✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

18.12 - מטריקס בדיקות ואוטומציה מחזקת את פעילותה בתחום האוטומציה ללא כתיבת קוד

IsraelClouds
|
December 18, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

מטריקס בדיקות ואוטומציה, מעמיקה את פעילותה בתחום ה-Codeless Test Automation. כחלק מכך חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת TestCraft, פלטפורמה מובילה בתחום המעבר לאוטומציה של תהליכי בדיקות ידניים.

הפתרון של  TestCraft נבחר לאחר בדיקה מעמיקה של מספר פתרונות דומים בתחום ה- Codeless Test Automation  מתוך הבנה שזה הפתרון המתאים והנוח ביותר לשימוש עבור בודקים ידניים.

TestCraft הינה פלטפורמת אוטומציה לבדיקות תוכנה עבור תסריטי רגרסיה וניטור יישומי אינטרנט בייצור. המערכת עוטפת מנוע של סלניום ומנגישה בצורה ויזואלית ממשק משתמש המאפשר לכל בודק ידני לייצר תסריטי אוטומציה בצורה נוחה וקלה. בנוסף, למערכת אלגוריתם משוכלל מבוסס AI אשר מתגבר באופן אוטומטי על שינויים באפליקציה ובזכותו תחזוקת האוטומציה הופכת קלה מאוד ומבוצעת גם היא ע"י הבודק הידני בארגון. כמובן שכל תסריט אוטומציה יכול לרוץ בו זמנית במספר סביבות, מספר דפדפנים בהרצות יום והרצות לילה ולחסוך זמן רב מאוד של בודקים ידניים.  

לדברי רם יוניש, סמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עיסקי במטריקס בדיקות ואוטומציה: "לפני כשנה בחנו מספר פתרונות בתחום ה- codeless test automation לטובת מענה בעיקר לשוק הדיגיטל. במהלך ההתנסות עם המערכות השונות זיהינו באופן ברור את היתרון של TestCraft ביצירת תסריטי אוטומציה באמצעות בודק ידני הבקיא בתהליכים העיסקיים אבל אינו יודע לכתוב קוד. לשמחתנו מאז הצלחנו להטמיע את הפתרון במספר ארגוני IT מהמובילים בארץ ואנחנו רצים במקביל במספר פיילוטים נוספים".

בתמונה: רם יוניש, סמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עיסקי במטריקס בדיקות ואוטומציה צילום: מטריקס

לדברי דרור טודרס, מנכ״ל ומייסדTestCraft : "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם מטריקס בדיקות ואוטומציה, חברה מובילה במתן שירותים מקצועיים בתחום בדיקות תוכנה ידניות ואוטומטיות וכבר רואים כיצד שיתוף הפעולה מאפשר ללקוחותינו המשותפים לבנות, ליעל ולשכלל את מערך בדיקות האוטומציה שלהם."

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות