✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

25.11 - מעל 7,000 משתתפים והכרזות על טכנולוגיות חדשות בכנס Google Cloud בלונדון

IsraelClouds
|
November 25, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

בסוף השבוע ננעל בלונדון Google Cloud NEXT - הכנס השנתי של Google Cloud אשר משך אליו מעל ל-7,000 משתתפים. בכירי גוגל העולמית השתתפו באירוע הענק, בהם מנכ"ל Google Cloud תומאס קוריאן, מנהל פעילות Google Cloud ב-EMEA כריס צ'אורי, וסוזאן פריי, סגנית נשיא להנדסה ואבטחה ב-Google Cloud. מספר המשתתפים הגבוה בכנס מעיד על הפופולריות של גוגל בתחום הענן ועל העניין הגובר בפיתוחים ובחדשנות שהיא מספקת למפתחים בכל העולם. נתון נוסף המעיד על פופולריות הענן של Google מגיע דווקא ממנוע חיפוש המשרות הבינלאומי Indeed.com – שם זינק ב-1,082% מספר המודעות הדורשות ניסיון בעבודה עם Google Cloud תוך שלוש שנים בלבד.

תומאס קוריאן, מנכ"ל Google Cloud, אמר במליאת הפתיחה של הכנס כי "המשימה של Google Cloud היא לעזור לארגונים לצמוח בעזרת טכנולוגיה, ולשם כך אנו מפתחים ומספקים להם את שירותי התשתיות הטובים ביותר עם פלטפורמה לטרנספורמציה דיגיטלית אשר כוללת פתרונות ייעודיים למגזרי התעשייה השונים". קוריאן חשף כי בקרוב תשיק החברה 5 מרכזי ענן חדשים (regions), שיתבססו לחלוטין על אנרגיה מתחדשת בדומה ל-20 המרכזים הקיימים של Google Cloud ברחבי העולם.

תומאס קוריאן

כריס צ'אורי, מנהל Google Cloud ב-EMEA, אמר בפתיחת הכנס כי החברה מחויבת ללקוחותיה במדינות אירופה והיא מספקת להם את יכולות האבטחה המחמירות ביותר, כנדרש במסגרת תקנות GDPR ואחרות. לדבריו, "לקוחותינו זקוקים כיום לגמישות ומהירות, להגברת הפרודוקטיביות, וכמובן לעזרה בטרנספורמציה הדיגיטלית – וזה בדיוק מה שאנחנו מספקים להם בעזרת שותפינו העסקיים והטכנולוגיים". בהמשך הוצגו שיתופי פעולה חדשים וכמה קיימים שהורחבו, עם החברות NetApp, SAP,  Atos, HCL ואחרות. "אנו ממשיכים להסיר את החסמים כדי לאפשר מעבר חלק ומהיר של עומסי עבודה ושל מידע בין סביבות שונות, בענן ומחוצה לו".

כריס צ'אורי

סוזאן פריי, סגנית נשיא להנדסה ואבטחה ב-Google Cloud, אמרה בכנס כי "כל המידע בשירותי הענן מוצפן לחלוטין כברירת המחדל, והבעלים היחיד של המידע הוא הלקוח. גוגל לא מעבירה לעולם נתונים של לקוחותיה לגורמי צד שלישי ולא משתמשת בהם לפרסומות. אצלנו גם אין דלתות-אחוריות כך שלאף גורם ממשלתי אין גישה לנתונים בענן שלנו".

גוגל הכריזה בכנס בלונדון על עשרות מוצרים, לקוחות, שיתופי פעולה טכנולוגיים ואסטרטגיים, ועל פיתוחים חדשים למפתחים ולארגונים. להלן כמה מההכרזות הבולטות בכנס.

בתחום האבטחה - החברה הכריזה על מספר פתרונות ושירותים חדשים שנועדו להבטיח ולהגדיל את רמת השקיפות והשליטה של ארגונים על המידע שלהם בענן. ביניהם External Key Manager  (גרסת בתא), המאפשר ללקוחות לנהל את מפתחות ההצפנה שלהם בשירותי צד שלישי מחוץ לגוגל; Key Access Justification, המאפשר ללקוח להיות היחיד שמחליט למי יש גישה למידע שלו; Cloud Security Command Center PREMIUM, הרחבת פרימיום לשירותי האבטחה של Google Cloud אשר כוללת גישה לשירותי מודיעין האבטחה של גוגל; Chronicle, המגן על המידע הארגוני בסביבות היברידיות ומרובות עננים, בעזרת אנליטיקה וזיהוי של איומי אבטחה.

Migrate for Anthos – מאז השקת Anthos בשנה שעברה, קצב האימוץ שלו גובר ולפי חברת המחקר פורסטר, ארגונים זכו להחזר על ההשקעה ב-Anthos עד פי 5, וזמן ההגעה לשוק של פתרונות התקצר בעזרתו פי 13. מכיוון שהוא מבוסס על קוד פתוח, Anthos משחרר לקוחות ממצב של "נעילת ספק" ומקל על המעבר בין סביבות ועננים שונים. כעת, הוכרז על זמינות מלאה של Migrate for Anthos, המאפשר להעביר מכונות וירטואליות מסביבת on-prem וכן מסביבות ענן של Google Compute Engine, Amazon EC2, ומיקרוסופט VMs, ישירות לקונטיינרים ב-GKE.

Apigee Hybrid – פתרון שהוכרז כזמין לכל (GA), מאפשר ניהול היברידי של APIs על גבי כל סביבת ענן או on-prem. השימוש ב-Apigee Hybrid תומך בצורך הגובר של ארגונים להשתמש בהרבה APIs מבלי שריבוי סביבות העבודה יפגעו בפרודוקטיביות.

Cloud Code – החברה הכריזה על זמינות מלאה (GA) של Cloud Code, סט תוספים ייעודי לסביבות פיתוח אינטגרטיביות (IDEs) כגון IntelliJ ו-VS Code, המאפשר למפתחים לכתוב ולפרוש אפליקציות cloud-native וגם לזהות באגים במהירות, ישירות לתוך Google Cloud או כל Kubernetes cluster אחר.

Google Cloud Explainable AI – במסגרת המדיניות והמהלכים שמבצעת Google בהגברת האחריות בנוגע לשימוש בבינה מלאכותית, החברה מציגה את Google Cloud AI Explanations, כלי המאפשר ללקוחות לקבל הסבר מסוים לאופן שבו מודלים של לימוד מכונה הובילו למסקנות או להמלצות הרלוונטיות אליהם. בין הארגונים שהעניקו משוב חיובי לשירות: iRobot, Sky, Wellio ו-Vivint Solar.

עדכונים ב-G Suite

מיליוני אנשים בעולם משתמשים בשירותי G Suite המאפשרים לעבוד בצורה פרודוקטיבית ושיתופית יותר. במהלך הכנס בלונדון גוגל הכריזה על עדכונים וחידושים טכנולוגיים במגוון יישומים של G Suite, בין היתר:

Smart Compose – בשנה שעברה גוגל הציגה ב-Gmail בלבד את השירות, המתבסס על יכולות ה-AI המתקדמות של החברה כדי להציע משפטים שלמים ותיקון שגיאות תחביריות בזמן כתיבת דוא"ל. מאז הספיק Smart Compose לחסוך לאנשים הקלדת יותר משני מיליארד תווים מיותרים בכל שבוע. כעת הכריזה גוגל על הגעתו של Smart Compose גם ל-Google Docs בגרסת בטא.

Google Assistant – החברה חושפת מספר הרחבות בעוזר האישי שלה עבור משתמשי G Suite: יכולת לנהל את לוח השנה שלך בנסיעה או בין פגישות, באמצעות הקול בלבד. מעתה אפשר לבקש מהעוזר להקריא את לוח השנה, ליצור אירועים חדשים או לבטל אירועים, ואפילו לתאם מחדש אירועים קיימים. הרחבה זו של Google Assistant זמינה בגרסת בטא משתמשי למשתמשי G Suite.

בנוסף לניהול לוח השנה, ניתן גם לשלוח הודעות מהירות או להצטרף לשיחות ללא שימוש בידיים. מספיק לומר למשל "היי גוגל, הצטרף לפגישה הבאה שלי" או "היי גוגל, שלח דוא"ל לפגישה הבאה שלי". פונקציונליות זו זמינה גם היא כחלק מגרסת הבטא.

עשרות לקוחות מרחבי אירופה

בכנס הוצגו עשרות סיפורי לקוח של Google Cloud, ביניהם קבוצת הפרסום הגדולה בעולם WPP, המשתמשת בשירותי הענן של גוגל לעשות כמעט כל דבר, החל במערכת חכמה לביצוע מדיה פלאנינג ועד לשימוש בכלי AI של זיהוי פנים ועיבוד שפה טבעית (NLP) לטובת קמפיינים יעילים יותר; משרד התחבורה של אנגליה, שנעזר ב-Google Cloud לביצוע טרנספורמציה דיגיטלי שתסייע לו עד יוני 2020 להיות ארגון הפועל בענן בלבד; חברת התעופה EasyJet, שהסתייעה בשירותי הענן של גוגל לפיתוח האפליקציה Speak Now שמאפשרת ללקוחות לשוחח בעל פה עם בינה מלאכותית, לקבל מידע ולרכוש כרטיסים; חברת התקשורת והטכנולוגיה העולמית Vodafone, המנהלת שיתוף פעולה רחב עם Google Cloud לשיפור השירות, פיתוח חדשנות והגדלת שביעות הרצון של לקוחותיה. אלה מצטרפים לרשימה ארוכה ומכובדת של לקוחות שהצטרפו בשנה החולפת ל-Google Cloud כגון Sanofi, The Telegraph, Sainsbury's, Lush ו- Deutsche Börse Group.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות