✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

17.04 - חברת INNOVA-IT מרחיבה את פעילותה ואת צוות ההנהלה

IsraelClouds
|
April 17, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

סבב מינויים חדש בהנהלת החברה

חברת INNOVA- IT (אינובה), המתמחה בפיתוח ויישום פתרונות SAP מתקדמים מרחיבה את פעילותה ואת צוות ההנהלה בישראל ובמזרח אירופה. חברת אינובה מסייעת לארגונים להשיג את מטרותיהם העסקיות, באמצעות שימוש בטכנולוגיות הדור הבא של SAP ובאמצעות פתרונות שירות מגוונים. הנהלת אינובה, בראשות ורדית ווזנר פועלת בישראל ובמזרח אירופה. לחברה מרכז פיתוח בקייב, אוקראינה.

בועז אורנן מונה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות וחדשנות באינובה. במסגרת תפקידו, יהיה אחראי על חזון החדשנות בחברה ועל מימוש אסטרטגיית הלקוח. לפני כן, כיהן בועז כ-CTO ובתפקידי מערכות מידע בכירים במספר ארגונים ביניהם רשות מקרקעי ישראל ומקורות.

בועז אורנן

כמו כן, הכריזה החברה על מינויה של אורנה מלמד לתפקיד סמנכ"לית תפעול ופרויקטים. במסגרת תפקידה תהיה אורנה אחראית על ניהול פרויקטים ולקוחות. לאורנה ניסיון עשיר של למעלה מעשור, בניהול פרויקטים מורכבים בתחומי SAP, בין השאר בחברת נתיבי ישראל, מקורות ונס טכנולוגיות וכן על מינויו של סרגיי זובוב, לתפקיד מנהל מרכז הפיתוח של החברה בקייב. לסרגיי 15 שנות ניסיון של ייעוץ בתחום SAP. בין הלקוחות עימם עבד נמנים אמדוקס, Lenta, JSC Gazprom, SGC ועוד.

סרגיי

ורדית ווזנר, מנכ"ל INNOVA-IT: "המינויים החדשים בחברה בישראל ובאוקראינה יתרמו למעגל המצוינות של החברה. אנו שואפים להוביל ולהנהיג באמצעות כוח האדם המיומן והמנוסה ביותר, המסוגל לתרום בצורה הטובה ביותר להצלחת לקוחותינו ולרווחתם".


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות