✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

27.12 -ITLogic השלימה פרויקט וירטואליזציה של תחנות עבודה (VDI) בקבוצת רבל (Raval) בעלות מוערכת של כ- 600,000 שקל.

IsraelClouds
|
December 29, 2016
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

ITLogic השלימה פרויקט וירטואליזציה של תחנות עבודה (VDI) בקבוצת רבל (Raval)

 

תשתיות הווירטואליזציה הוטמעו במשרדי המטה של החברה בעלות מוערכת של כ- 600,000 שקל. הפרויקט יאפשר למהנדסי רבל מכל העולם לעבוד יחדיו, באופן המדמה מיקום עבודה אחד

 

חברת ITLogic השלימה בימים אלו פרויקט להטמעת תשתית וירטואליזציה של תחנות עבודה (VDI), המבוססת על הפתרון VMware Horizon View, במשרדי המטה של קבוצת רבל (Raval) בקיבוץ רביבים שבדרום.

 

מהנדסי רבל הפזורים בעולם, עובדים עם יישומי CAD (תכנון וייצור בעזרת מחשב) ושרטוטים הנדסיים בעלי נפח גבוה. העברה של הקבצים ברשתות הווירטואליות בין הסניפים אורכת זמן רב ומחייבת אחזקת רוחבי פס יקרים בין מדינות. הפתרון שהוטמע על ידי ITLogic, בפרויקט שעלותו מוערכת בכ-600,000 שקל, מאפשר למהנדסים מכל העולם לשתף פעולה באופן המדמה את נוכחותם במיקום עבודה אחד, בהתבסס על תחנות עבודה וירטואליות הממוקמות במשרדים הראשיים של החברה..

 

הפתרון כלל שימוש בטכנולוגיית VMware Horizon View, המאפשרת לארגון לנהל בצורה חכמה את תחנות העבודה הווירטואליות תוך חיסכון משמעותי בנפחי דיסק, ביצועים משופרים למשתמשים, יכולת ניטור ובקרה, ופישוט תהליכי עדכון תוכנה ומערכות הפעלה. כמו כן, על מנת לאפשר עבודה ביישומי CAD בעלי דרישות גרפיות גבוהות, מתבסס הפתרון על מספר שרתים מתקדמים של חברת HPE, הכוללים מעבדים חזקים, מרובי ליבות ובעלי זיכרון רב, אשר עליהם הותקנו כרטיסי Nvidia Grid. בנוסף, פרוטוקול התקשורת המתקדם ,PCoIP הכלול בחבילת Horizon View, מספק למשתמשים חוויית עבודה חלקה על גבי קישורי אינטרנט ב-latency גבוה.

 

ערן שלום, מנהל טכנולוגיות המידע ברבל אומר: "הפתרון, שהוצע והוטמע על ידי ITLogic, מאפשר למהנדסים שלנו להתחבר לתחנות העבודה הוירטואליות ללא פגיעה באיכות העבודה שלהם. מצד אחד, תחנות העבודה מציעות שיפורים רבים עבור העובדים, עם זמינות גבוהה בזמן גישה ממגוון מכשירים. מן הצד השני, השתפרו משמעותית מערכות המידע של הארגון, הן ברמת הבקרה והאבטחה של עמדות הקצה והן בהוזלת עלויות שוטפות".

 

לפי עמית וילרה, סמנכ"ל טכנולוגיה ב- ITLogic: "פרויקטים של וירטואליזציה מאפשרים לפתור בעיות הנובעות מסוגיות של ריחוק גאוגרפי ומלקויות בבקרה ובאבטחת המידע. הפתרון מספק אפשרויות שליטה ובקרה של מערכות המידע בחברה, חסכון משמעותי בהליכים של התקנה ועדכון תוכנות ומערכות הפעלה למשתמשים מרובים, יחד עם שיפור באיכות השירות למשתמשי הקצה".

 

אודות קבוצת רבל

קבוצת רבל הינה חברה ציבורית אשר מייצרת מערכות אוורור למיכלי דלק, חלקי מבנה לתעשיית הרכב וייצור רכיבי ומכלולי פלסטיק לתעשיית הרכב. הקבוצה, שמחזיקה אתרי ייצור בישראל, לוקסמבורג, גרמניה, קנדה, ארה"ב, ספרד וסין, מספקת שסתומים ליצרניות רכב גדולות כמו פולקסוואגן, ב.מ.וו, מרצדס ופורשה.

 

אודות ITLogic

חברת ITLogic נוסדה ב-2013 ומתמחה בביצוע פרויקטים מורכבים במערכות תקשורת המחשבים והליבה התשתיתית של ארגונים. לחברה ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום המחשוב לחברות וארגונים והיא בעלת ניסיון רב בתחום טכנולוגית ה-IT. בין היתר פועלת החברה בהקמת תשתיות וירטואליזציה וביצוע המרה של שרתים, ייעוץ וליווי פרויקטים בתחום המחשוב, תכנון ופריסה של תשתיות תקשורת, פרויקטים בתחום שירותי הענן ואבטחת המידע ועוד. לחברה לקוחות רבים מכל תחומי המשק הישראלי.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות