✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

03.09 - BMC משיקה את BMC Helix, פתרון CSM לארגוני אנטרפרייז

IsraelClouds
|
September 3, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

הפתרון החדש מאפשר לארגונים לשדרג את יכולות הניהול והמעקב שלהם באמצעות טכנולוגיות מתקדמות

BMC, מובילה עולמית בפתרונות תוכנה לניהול שירותים עסקיים לחברות וארגונים, המיוצגת בישראל בבלעדיות על ידי מטריקס, השיקה את BMC Helix, פתרון CSM (Cognitive service management) לארגוני אנטרפרייז. ה-Helix משלב פתרונות טכנולוגיים מתקדמים כגון בינה מלאכותית ו-Machine Learning עם פתרונות ה-ITSM (IT service management) על מנת לשדרג את השירות לו זוכים העובדים ומשתמשי הקצה. באמצעות ה-Helix, BMC היא החברה הראשונה המספקת לארגונים פתרון CSM מקצה אל קצה המתאים לקונטיינרים ומייקרוסרביסס המבוססת על ארכיטקטורות מולטי קלאוד, כך הם יכולים לעבור לניהול שירותים פרואקטיבי וליהנות מיכולת ניתוח ברמה הגבוהה ביותר.

Cognitive Service Management הינו השלב הבא בהתפתחות ה-ITSM. בזכות הטכנולוגיות המתקדמות והמובילות שיש כיום בשוק, CSM משדרג את ה-ITSM לגבהים חדשים, משפר את חווית הלקוח, מבצע אוטומציה במספר רב של תהליכים, חוסך בעלויות לאורך כל הארגון ועוד. פתרונות מבוססי CSM מתאפשרים בזכות ה-AI ויכולות אוטומציה מתקדמות, אך השימוש אינו רובוטי באמצעות פעולות שירות אוטומטיות.

ה-BMC Helix מציע לארגונים שלוש תכונות מפתח שבאמצעותן הוא יכול לשדרג את מערכות ה-ITSM שלהם באופן ניכר:

• מקלאוד למולטי קלאוד: ה-Helix מאפשר לארגונים ליהנות מכל הפתרונות המובילים של BMC במתכונת As a Service – Remedy As a Service, Discovery As a Service, Business Workflows as s Service).

• גמישות בקונטיינרים: באמצעות ה-BMC Helix לארגונים ישנה היכולת להפעיל קונטיינרים בכל מולטי קלאוד שהם יבחרו (AWS, Microsoft Azure ועוד).

• קוגנטיביות: ה-Helix מסייע לארגונים לבצע את המעבר מפתרונות ה-ITSM לפתרונות חדשניים מבוססי CSM, הכוללים AI, למידת מכונות, בוטים ועוד.

"BCM Helix הינה הפלטפורמה האידיאלית להגשמת החזון של BMC: ניהול שירותים ברמה גבוהה המבוסס על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיש". כך אמר יגאל שחק, מנהל אגף BMC בחטיבת התוכנה של מטריקס. "באמצעות ה-Helix, לארגוני אנטרפרייז ישנה היכולת לשדרג את יכולות הניהול והאנליזה שלהם וליהנות מזווית ראייה רחבה, מעמיקה ואיכותית יותר על כל הנעשה בארגון – ממחלקת ה-IT, עד העבודה מול לקוחות הקצה ועוד".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות