לקוחות מובילים בתחומם בעולם, העושים שימוש במודל GreenLake ונהנים מגמישות בגידול, לצד יכולת השליטה על השימוש, תמיכה ושירות מקומי, וכמובן מענה לנושא אבטחת המידע הקיים בענן פרטי".

הקמת תשתית פיזית של Azure Stack בישראל, תאפשר לחברות וארגונים שונים ליהנות מאיכויות הענן המתקדם של מיקרוסופט מבלי להידרש להוציא את המידע שלהן אל מחוץ לישראל. לקוחות שיהיו מעוניינים בכך, יוכלו להתממשק בקלות ל – Azure, ולצרוך ממנו שירותים מתקדמים, ולא יידרשו לבחור בין ענן ציבורי לענן פרטי מכמה ספקים ומטכנולוגיות שונות.

רוני שדה. צלם פיני סילוק פיין ארט
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות