✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

02.01 - רשת בתי האבות "עמל ומעבר" העבירה את תשתיות המחשוב לענן הציבורי של חברת תים

IsraelClouds
|
January 2, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

"עמל ומעבר" (לשעבר: עמל סיעודית), רשת בתי האבות ושירותי הסיעוד, מהמובילות בארץ, העבירה את תשתיות המחשוב שלה לענן המחשוב של חברת תים מקבוצת מלם-תים, הפועל מחוות השרתים של החברה בירושלים היקף ההסכם שנחתם ל-3 שנים בשלב הראשון, נאמד בכ-700,000 ₪.

במסגרת ההסכם שנחתם בין החברות, תים תארח בענן שלה את כל השרתים ומערכות האחסון של עמל סיעודית, תוך שילוב של מערך וירטואליזציה מבית VMware , תקשורת חיצונית לאינטרנט ויישום כלים ומנגנונים לניטור מערכות המחשוב ואבטחת מידע. במסגרת ההסכם הקימה תים גם מערך תמיכה ייעודי מלא לחברה הכולל מוקד זמין לפניות המשתמשים.

במהלך פרויקט העברת התשתיות לענן, ליוו צוותי מומחים של חברת תים את עמל ומעבר  לאורך כל שלבי הפרויקט, משלב סקר צרכים מקיף ותכנון המעבר, דרך הקמת תשתית מחשוב משנית, הגירת המערכות בצורה מבוקרת ועד ביצוע הבדיקות בכל שלב, ניהול ותחזוקת המערכות ובדיקות מסירה מקיפות.

המניע לפרויקט מטעם עמל ומעבר היה הרצון שלה לשפר באופן משמעותי את רמת הזמינות, השרידות והביצועים של תשתיות המחשוב שלה, במטרה להבטיח סביבת עבודה איכותית ומתקדמת יותר לעובדים ורמת שירותים גבוהה יותר ללקוחות החברה.

לדברי איריס שושן, מנמ"רית עמל ומעבר: "בחרנו את תים להעברת חוות השרתים שלנו לענן ולבנייה מחודשת של ארכיטקטורת השרתים מחדש בצורה נכונה, לאחר בחינה מדוקדקת של פרמטרים רבים ואנחנו מאוד שמחים על הבחירה. כל התהליך עבר בצורה חלקה ללא שום הפרעות והשירות שקיבלנו ועדיין מקבלים ממומחי תים הוא מעל ומעבר. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של תים הוא בכך שהחברה מספקת לנו פתרון כולל, לא רק לתחום השרתים ומומחי החברה עומדים לרשותנו במתן מענה מהיר, יעיל ויסודי בתחומים כגון: חומרה, תוכנה, ציוד מחשוב, רישוי ועוד.

שושן הוסיפה: "מערכת היחסים שלנו עם חברת תים היא לטווח הארוך והקשר עמה היה מהלך נכון עבורנו מבחינה כלכלית. מכמות בלתי נתפסת של תקלות בתקופת לחץ, עברנו לשקט מוחלט. השרתים מתוכנתים ומנוטרים 24/7 ויש לנו שקט נפשי. מאחר ואנו עוסקים בבתי חולים, נושא התקלות קריטי עבורנו, כי הוא מונע קבלת חולים ולשמחתנו המצב כרגע הוא כזה שאנחנו מדווחים על התקלה בדיעבד לאחר שהיא טופלה".

לדברי מיקי לנדסמן, מנהל אגף דאטה סנטר מחברת תים, "העברת תשתיות המחשוב 'עמל ומעבר' לענן של תים תאפשר לעמל סיעודית להרחיב את תשתיות המחשוב בצורה גמישה ומודולרית בהתאם לצרכים הדינמיים, לפעול באופן חסכוני יותר תוך צמצום משאבי ניהול, כוח אדם ועלויות כספיות ובסופו של דבר להבטיח רמת שירותים גבוהה, איכותית וזמינה יותר שתתמוך באופן רציף ומתקדם יותר בפעילות החברה".

מיקי לנדסמן מוסיף כי "המעבר של 'עמל ומעבר' לענן שלנו הוא חלק ממגמה שצוברת תאוצה במסגרתה יותר ויותר חברות מעבירות את תשתיות המחשוב שלהם לענן שלנו במטרה ליהנות מהיתרונות הרבים שמחשוב הענן מציע ובראשם, חדשנות, גמישות וחסכון כספי ניכר. במסגרת זאת אנו נמצאים בימים אלו בעיצומו של מהלך לשדרוג והרחבת חוות השרתים שלנו בשיתוף חברת IBM, כאשר השלמת מהלך זה יציב את חוות השרתים שלנו בסטנדרטים הגבוהים והמתקדמים ביותר בעולם  תוך שילוב פורטל ייעודי עבור הלקוחות להזמנת שירותים ושרתים אונליין באופן יעיל ידידותי וזמין 24/7 למשתמש".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות