✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

INTHEGAME – הסטארטאפ שהופך את הטלוויזיה לאינטראקטיבית

IsraelClouds
|
August 17, 2022
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

אבירם שרון, מנכ"ל. קרדיט צילום: עמית שעל

INTHEGAME – הסטארטאפ שהופך את הטלוויזיה לאינטראקטיבית

 

צפייה בטלוויזיה היא ברובה סטטית, הצופה בוחר ערוץ או תוכן בשירות ה-VOD ולא מבצע שום פעולה נוספת, פרט לבחירת הפרק הבא בו יצפה, העברת הערוץ ואולי דילוג של קטעים פחות מעניינים. הסטארטאפ הישראלי INTHEGAME  רוצה לשנות את המצב הזה, באמצעות פיתוח המאפשר להפוך כל שידור דיגיטלי לאינטראקטיבי, בין אם מדובר בערוץ לינארי או VOD.

INTHEGAME הוקמה ב 2017 על-ידי אבירם שרון, מנכ"ל, איתי ארבל, CTO, יורה קופטימן, וירון קוטלר CSO. אבירם ישב לספר לנו, כיצד INTHEGAME  צפויה לשנות את חוויית הצפייה שלנו בטלוויזיה בעתיד הקרוב.

 

איך INTHEGAME הופכת את הצפייה שלנו בתוכניות ריאליטי או משחקי ספורט לאינטראקטיביים?

"הטכנולוגיה שלנו מאפשרת להפוך כל תוכן וידיאו לאינטראקטיבי, מדובר בפיתוח המתאים גם לשידורים חיים וגם עבור תוכן מוקלט. אנחנו מאפשרים להוסיף שכבות של גימפיקציה, מונטיזציה,דאטה ואלמנטים חברתיים לתוכן בו צופים. לדוגמא, אפשר להציע לקהל לתקשר עם הדמויות המופיעות בתוכנית ריאליטי או להשפיע על החלטות של אותן דמויות בזמן אמת. בתוכנית ריאליטי ישראלית מוכרת, התקיים דו קרב בין הדמויות, כאשר הצופים היו צריכים להחליט בזמן אמת ובאמצעות השלט,למי הם מאמינים. כמו כן לאחרונה תמכנו באירועי ספורט מרכזיים כגון היורו, האולימפיאדה, כאשר הטכנולוגיה שימשה ליצירת וניהול תחרויות צופים נושאות פרסים ישירות על השידור בטלביזיות חכמות, מכשירים סלולרים ומחשבים ללא צורך בהורדת אפליקציה מצד המשתמש. “

 

איך הטכנולוגיה שלכם עובדת?

"הטכנולוגיה שלנו מאפשרת פיתוח של אינטרקציות שונות ומגוונות עם הצופים, כאשר היא מציעה אוטומציה ויכולת זיהוי והבנה של האירועים המתרחשים בשידור, על מנת לבצע את הפעולות האלו באופן אוטומטי. למשל, בשירות גיימינג מוכר בו מוזרמים משחקים רבים בו זמנית, המערכת שלנו מבינה מה מתרחש בכל אחד מהשידורים והיא יודעת לייצר את התוכן המתאים באופן אוטומטי. בהזרמה של משחק אסטרטגיה, המערכת מזהה אם השחקן בנה מגדל או ביצע פגיעה והיא יודעת להציג את השאלה המתאימה, בהתאם למה שהתרחש במשחק. אחנו ממשיכים לפתח ולהעמיק את האינטראקציה האוטומטית, כך שהיא תציע יכולות משופרות כל הזמן. בנוסף המערכת יודעת לחבר לאינטראקציות הצעות פרסומיות ומוצרים, המייצרים מקור רווח חדש עבור בעלי התוכן.

"עבור הפיתוח של המוצר שלנו, אנחנו משתמשים בשירותים של אמזון ווב סרוויס AWS, למשל, אנחנו משתמשים בשירות האחסון Amazon S3 עבור המידע הרב שאנחנו אוספים, ב-Amazon EC2 לשירותי המיחשוב בענן וגם AWS Lambda להרצת קודים בצורה וירטואלית על אפליקציות ושירותים ו-Amazon DynamoDB שהוא מסד נתונים מסוג NoSQL המנוהל באופן מלא".

 

לאילו גופי שידור מתאים השירות שלכם?

"זהו שירות המיועד לספקי תוכן הפונים עם הערוצים שלהם ישירות לצופים או לספקיות טלוויזיות הפועלות בטכנולוגיית OTT. לדוגמא, השירות שלנו עבד במהלך שידור של משחק גולף, בו אותו ספק השתמש בטכנולוגיה שלנו לביצוע גימפיקציה, אשר סיפקה לצופים שאלות טריוויה ושאלות נוספות במטרה להכיר את הקהל. למשל, איך אתה היית מבצע את אותו מהלך או האם היית רוצה כרטיסים למשחק הזה? מדובר בשיטה לייצר תקשורת טובה יותר עם הקהל וללמוד עליו. אחת הבעיות של ספקי שידורי טלוויזיה שהקהל שלהם אנונימי והם לא יודעים מה העדפות שלו. זוהי אחת היכולות שאנחנו מציעים – להבין טוב יותר את הקהל שלך".

 

מדוע בחרתם לעבוד עם השירותים של אמזון ווב סרוויס AWS?

"אנחנו עובדים עם שירותים רבים של אמזון ווב סרוויס AWS ועליהם המוצר שלנו מתבסס. בנוסף, באמזון ווב סרוויס AWS יודעים לעזור לסטרטאפים צעירים. אנחנו מגיעים לקומה 28 בכל פעם שאנחנו צריכים לפתח שירות. אנחנו נפגשים עם הארכיטקטים של החברה, אשר עוזרים לנו לתכנן את המוצר ולהתאים עבורו את השירותים המתאימים".


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות