✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

01.01 - דיפלומטיה חדשנית היא מציאות לא מדומה

IsraelClouds
|
January 1, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

דיפלומטיה חדשנית היא מציאות לא מדומה

7 בינואר 2019, המרכז הבינתחומי הרצליה: כנס דיפלומטיה חדשנית

מה בין VR, AR וביג דאטה לדיפלומטיה? איך מדינות בעולם למדו לנצל את הטכנולוגיות החדשות לקידום יחסי החוץ שלהן? האם דיפלומטיה חדשנית היא עניין של טכנולוגיה או של גישה? האם שירות חוץ בקריסה יכול להמציא את עצמו מחדש ולעמוד בחזית החדשנות?

על שאלות אלה ואחרות ינסו לענות טובי המומחים בכנס "דיפלומטיה חדשנית" של מכון אבא אבן לדיפלומטיה במרכז הבינתחומי הרצליה, בראשות השגריר רון פרושאור, שיתקיים ביום שני, 7 בינואר 2019 בין השעות 09:00-14:30.

ישראל ידועה כאומת הסטארט-אפ, אך האם המגזר הציבורי בכלל ושירות החוץ הם חלק מזה? מדינות אחרות כבר התאימו את העשייה הדיפלומטית שלהן למאה ה-21 וגם בישראל ניתן למצוא דוגמאות לכך, אך עדיין לא גובשה מדיניות כוללת לנושא. הכנס יפגיש מומחים מהמגזר העסקי, הטכנולוגי והממשלתי – כאלה שכבר פיצחו את עולם החדשנות וכאלה שבדרך לשם.

בין הדוברים בכנס: ראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת יציג את תפיסת החדשנות שלו, כמי שעשה את המעבר מעולם ההייטק למגזר הציבורי, שגריר אוסטרליה בישראל כריס קאנן יציג את מרכזי החדשנות האוסטרלים שפרוסים ברחבי העולם, שגרירת ישראל בצרפת עליזה בן-נון תספר איך היא משתמשת בחדשנות בעבודה הדיפלומטית שלה, ד"ר ביאטריס הסלר לב-טוב מהמרכז הבינתחומי תדגים יישומי מציאות מדומה בעולם הדיפלומטיה והעתידן רועי צזנה יראה איך טרנדים טכנולוגים משפיעים על קבלת החלטות בתחום יחסי החוץ.

במהלך הכנס, יחשוף מכון אבא לדיפלומטיה את האקסלרטור הדיפלומטי הראשון, פרויקט חדש שישתמש בכלים מעולם הסטארט-אפ לקידום מיזמי חברה אזרחית בתחום הדיפלומטיה הציבורית.

ראש מכון אבא אבן לדיפלומטיה בבינתחומי הרצליה, רון פרושאור: "שירות החוץ הישראלי צריך להמציא את עצמו מחדש ושנת 2019 מספקת את ההזדמנות לעשות זאת. במקום לעשות דיפלומטיה ישנה בדרך חדשה, יש לתת לשירות החוץ את הסמכויות, הכלים והתקציבים שיאפשרו לו לעשות דיפלומטיה חדשנית באמת. אין שום סיבה שישראל תעמוד בחזית תעשיות ההייטק והסייבר העולמיות ולא בחזית העשייה המדינית. בכנס נראה איך זה כבר נעשה בעולם ואיך ישראל יכולה להפוך למובילה גם בתחום זה".

ניתן לצפות בתוכנית הכנס וברשימת הדוברים המלאה באתר https://abbaeban.wixsite.com/innodip

לפרטים נוספים: אילנית אלנבוגן IlanitE@ibh.co.il

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות