✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

25.02 - מלם תים מרחיבה את סל הפתרונות הדיגיטליים

IsraelClouds
|
February 25, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

תפיץ ותיישם פתרון מוביל לניהול מסמכים בענן - OnBase של חברת Hyland

קבוצת מלם תים תפיץ ותיישם בישראל את פתרון ניהול המסמכים OnBase של חברת Hyland, אשר הוגדר כמוביל בתחום Content Service Platform על פי דוחות גרטנר ופורסטר האחרונים.

חברת Hyland היא חברת תוכנה אמריקאית, המתמחה בפיתוח מוצרים בתחום ניהול מסמכים וניהול ידע בארגון, המבוססים על רעיונות טכנולוגיים חדשניים ויצירתיים.  

OnBase היא פלטפורמת שירותי תוכן ותיקה ומוכרת בעולם, המתאימה לארגונים מסדר גודל בינוני וגדול, עם למעלה מ- 15,000 לקוחות הפרוסים ב- 64 מדינות שונות. הפתרון של OnBase מאפשר מגוון רחב של יכולות תוכן, מניהול מסמכים ועד לניתוח תוכן ואנליטיקה. OnBase מרכז את התוכן העסקי החשוב של הארגון במיקום מאובטח אחד ומאפשר לשלוף את המידע הנדרש בזמן אמת, מכל מקום ומכל מכשיר.

OnBase זמין כתוכנת שרת מקומי on-prem או במודל SaaS (Software as a service).

נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה במלם תים: "פתרון ניהול המסמכים בענן של Hyland מאפשר לארגונים לספק פתרונות דיגיטל למשתמשים שלהם באופן פשוט ומהיר. יתרונותיו הבולטים של OnBase הינם בהצעת הערך הממוקדת, המאפשרת פריסה מהירה של שירותי תוכן, מתן מענה ללקוחות המעוניינים לבצע מיגרציה מפתרונות ECM מדור קודם במעבר לניהול מסמכים בענן ובשיפור חוויית המשתמש.

נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה, קרדיט לצילומים: יח"צ
‍נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה, קרדיט לצילומים: יח"צ

"המוצר מגיע עם אינטגרציה ל- SAP, Salesforce, Oracle, אוטוקד, office ו-  outlook וכולל סט של פתרונות מובנים מראש, אשר מקצרים את משך זמן היישום באופן משמעותי ונותנים ערך מוסף עסקי לארגון", אומרת לירון טבק מנהלת תחום ECM בחטיבת יישומים במלם תים ומוסיפה: "אנחנו במלם תים רואים עצמנו כ- trusted advisor של הארגון, ביישום פתרונות ניהול תוכן ומלווים אותו בתהליך קבלת ההחלטות ויישום הפתרון, תוך שימוש בטכנולוגיות המתאימות לו ביותר וכן שימוש אופטימלי בכלים הקיימים בארגון. כל זאת בעזרת צוות בעל ניסיון רב במימוש תהליכי העברת הלקוח לעולם ניהול התוכן הדיגיטלי".

לירון טבק מנהלת תחום ECM, קרדיט לצילומים: יח"צ
‍לירון טבק מנהלת תחום ECM,קרדיט לצילומים: יח"צ

תים הוד, מנהל מכירות EMEA ב- :Hyland "בחרנו במלם תים, חברת האינטגרציה המובילה בישראל, כנציגתנו הבלעדית, לאור התמחותה וניסיונה בהובלת פרויקטים משמעותיים רבים בתחום ניהול התוכן בישראל. השילוב בין חברת היילנד - מובילה עולמית בפיתוח פתרונות תוכנה לניהול תוכן, תהליכים ואירועים, עם הצוות המנוסה של מלם תים, יסייע ללקוחות הישראלים לנהל תהליכים באופן יעיל וחסכוני יותר". והוסיף: "אנו מצפים ששיתוף הפעולה בינינו  יתרום להעצמת הלקוחות וליצירת פתרונות גמישים, יעילים ואפקטיביים יותר, להתמודדות עם אתגרים עסקיים".

תים הוד, מנהל מכירות EMEA ב-Hyland , קרדיט לצילומים: יח"צ
‍תים הוד, מנהל מכירות EMEA ב-Hyland , קרדיט לצילומים: יח"צ

אודות מלם תים

קבוצת מלם תים, היא מחברות ה-IT והאינטגרציה המובילות והמבוססות בישראל, המספקת מגוון רחב ואיכותי של פתרונות ושירותים מקצה לקצה לחברות וארגונים מכל סדר גודל – מהארגונים הגדולים ביותר ועד לסטארטאפים וחברות קטנות. בין הפתרונות המוצעים לחברות: סייבר ואבטחת מידע, שירותים ופתרונות בתחומי הדאטה סנטר והתשתיות, תקשורת נתונים, שירותים מנוהלים, מיקור חוץ, שירותי ענן ועוד. בין לקוחות החברה נמנים ארגונים רבים מכל מגזרי המשק ביניהם: ציבורי וממשלתי, בטחון, תעשייה ומחסר, פיננסי, הייטק, טלקום ועוד.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות