✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מדידאטה משיקה טכנולוגיות חדשות עבור ניסויים קליניים, המעניקות מענה לאספקטים קריטיים בפיקוח על הניסויים.

IsraelClouds
|
September 22, 2022
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

מדידאטה משיקה טכנולוגיות חדשות עבור ניסויים קליניים, המעניקות מענה לאספקטים קריטיים בפיקוח על הניסויים.

Medidata Detect ו-Rave CTMS משפרות את עולם המחקרים הקליניים באמצעות תהליכי עבודה מבוססי תפקיד וויזואליזציה של דאטה קליני עבור מאות לקוחות ב-9000 מחקרים ויותר.

מדידאטה, חברה בבעלות דאסו סיסטמס, הודיעה על התפתחות טכנולוגית, הנוגעת לניהול ופיקוח  מחקרים קליניים.

Medidata Detect ו-Rave CTMS (מערכת ניהול ניסיים קליניים) ישפרו את ניראות המידע ואת הדיווח לנותני החסות ולארגונים המבצעים את הניסויים (CROs) בשתי דרכים משמעותיות: כיצד מנטרים את המידע באופן מקיף וכיצד מייצרים ויזואליזציה של המידע כדי לאפשר קבלת החלטות מהירה יותר.

"בימינו, ניסוים קליניים מתבצעים באופן מהיר מבעבר, ונהנים מהרבה יותר מידע. זה מאפשר פיתוח תרופות חדשות וחוויות טיפול משופרות.

כל זה מצריך שינוי מהותי באופן שבו צוותי המחקר צריכים ויכולים לנטר ולדווח מידע, כדי לייצר תובנות שיכולות להפוך למעשים" אמרה ליסה מנימייקר, סגן נשיא טכנולוגיות מחקר קליני, מדידאטה.

"השיפור ב-Medidata Detect יחד עם השקת Visual Analytics עבור Rave CTMS מייצר תהליכי עבודה מבוססי תפקיד עבור ניטור מידע ומעניק ויזואליזציה משופרת משמעותית של מידע זה, המספקים לצוותי המחקר ולצוותי ניהול המידע מסלול מהיר לתובנות מעשיות.

Medidata Detect מספק נתונים ומעקב מקצה לקצה, ומעניק לצוותים עם משימות שונות יכולת לצמצם סיכונים לטובת בטיחות מטופלים ולטובת אמינות, דיוק ושלימות המידע. העדכון האחרון מביא חוויה חדשה לגמרי, מבוססת תפקיד, עם 4 מודולים ייחודיים, המעניקים נראות של המידע, אנליזה, ביצועים של האתר ופרוטוקול הסיכונים.

ויז'ואל אנליטיקס עבור Rave CTMS הוא כלי עוצמתי חדש, המאפשר למשתמשים לנווט באופן אינטואיטיבי בין גרפים, חומרים ויזואליים וטבלאות. השקתו של כלי זה מעניקה לצוות המחקר גמישות לצפות בכל המידע במערכת ולחקור אותו בדרך המתאימה להם ולארגון.

שני החידושים הם חלק מהפתרון עטור הפרסים של מדידאטה Digital Oversight Solution, שהוכח כמפחית את הזמן הנדרשים למחקר בשטח ב-33% לאתר/לשנה (סה"כ 4 ימי ניטור) ללא השפעה על איכות המחקר. פתרון זה מאחד ניהול סיכונים, ניטור מרכזי, שליטה מרחוק ו-CTMS בפלטפורמה אחת. כתוצאה מכך, מתודולוגיות העבודה משתנות. במקום איטיות וצורך מתמיד "להגיב לאירועים", הצוותים נהנים מיכולת לצפות את ההתפתחויות ולפתח אסטרטגיות בהתאם, באופן שתומך בניסויים קליניים רב מרכזיים היברידיים, היות שמידע אינו הולך לאיבוד ואינו יוצר מהקונטקסט שלו.

 

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות