✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

11.04 - קרמבה סקיוריטי מדווחת על גיוס הלוואה של 10 מיליון דולר

IsraelClouds
|
April 11, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

מחברת WTI ומגדילה את סך ההשקעות בחברה ל-27$M

חברת Karamba Security מודיעה כי השלימה גיוס הלוואה בהיקף של 10 מיליון דולר מחברת (Western Technology Investment (WTI. קרמבה סקיוריטי מפתחת טכנולוגיה למניעת מתקפות סייבר והשתלטות עוינת על רכבים אוטונומיים. גיוס זה מעמיד את סך היקף הגיוס הכספי של קרמבה - בתוך שנתיים - על 27 מיליון דולר. החברה מעסיקה כ-40 עובדים במשרדים בישראל, ארה"ב, ואירופה. בשנתיים שלאחר הכרזת מוצר האבטחה שלה, עובדת קרמבה עם 17 יצרני רכב וספקי Tier-1.

קרמבה מתכוונת להשתמש בכספי הגיוס כעתודה לצמיחה לא אורגנית וזאת באמצעות רכישת חברות וטכנולוגיות  שיסייעו לה להאיץ את ההתקדמות העסקית שלה כמו גם לענות על הדרישה הגוברת לפתרונות שלה מקרב יצרניות רכבים אוטונומיים וחברות IoT.

מייסד ומנכ"ל קרמבה, עמי דותן: "17 מיליון הדולר שגייסנו עד כה איפשרו לנו את פיתוחו של כלי ההגנה והמניעה שלנו ומספיקים לפעילות שוטפת לשנים הבאות. המימון החדש מספק לנו הון לצמיחה מואצת באמצעות רכישות, במידה ונמצא חברות מתאימות.

ג'יי קאהן, שותף ב-WTI: "אנחנו בוחנים אלפי חברות בשווקים טכנולוגיים בינ"ל ומעדיפים תמיד לחבור אל החברות שמצליחות להמציא ולטלטל  את השוק שבו הן פועלות, כמו פייסבוק וגוגל שגם בהן השקענו בשלבים מוקדמים. קרמבה מהווה הזדמנות עבורנו להיות מעורבים בפעילות עסקית של אחת מחברות הסייבר המבטיחות שפועלות כיום בעולם, ובוודאי בעולם הרכב האוטונומי. אנחנו שמחים להיות שותפים באסטרטגיית ההתרחבות והצמיחה של קרמבה ומצפים לשותפות ארוכת טווח ומוצלחת ביחד".

בתוך כך, מודיעה קרמבה גם על הרחבת שדרת הניהול שלה ומבצעת מספר מינויי בכירים בחברה. המינויים נועדו לאפשר לחברה לעמוד בהתפתחויות העסקיות והטכנולוגיות, לקדם את האג'נדה העסקית שלה ולתמוך בצרכים העסקיים שכבר מבשילים ברחבי העולם.

במסגרת המינויים החדשים, מצטרף ד"ר גיא שגיא לחברה בתפקיד CTO, סמנכ"ל טכנולוגיות. שגיא פרש לאחרונה מצה"ל לאחר שירות של 25 שנה באגף המודיעין בתפקידי ניהול פיתוח, עיצוב ארכיטקטורה ויזמות של פתרונות פורצי דרך. שגיא מביא ידע רב בתחום הסייבר ויקדם בחברה את אסטרטגית המוצרים והפתרונות הטכנולוגים. אסף הראל, המשמש בחברה כיזם משותף, מונה לתפקיד מדען ראשי והוא יתווה את המחקר והחדשנות הטכנולוגית החברה.

בנוסף, אמיר עינב, שניהל עד לאחרונה את פעילות מוצרי הסייבר - ArcSight, של HP וקודם לכן את פעילות השיווק של מחלקת הטלקום בחברה, מצטרף בתפקיד סמנכ"ל השיווק. עינב, בעל תואר ראשון בניהול מאוניברסיטת תל-אביב, יוביל ויתווה את אסטרטגיית השיווק של החברה בפעילותה ברחבי העולם.

אל המינויים החדשים מצטרפים גם שני מינויים לבורד הטכנולוגי של בכירי תעשיית הרכב האמריקנית שיסייעו לחברה לעמוד באתגרים הטכנולוגיים והעסקיים שלה. פול מסקרנאס, לשעבר מנהל הטכנולוגיות בחברת פורד, הנשיא הנבחר של SAE, הארגון הגדול ביותר בעולם המאגד בתוכו כ-130,000 מהנדסים ובעלי תפקידים טכנולוגיים בכירים בעולם הרכב האוטונומי. בנוסף, מונה כחבר הנהלה גם ברוס קובנטרי, מנהל פעילות טכנולוגית בחברת הרכב קרייזלר. המינויים החדשים מצטרפים כמובן לצוות הבורד הנוכחי הכולל את דני הררי וריצ'ארד ריף.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות