✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

28.05 - מלם תים תטמיע בחברה לאוטומציה פלטפורמה לניהול תהליכים עסקיים

IsraelClouds
|
May 28, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

פלטפורמת ה- AgilePoint תשולב בכל המערכות התפעוליות של החברה ותספק פתרונות דיגיטליים מתקדמים לעיריות ולרשויות מקומיות

החברה לאוטומציה, או בשמה החדש - אוטומציה החדשה (מקבוצת ONE1), בחרה בפתרון ,AgilePoint אשר קבוצת מלם תים היא נציגתו בישראל, כמנוע תהליכים עסקיים ארגוני, שישולב בכל המערכות התפעוליות של החברה. היקף העסקה מאות אלפי שקלים.

AgilePoint  הינה מערכת (Business Process Management) BPM מתקדמת, הכוללת חבילת תוכנה חדשנית ורבת יכולות לניהול תהליכים עסקיים (Workflows) ולפיתוח יישומים חכמים, מונחי תהליכים, ללא כתיבת קוד, תוך קישור בין ממשקי אדם, מערכות מידע, טפסים ארגונים ויישומים ניידים. כל זאת תוך הטמעה קלה ומהירה בארגון. אוטומציה החדשה מצטרפת לעשרות לקוחות AgilePoint בישראל, ביניהם: מרכז אקדמי רופין, עיריית תל אביב,  ,ECIשב"ס, סלקום, אלביט ועוד.

הפתרון ישרת אלפי משתמשים במאות רשויות מקומיות, והנו חלק מהמהלך של אוטומציה החדשה להתאים את פתרונותיה למהפכת הדיגיטאל ולספק ללקוחותיה פתרונות דיגיטליים מתקדמים, לרבות יצירת טפסים דיגיטליים לביצוע פעולות בשירות עצמי, באמצעות אתרי אינטרנט ומובייל, ניהול תהליכי אישורים, הרשאות ועוד.

הפתרון נבחר לאחר בחינה ארוכה ונסיון רב של אוטומציה החדשה עם פתרונות דומים אחרים לאחר שנמצא כמתאים ביותר להשתלב באופן אינטגראלי במערכות אוטומציה החדשה לניהול רשויות, ולהוות את מנוע ניהול התהליכים והטפסים של מערכות אוטומציה החדשה.

המערכת תשולב במודל OEM, ותוטמע עבור הלקוחות במודל לשכת שירות, כחלק מהענן הפרטי של אוטומציה החדשה, או באתר הלקוח – לפי בחירתם של הלקוחות ומודל העבודה הנוכחי שלהם עם אוטומציה החדשה.

החברה לאוטומציה נוסדה ב-1967 על ידי ממשלת ישראל, במטרה לפתח וליישם מערכות מחשוב לרשויות המקומיות וכיום היא חלק מקבוצת One1.

ששי שילה מנכ"ל החברה לאוטומציה: "מצאנו כי הפתרון של AgilePoint הוא המתאים ביותר ללקוחותינו - עיריות ורשויות מקומיות השואפות לשפר את השירות לאזרח, מאחר והוא מייעל ומפשט את כל התהליכים העסקיים והתפעוליים מול התושבים, תוך קיצור זמן משמעותי. יתרון חשוב מבחינתנו הוא באפשרות ליצירת טפסים מקוונים חכמים, המותאמים למגוון מטרות, באופן פשוט וידידותי למשתמש".

ששי שילה מנכ"ל החברה לאוטומציה
‍ששי שילה מנכ"ל החברה לאוטומציה

אומרת נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה בקבוצת מלם תים: "אנו שמחים על בחירתה של אוטומציה חדשה בפתרון של ,Agile Point המציע חבילת תוכנה מתקדמת מדור 3, לניהול תהליכים עסקיים חוצי ארגון, המתממשקים באופן ישיר עם כל מערכות המידע בארגון. הפתרון אג'ילי ומאפשר חיבור אפליקציות וטפסים מעוצבים, בממשק פשוט וידידותי, עם סביבות עבודה מתקדמות בהם משתמשים בארגון כגון: SharePoint Office 365, Saleforce, SAP  ומערכות WEB נוספות. כמו כן, מאפשר הפתרון הוספת דוחות מתוחכמים, תוך חיבור למקורות הנתונים וניתוח יעילות התהליכים, בכל מכשיר ומכל מקום. כל זאת בנוסף ליכולות שליטה ובקרה בשקיפות מלאה".

ומוסיפה: "הרשויות המקומיות שואפות להיות ירוקות יותר, ממוחשבות יותר, ובעיקר נגישות יותר עבור התושבים. הפתרון של AgilePoint יצעיד אותן קדימה למימוש מטרות אלו".

נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה בקבוצת מלם תים
‍נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה בקבוצת מלם תים
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות