✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

17.10 - SAP העולמית מחליפה הנהגה לאחר כעשור: ממנה את ג'ניפר מורגן וכריסטיאן קליין כמנכ"לים משותפים

IsraelClouds
|
October 17, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

ענקית התוכנה SAP הודיעה השבוע כי המנכ"לבעשור האחרון, ביל מק'דרמוט, החליט שלא לחדש את החוזה והוא פורש מתפקידוכמנכ"ל. חברי ההנהלה ג'ניפר מורגן, נשיאת תחום הענן העסקי ב- SAP, וכריסטיאן קליין, סמנכ"ל התפעול הגלובאלי של החברה, יחליפואותו בחברה כמנכ"לים משותפים. מורגן וקליין נכנסים לתפקידיהם החדשים באופןמיידי. מק'דרמוט יישאר בתפקיד יועץ עד סוף השנה כדי להבטיח מעבר חלק.

כריסטיאן קליין, ג'ניפר מורגן וביל מק'דרמוט. צילום: SAP

מורגן וקליין מביאים ניסיון של עשרות שנים בענף התוכנה ליישומים ארגוניים. שניהם מכהנים כחברי דירקטוריון. מורגן, שהצטרפה ל- SAP בשנת 2004, שימשה לאחרונה כנשיאת קבוצת הענן העסקי, פיקחה על פעילות Qualtrics, הרכישה הגדולה האחרונה של SAP, כמו גם על SAP SuccessFactors, SAP Ariba, SAP Customer Experience ועוד. היא מונתה כחברת מועצת המנהלים בשנת 2017.

קליין, שהחל את הקריירה שלו ב-SAP  לפני כשני עשורים כסטודנט, שימש לאחרונה כסמנכ"ל התפעול הגלובאלי של החברה, וכן פיקח על פיתוח מוצרים עבור פתרון הדגל של החברה, SAP S/4HANA. בעבר עבד כסמנכ"ל הכספים של SAP SuccessFactors, וכסמנכ"ל בקרה. קליין מונה כחבר מועצת המנהלים בשנת 2018.

"SAP לא היתה מה שהיא היום בלי ביל מק'דרמוט", אמר פרופסור האסו פלאטנר, מייסד ויו"ר הועדה המפקחת של SAP. ביל תרם תרומה שלא תסולא בפז לחברה, והוא היה המניע העיקרי למעבר של SAP לענן, מה שיניע את הצמיחה שלנו לעוד שנים רבות. אנו מודים לו עבור כל מה שעשה ב-SAP ומברכים את ג'ניפר מורגן וכריסטיאן קליין על ההיענות להזדמנות הזאת. לפני למעלה משנה ביל ואני קיבלנו את ההחלטה להרחיב את התפקידים של ג'ניפר וכריסטיאן כחלק מהתכנית להכינם כדור המנהיגים הבא שלנו. יש לנו אמון רב בחזון וביכולות שלהם בדרך לשלב הבא של צמיחה וחדשנות בחברה".

"כל מנכ"ל חולם להצליח להעביר חברה לדור הבא שלה ממצב של חוזק משמעותי", אמר מק'דרמוט. "לא יכולתי להיות גאה יותר במה שהחברה הזו השיגה בעשור האחרון. אני אסיר תודה על ההזדמנות להוביל את אחת החברות הטובות בעולם. עכשיו זה הרגע של כולם להתחיל פרק חדש ומרגש, ואני בטוח כי ג'ניפר וכריסטיאן יעשו עבודה יוצאת מן הכלל. אני מצפה לתמוך בהם בסיום 2019 ולהניח את הבסיס לשנת 2020 ואילך".

מק'דרמוט הצטרף ל- SAP בשנת 2002. בתפקידו כמנהל מכירות צפון אמריקה, הוא הצליח להגדיל את נתח השוק של SAP באופן משמעותי. לאחר מכן הוביל את פעילות הלקוחות ברחבי העולם והצטרף לדירקטוריון המנהלים בשנת 2008. בעשור האחרון שימש מק'דרמוט כמנכ"ל בתקופה של צמיחה דרמטית עבור SAP, שכללה את הרחבת הפורטפוליו שלה ויזום מעבר משמעותי למחשוב ענן. תחת הנהגתו של מק'דרמוט, מדדי המפתח הכוללים שווי שוק, הכנסות, רווחים, מעורבות עובדים וקיימות סביבתית, התחזקו באופן משמעותי מאז 2010.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות