✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

25.02 - מארק גרנות מונה לתפקיד סגן נשיא ומנכ"ל אפלאוז ישראל

IsraelClouds
|
February 25, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

מארק גרנות מונה לתפקיד סגן נשיא ומנכ"ל אפלאוז ישראל

מארק גרנות, 52, מונה לתפקיד סגן נשיא ומנכ"ל אפלאוז ישראל, המספקת פתרון בדיקות דיגיטליות של אפליקציות מובייל, ווב, טכנולוגיה לבישה ופתרונות IoT, בסביבה הטבעית של המוצר הדיגיטלי. אפלאוז מספקת את השירות באמצעות מודל ייחודי של Crowd Testing הנשענת על קהילה גלובלית של 300,000 בודקים ומשרתת מעל 3000 לקוחות. במסגרת תפקידו יפעל גרנות בעיקר לחיזוק פעילותה העסקית של אפלאוז בישראל הן בקרב חברות הסטארט אפ וארגוני אנטרפרייז והן בפיתוח שווקים באסיה.

גרנות מביא עימו לתפקיד ניסיון רב בניהול ופיתוח עסקי בחברות גלובליות וישראליות בענף הטכנולוגיה. בתפקידו הקודם שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי ב- Nanorep, אשר השלימה אקזיט מוצלח. לפני כן שימש כמנכ"ל חברת RATIO, אשר נמכרה לאורפק. כמו כן שימש בתפקידי ניהול בכירים בחברות ה- IT הישראליות מלם-תים ומטריקס.

לגרנות תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

מארק-גרנות, קרדיט לקובי קנטר.
‍מארק-גרנות, קרדיט לקובי קנטר.

אודות אפלאוז

אפלאוז (Applause) מספקת פתרון פורץ דרך לביצוע בדיקות איכות ובדיקת חווית משתמש לאפליקציות מובייל, ווב, יישומים ארגוניים, חנויות מקוונות ופתרונות IOT באמצעות גישת CrowdTesting הנשענת על קהילה מנוהלת של למעלה מ- 300,000 מומחים המספקים שירותים על פי דרישה. אפלאוז מספקת ללקוחותיה תובנות אותנטיות, הנסמכות על בדיקות אנושיות אמיתיות בכל שלב של פיתוח התוכנה. באמצעות קהילת המומחים של אפלאוז יכולים ארגונים לבצע מגוון עצום של בדיקות על פי כל מאפיין נדרש, החל משפת מערכת ההפעלה, סוג ההתקן ועד מאפיינים אנושיים ייחודיים. לקוחות המשתמשים בפתרונות של אפלאוז נהנים מחוויות דיגיטל ברמה גבוהה, הבונות נאמנות לקוחות, מאיצות חדשנות ומגדילות הכנסות.

אפלאוז מעצימה למעלה מ- 3,000 לקוחות הנמנים על מותגי הדיגיטל המובילים בעולם, המספקים באמצעות אפלאוז חוויה דיגיטלית מושלמת ללקוחות שלהם בכל מכשיר ובכל מקום. בין לקוחות אפלאוז נכללים: גוגל, מיקרוסופט, אדובי, Uber,  רשת הטלויזיה Fox, eBay, וולמארט, פייפאל, סיטי בנק, CNN, HBO, דיסני, Expedia, מלונות הילטון, BMW, פולקסוואגן.

אפלאוז הוקמה ומנוהלת על ידי הישראלי דורון ראובני. מטה החברה ממוקם בבוסטון. בישראל פועלת החברה בקרב חברות סטארט אפ ועד גופי אנטרפרייז.  

למידע נוסף  https://www.applause.com

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות