✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מרכז החדשנות Lyve™ Labs של ענקית האחסון סיגייט מכריזה על תחרות " LYVE INNOVATOR OF THE YEAR 2022 "

IsraelClouds
|
July 17, 2022
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event
נועה פרנקו אוחנה מעניקה את הפרס לדרור גיל- זוכה התחרות ב-2021 לסטארטאפ Beamr. קרדיט צילום: שני סדיקריו

מרכז החדשנות Lyve™ Labs של ענקית האחסון סיגייט מכריזה על תחרות "LYVE INNOVATOR OF THE YEAR 2022"

מרכז החדשנות יעניק פרס לסטארטאפ הישראלי החדשני ביותר בתחום הקיימות

 

מרכז החדשנות של חברת סיגייט בישראל Lyve™ Labs הודיע היום על פתיחת ההרשמה לתחרות Innovator of the Year שמתקיימת זו השנה השלישית. התחרות השנה הינה בשיתוף עם Startup Nation Central והפעם תבחר סיגיייט את חברת הסטארט-אפ החדשנית ביותר בתחום הקיימות ופתרונות בר קיימא.

ההשתתפות בתחרות פתוחה לחברות ישראליות (הרשומות בישראל) המתמקדות בפתרונות בתחום הקיימות ומצויות לפחות בשלב הבטא של פיתוח המוצר. החברות מוזמנות להגיש מועמדות לתכנית עד ה -8 בספטמבר, 2022.

               

השנה 8 המועמדים הסופיים יזכו לפרס חסר תקדים, אשר יסייע להם משמעותית בפריצת דרכם. המועמדים הסופים יזכו לחשיפה תקשורתית בכלי תקשורת טכנולוגיים מובילים וכן בערוצי המדיה הדיגיטלית של סיגייט הגלובלית לחברתם, פועלה ופתרונה בתחום הקיימות (חבילת התקשורת מוערכת בעשרות אלפי שקלים). התחרות השנה תקודם ותשודר בשידור חי  ב-YNET, ותכלול גם מאמרים מטעם החברות השונות אשר יפורסמו ויקודמו תקשורתית.  

  

Lyve™ Labs Israel", מרכז החדשנות של סיגייט, הוקם על בסיס התפיסה ששותפויות מגבירות את החדשנות. המרכז נפתח בשנת 2020 בתל אביב במטרה להעצים פעילות חדשנית ולמידה מחברות צעירות ופורצות דרך. השקת התחרות בפעם השלישית מוכיחה שוב את מחויבותה של סיגייט לשותפות עמוקה עם חברות מקומיות בישראל מוסרת נועה פרנקו אוחנה מנהלת מרכז החדשנות בתל אביב "גם אנחנו בחברת סיגייט העולמית צועדים בבטחה לעבר עתיד ירוק יותר אשר יתמקד במחזור ופתרונות ירוקים לאחסון מידע עד שנת 2030 ולהגיע לטביעת פחמן נטרלית עד 2040 בכלל תחומי הייצור שלה".

 

שמונת הפיינליסטים צפויים להשתתף בתחרות, ולעבוד עם צוות המומחים של Lyve™ Labs . המתמודדים הסופיים יציגו את הפיתוחים שלהם בפני פאנל המורכב מבכירי סיגייט ושופטים חיצוניים. אחת השופטות היא ג'ואן מוטסינגר, Senior Vice President, Business Sustainability and Transformation (סגנית הנשיא בסיגייט העולמית) ודמות בכירה ומוכרת בתחומי הדאטה והקיימות באקוסיסטם הטכנולוגי.

 

המועמדים הסופיים יוכרזו ב- 15 באוקטובר 2022, והזוכה ייחשף ב-25 באוקטובר 2022 באירוע סיום חגיגי אשר ישודר בחיי באחד מערוצי החדשות המובילים בישראל. הזוכה בתחרות יטוס להיפגש עם בכירי סיגייט העולמית במטה בקליפורניה ויקבל גישה לפתרונות ושירותי אחסון של סיגייט. כמו כן, הוא יקבל את האפשרות לשתף פעולה עם בכירי סיגייט ומומחים בולטים אחרים בתעשייה אשר יסייעו לו בהמשך דרכו.

 

לינק להרשמה לתחרות, תנאי הקבלה וחוקי התחרות:

אתר התחרות: https://www.seagate.com/promos/lyve-innovator-of-the-year-2022/  

לינק לקליפ: https://www.youtube.com/watch?v=oWu0a3KFDco

 

אודות סיגייט

סיגייט טכנולוגיות (Seagate Technology) היא מובילה עולמית בתחום פתרונות אחסון וניהול המידע. החברה הוקמה בשנת 1979 ומשרדיה ממוקמים בעיר פרימונט שבמדינת קליפורניה, ארה"ב. בישראל מפעילה סיגייט מרכז חדשנות בתל אביב, Lyve Labs שמסייע לסטארטאפים בהוכחת היתכנות (POC) של המוצרים שלהן. בנוסף, המרכז מספק ליזמים הישראלים ייעוץ מקצועי של מומחים בתחום הדאטה, מסייע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים ומספק להם שירותי תכנון והסמכה, ייעוץ והדרכה בפיתוח עסקי, עזרה בייעול תהליכי ניהול נתונים וגישה לציוד מתקדם, תשתיות ומערכות בדיקה. מידע נוסף על סיגייט זמן באתר החברה www.seagate.com, ברשתות החברתיות: Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, ובבלוג.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות