✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

קלפטון בחרה באינשורטיקס הישראלית לעמוד בבסיס חברת הביטוח הדיגיטלית החדשה שהשיקה בזמביה

IsraelClouds
|
January 24, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
רונן פישר, מנכ"ל ומייסד אינשורטיקס ושי רכס, בעלים משותף של קלפטון. קרדיט צלם: אינשורטיקס

 

קלפטון בחרה באינשורטיקס הישראלית לעמוד בבסיס חברת הביטוח הדיגיטלית החדשה שהשיקה בזמביה

אינשורטיקס מספקת פלטפורמה לביטוח דיגיטלי, ותאפשר ל- KIZ לפתח מוצרי ביטוח פרסונלים, לעבוד באינטגרציה עם אמצעי תשלום מתקדמים ולהביא ליעילות תפעולית גבוהה. קלפטון ואינשורטיקס מתכננות להשיק חברות דיגיטליות נוספות ברחבי אפריקה.

אינשורטיקס (Insurtix) מקבוצת CodeOasis, נבחרה לשמש כפלטפורמת הליבה של חברת הביטוח הדיגיטלית – KIZ – אשר הושקה בחג המולד בזמביה. גורמים בשוק מעריכים כי היקף העסקה נאמד במספר מיליוני שקלים.

(KIZ Klapton Insurance Zambia) היא חברת בת של חברת הביטוח וביטוח המשנה קלפטון (Klapton) שבסיסה באנגליה ועיקר פעילותה באפריקה, המזה"ת ואסיה.

פלטפורמת אינשורטיקס (PaaS) מספקת לחברות ביטוח ולסוכנויות ביטוח חתמיות (MGAs) פתרון גמיש ומודולרי, מקצה לקצה לניהול ושימור הפעילות העסקית המסורתית בתחום הביטוח, אך בנוסף, מותאמת הפלטפורמה לאתגרי השעה והעתיד. היא תומכת בפרסונליזציה של ביטוחים, עד לרמת הפרט, או השימוש הספציפי. כמו לדוגמא, שלם ביטוח פר נסיעה ברכב, סע לאט – שלם פחות, הפעל ביטוח דירה רק כשאתה שוהה מחוץ לבית וכן הלאה.  בנוסף,  היא  תומכת בביטוח מוטמע (Embedded Insurance) ויכולה לדוגמא לאפשר הפעלה אוטומטית של הביטוח מרגע שרכשת את הרכב.

"הגמישות של הפלטפורמה כמו גם הגמישות שלנו כחברה, והיכולת לחשוב מחוץ לקופסא, אפשרו לנו, תוך פרק זמן קצר, להתאים את Insurtix לדרישות הרגולציה המקומיות, לצרכים ולשאיפות של KIZ כספק שירותי ביטוח מתקדמים ופורצי דרך בזמביה, כפי שעשינו עם חברת ליברה הישראלית ועם חברות נוספות" אמר רונן פישר מייסד ומנכ"ל אינשורטיקס. "זוהי דריסת הרגל הראשונה שלנו באפריקה ואנו מתכוונים, יחד עם חברת האם קלפטון, לשכפל את ההצלחה בכל היבשת."

"לאחר מאמצים ממושכים, קבלנו באוקטובר האחרון מהרשויות בזמביה את הרישיון לפתיחת KIZ" אמר שי רכס, בעלים משותף של חברת קלפטון. "כעת הגיע הזמן להטמיע את המערכת שפתחה עבורנו אינשורטיקס ולהאיץ את שירותי הביטוח בזמביה עשר שנים קדימה. במקביל אנחנו מתחילים לפעול במדינות נוספות באפריקה כדי לשכפל את ההצלחה ביחד עם אינשורטיקס."

"אפריקה ידועה  בשימוש הרווח באמצעי תשלום מתקדמים כמו ארנקים דיגיטלים" הוסיף פישר, "אינשורטיקס תאפשר ל- KIZ לפתח מוצרי ביטוח פרסונלים ולעבוד באינטגרציה עם אמצעי תשלום מתקדמים אלה. עוד תאפשר המערכת עבודה עם סוכנים ויעילות תפעולית גבוהה וכל אלה יתורגמו בסופו של דבר לחברת ביטוח יעילה ורזה."

אינשורטיקס  שמה דגש על חווית משתמש ומסייעת ללקוח בניהול ושימור כל הפעילות העסקית בתחום הביטוח, לרבות: ניהול מוצרים, חיתום, גבייה, CRM, ניהול תביעות, ניהול משימות, שולחנות עבודה והרבה מעבר. כמי שמבוססת על מודל שירות של PaaS השימוש בה כרוך בדמי רישוי שנתיים, והיא ברת התקנה באתר הלקוח או בענן.

 

 

 

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות