✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

03.06 - איתי אמויאל מונה למנהל מכירות למגזר הפיננסי בסימנטק

IsraelClouds
|
June 3, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

בהתאם לתחזיות, חברת סימנטק (Symantec) ממשיכה לצמוח בשוק הישראלי ומדווחת על מינוי נוסף. איתי אמויאל, 37, מונה למנהל מכירות למגזר הפיננסי.

לאמויאל ניסיון והיכרות מעמיקה עם שוק הפיננסי הישראלי. בארבע השנים האחרונות היה מנהל המכירות למגזר זה בחברת CheckPoint ולפני כן ניהל תהליכי מכירה ייעוץ ופיתוח עסקי בחברות אינטגרציה מובילות כמו SIT, AMANET – TESNET. כמו כן, אמויאל מגיע מרקע טכנולוגי בשוק הפיננסי מלקוחות מובילים בתחום כגון לאומי קארד. אמויאל נשוי +3  ומחזיק בתואר ראשון במנהל עסקים מהמרכז ללימודים אקדמאים אור יהודה.

לדבריו ״החזון והאסטרטגיה של פלטפורמת אבטחת מידע אינטגרטיבית, רחבה ופתוחה והבשורה שהיא מביאה עמה לארגונים הגדולים, שמתמודדים עם מורכבות, עלות גבוהה ומחסור באנשי מקצוע, לצד כמות הרכישות שסימנטק ביצעה בארץ והקמת מרכז הפיתוח בהשקעה של מיליארד דולר, הם אלו שמשכו אותי להצטרף לסניף הישראלי. קורה כאן משהו מדהים ואני שמח על ההזדמנות להיות חלק מזה״.

לדברי כפיר בירנבוים, מנהל פעילות סימנטק בישראל ״האתגרים שעליהם דיבר איתי מאוד רלוונטיים לארגונים הפיננסים, שמהווים יעד מועדף לתוקפים. על מנת לספק מענה מקיף לאיומי הסייבר נרכשו לאורך השנים מספר גדול של פתרונות אבטחה מחברות רבות וסטארטאפים, 70 בממוצע, הוטמעו סוכנים רבים המכבידים על סביבות העבודה, כאשר אין סינרגיה אמיתית ביניהם, הניהול קשה והתחזוקה כמעט בלתי אפשרית. סימנטק מאפשרת מציאות אחרת – Single Agent, Single Console מבלי להתפשר על איכות הפתרונות. אנו שמחים על בחירתו של איתי להצטרף לצוות שלנו, מעבר לטכנולוגיה אחד הנכסים המשמעותיים שלנו הוא ללא ספק טאלנט איכותי. ההכרות המעמיקה של איתי עם הארגונים הפיננסים והיכולת המוכחת שלו להוביל יחד אתם שינוים אסטרטגים מהווים תרומה משמעותית עבורנו.״

איתי אמויאל


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות