✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

07.05 - טכנולוגיית מניעת מתקפות הסייבר של קרמבה סקיוריטי נבחרה ל- Cool Vendor של גרטנר

IsraelClouds
|
May 7, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת הסטארטאפ הישראלית Karamba Security, המפתחת פתרונות תוכנה למניעת השתלטות של האקרים על רכבים אוטונומיים, נכללה בדוח החדש של ענקית המחקר גרטנר בקטגוריית Cool Vendor.

בכל שנה ממנה גרטנר לקטגוריה זו 3-4 חברות חדשניות בתחומן, בעלות פוטנציאל לחולל שינוי משמעותי בשוק בו הן פועלות. קרמבה סקיוריטי, שנבחרה מבין אלפי חברות בינלאומיות בתחום ה-IoT Security, אינה החברה הישראלית הראשונה הזוכה בתואר Cool Vendor. בעבר נכללו ברשימה של גרטנר חברות כמו מובילאיי ו-waze.

קרמבה הוקמה בשנת 2016 ופועלת בתחום שמוערך בהיקף של מעל 450 מיליארד דולר עד לשנת 2020. בין נימוקי הבחירה מציינים בגרטנר כי המפתח של קרמבה להגנה על מערכות מתוחכמות הוא בהטמעת פתרון אבטחה מקצה לקצה כבר בשלב הייצור, ללא צורך בשינוי דפוסי הפיתוח של המוצר וללא עיכוב כלשהו בהוצאת המוצר לשוק.

היתרון בפיתוח הטכנולוגי ובתפיסת ההגנה של קרמבה הוא בעובדה כי באמצעותו ניתן להשיג הגנה מלאה עם אפס התרעות שווא וזאת בהשפעה מזערית על ביצועי המערכת המוגנת. בבסיס תפיסת ההגנה והמניעה של קרמבה מניעת שינויים להגדרות היצרן ובכך מניעת השתלטות האקרים על המערכת.

עמי דותן, מנכ"ל קרמבה סקיוריטי ומייסד משותף: "האתגר שניצב בפנינו כחברת סייבר סקיוריטי בתחום הרכבים הוא שמירה על בטיחותם של הנוסעים בכלי הרכב, ולא שמירה על בטחון מידע בלבד. אנו גאים בכך שגרטנר הכירו בקרמבה כחברה פורצת דרך, אשר פתרונותיה מאפשרים לשמור על חיי אדם, תוך יישום מוצרים המותאמים לעולם ה-IoT על אילוציו השונים. הבחירה של גרטנר היא ציון דרך נוסף במאמצנו לספק לעולם ה-IoT אבטחה מקצה לקצה, עם תפיסת הגנה ומניעה חדשנית שאינה תלויה בעדכונים או מהלכים אקטיביים אחרים מצד היצרנים, דבר שבסופו של יום מאפשר בטחון ממשי בשימוש במערכות המחוברות עליהן אנו מגנים".

עמי דותן, מנכ"ל קרמבה סקיוריטי
‍עמי דותן, מנכ"ל קרמבה סקיוריטי

הבחירה הנוכחית מצטרפת לרצף של הכרות בינ"ל בחדשנות שמובילה קרמבה סקיוריטי, בהן גם שיתוף פעולה שהוצג רק בחודש שעבר עם ענקית הרכב היפנית דנסו, שהוכיח כי בעת שימוש בכלי ההגנה והמניעה של קרמבה אין צורך בכלי הגנה נוספים וזאת תוך פגיעה מינימלית עד בלתי מורגשת בביצועים של הרכב.

קרמבה סקיוריטי השלימה לאחרונה סבב גיוס נוסף שהעמיד את סך ההון שהושקע בחברה על 27 מיליון דולר. החברה מעסיקה כ-40 עובדים בישראל, אירופה וארה"ב.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות