✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

17.09 - מטריקס רוכשת את השליטה בחברת אינטגריטי תוכנה של ארז גולדשטיין

IsraelClouds
|
September 17, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

אינטגריטי הוקמה בשנת 2011 על ידי ארז גולדשטיין והפכה במרוצת השנים להיות דומיננטית ומובילה בשוק הישראלי בתחום שיווק והטמעת מוצרי תוכנה עם התמחות מיוחדת בתשתיות ואבטחת מידע.

לאינטגריטי כ- 150 לקוחות והיא שותפה עסקית של יצרנים מובילים בארץ ובעולם כמו: IBM Mcafee, Citrix, Crusoe Security, ObserveIt, IronScales, LakeSide ועוד.

מוטי גוטמן מנכ״ל מטריקס אישר את הדברים והוסיף ״אנחנו בוחרים בקפידה רבה את השותפים שלנו. יש לנו היכרות ממושכת ורבת שנים עם ארז, אשר הביא את החברה להצלחות עסקיות ולהסכמים עם מותגי טכנולוגיה גלובליים מובילים. אנחנו משוכנעים ביכולתנו המשותפת להגדיל את עסקי החברה ולמנף את היכולות הקיימות של אינטגריטי. בזכות הרכישה של אינטגריטי תוכנה מטריקס מרחיבה את ההיצע הטכנולוגי שלה בתחום התשתיות ואבטחת המידע״.

ארז גולדשטיין מוסיף כי ״מטריקס היא חברת הטכנולוגיה הגדולה והמובילה בישראל וזו מבחינתנו גאווה גדולה. יש כאן סינרגיה מצויינת, אשר תהיה לטובת אינטגריטי, לקוחותיה והצעת ערך נוספת ללקוחות מטריקס. אני רואה בצעד הזה גם הצבעת אמון ביכולות ובאסטרטגיה של חברת אינטגריטי להיות המובילה בישראל בתחום שיווק והטמעה של מוצרי התוכנה הטובים בישראל בתחומי התשתיות ואבטחת מידע.  אינטגריטי תמשיך לפעול כחברה עצמאית ואני ממשיך להיות המנכ״ל - כך שמבחינת עסקי החברה business is as usual - אבל אנחנו מתכננים שעכשיו תפתחנה בפנינו יותר דלתות ויהיה הרבה יותר הזדמנויות עסקיות".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות