✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

23.10 - לארי אליסון מתווה את המסלול העתידי של הענן

IsraelClouds
|
October 23, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

Oracle מספקת את הדור השני של הענן (Gen 2 Cloud) למגזר הארגוני, הכולל יכולות אוטונומיות, אבטחה ללא תחרות, ביצועים מעולים ויתרונות עלות.

בנאום הפותח בכנס Oracle OpenWorld, שיתף לארי אליסון, יו"ר וסמנכ"ל הטכנולוגיות של Oracle, את חזונו עבור הדור השני של הענן, המיועד למגזר הארגוני – פתרון מתקדם יותר מבחינה טכנולוגית ומאובטח יותר, בהשוואה לכל ענן אחר בשוק.

בעוד שהדור הראשון של העננים פותחו על בסיס טכנולוגיה בת עשור, Gen 2 Cloud של אורקל פותח במיוחד כדי לסייע לארגונים להפעיל באופן מאובטח את עומסי העבודה התובעניים ביותר. הענן של Oracle כולל ארכיטקטורה ויכולות ייחודיות, ויכול לספק אבטחה וביצועים ללא תחרות, כמו גם חיסכון כספי ניכר. בנוסף, רק Gen 2 Cloud של אורקל פותח כדי להפעיל את מסד הנתונים Oracle Autonomous Database, מסד הנתונים הראשון והיחידי בתעשייה המפעיל את עצמו.  

תשתית הענן של אורקל, המהווה את בסיסו של Gen 2 Cloud, תוכננה כדי להפעיל באופן מאובטח את כל עומסי העבודה הארגוניים. פתרון ה-IaaS המודרני של אורקל מציע תמיכה מקורית עבור בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל, ומספק רמות חדשות של אבטחה מקצה לקצה, כדי להגן על מידע קריטי.

אליסון דיבר באריכות על המצב הנוכחי של הגנת הסייבר, שלדבריו "פשוט אינו מספיק טוב". כדי לטפל בנושא חשוב כל כך, הוא הכריז על שירותי האבטחה החדשים לתשתית הענן של אורקל, המספקים יכולות גבוהות של אוטומציה, גילוי וחיזוי במטרה לטפל באיומים. באמצעות חיזוק אבטחת הענן חסרת התחרות של אורקל, תיאר אליסון כיצד מבצע הפתרון Oracle Autonomous Database סריקות ייחודיות כדי לאתר איומי אבטחה ומיישם עדכוני אבטחה תוך כדי פעולה, כדי לסייע במניעת מתקפות סייבר וגנבת נתונים.  

הוא גם דיבר על בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל , הפתרון הפופולרי והמתקדם ביותר בעולם מבחינה טכנולוגית. Oracle Autonomous Database גרם למהפכה בתחום ניהול הנתונים – הוא מנהל, מתאים ומתקן את עצמו ומאפשר למשתמשים לייצר חדשנות מהר יותר הודות לפלטפורמה מאובטחת במיוחד, המאפשרת להם לשלם רק על מה שהם צורכים.

אליסון התייחס ליכולות המורחבות של מסד הנתונים האוטונומי של אורקל וסקר את אפשרויות הפריסה החדשות, כולל הפתרונות הייעודיים Exadata Cloud Infrastructure ו-Cloud at Customer. לקוחות יכולים לבחור לבצע פריסה של Autonomous Database על הפתרון הייעודי Exadata Cloud Infrastructure כדי לבודד עומסי עבודה וליהנות מאבטחה ואמינות אפילו גבוהות יותר עבור עומסי עבודה קריטיים. Oracle Autonomous Database Cloud at Customer הוא פתרון מושלם עבור לקוחות שמחליטים לא להעביר את הנתונים שלהם אל הענן הציבורי בשל דרישות רגולטוריות, אך מבקשים ליהנות מהיתרונות של Oracle Autonomous Database במרכז הנתונים המקומי שלהם.

אליסון גם שיתף תוצאות של בדיקות ביצועים (benchmark) במהלך הדגמה קצרה ששמה דגש על פער הביצועים העצום בין Oracle ו-Amazon. הקריטריונים בבדיקה השוו בין Oracle Autonomous Database ולבין הצעות של Amazon: בסיס הנתונים של אורקל המופעל על Amazon Relational Database Service ‏(RDS), ‏Amazon Aurora ו-Amazon Redshift. ההשוואות הישירות הראו גם את היכולת של בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל להמשיך לפעול ללא הפרעות במהלך עדכונים של מסד הנתונים, יתרון המדגיש את ההבדל בין הסכם רמת השירות של Amazon, המבטיח אמינות וזמינות של 99.95%, המחריג את רוב המקורות של זמני ההשבתה המתוכננים והבלתי מתוכננים, לבין הסכם רמת השירות של Oracle, המבטיח 99.995%.

:ציטוטים מהנאום של אליסון

• "מטרת התכנון של Gen 2 Cloud של Oracle הוא ליצור פלטפורמה מאובטחת אחת שתפעיל הכל. קל לומר זאת, אך הרבה יותר קשה לפתח ולבנות ענן מאובטח. הדבר חייב תכנון מחדש של הארכיטקטורה הבסיסית של הענן שלנו".

• "עשינו שימוש נרחב בפתרונות הבינה המלאכותית (AI) ולמידת המכונה (ML) העדכניים ביותר כדי לאתר איומים. אתה לא יוצא עוד לקרב כששתי ידיך קשורות מאחורי גבך".  

• "המטרה שלנו הייתה תמיד לבצע מעבר מדור אחד של מחשוב לזה שבא אחריו, על מנת להגן על ההשקעות שלכם בנתונים וביישומים וכדי להפוך את המעבר שלכם לדור הבא לקל יותר. עשינו זאת עם Gen 2 Cloud".

• "עם בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל, לא צריך ללמוד או לעשות דבר, לכן זהו פתרון קל במיוחד לשימוש. המפתחים יותר פרודוקטיביים ומספקים יישומים חדשים שמבצעים ניתוחי נתונים טובים יותר. המערכת שלכם אמינה יותר. היא לעולם לא מושבתת".  

נסה את Oracle Autonomous Database בחינם.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות