✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

01.08 - מטריקס נבחרה כחברה במועדון העילית לשותפים של מיקרוסופט – Inner Circle for Microsoft Dynamics

IsraelClouds
|
August 1, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

למועדון מתקבלות רק השותפות העסקיות המצטיינות והמובילות של מיקרוסופט ברחבי העולם

יחידת יישומי דיינמיקס של מטריקס,  המתמחה במתן שירותים ופתרונות לחברות וארגונים על בסיס פלטפורמת Dynamics  של מיקרוסופט , נבחרה על ידי מיקרוסופט העולמית להצטרף למועדון השותפים שלה – Inner Circle for Microsoft Dynamics לשנים 2018-2019.

למועדון מתקבלות מספר מצומצם מאוד של שותפות עסקיות של מיקרוסופט מכלל השותפים שלה ברחבי העולם בתחום ה-Dynamics, והוא מייצג את השותפות המובילות והמצטיינות ביותר של החברה לאותה שנה. על מנת להתקבל למועדון יש להציג ביצועים עסקיים וטכנולוגיים גבוהים במיוחד הכוללים עמידה ביעדים עסקיים, שביעות רצון גבוהה של הלקוחות ורמה טכנולוגית גבוהה שבאה לידי ביטוי בביצוע פרויקטים בחזית הטכנולוגיה.

יחידת הדיינמיקס  במטריקס, הנמנית על השותפים העסקיים המובילים של מיקרוסופט לאורך השנים, זכתה וביצעה השנה מספר רב של פרויקטים גדולים בתחום ביניהם : בית ההשקעות פסגות, מכבי שירותי בריאות, HP, משרדי ממשלה רבים ועוד. לפי חברת המחקר STKI מטריקס הנה הגוף המוביל בישראל בשירותי ויישומי CRM זו השנה העשירית ברציפות.

לדברי אלכס לויטין, מנהל יחידת יישומי דיינמיקס במטריקס, "אנו גאים ושמחים להיות בנבחרת השותפים העסקיים המובילים והמצטיינים של מיקרוסופט ברחבי העולם. החברות במועדון מבטאת את הידע, היכולות והניסיון הרב שלנו בתחום והינה המשך ישיר למשאבים רבים שאנו משקיעים בפרויקטים (לרבות אימוץ מתודלוגיות Surestep  לניהול פרויקטים) ובשירותים שאנו מספקים לחברות וארגונים בישראל בתחום זה, תוך הקפדה על שביעות רצון הלקוחות, עמידה ביעדים עסקיים וטכנולוגיים וקשר חזק ואיכותי  עם מיקרוסופט כשותף מוביל".

אלכס לויטין, מנהל יחידת יישומי דיינמיקס במטריקס. קרדיט: עידן גרוס.
‍אלכס לויטין, מנהל יחידת יישומי דיינמיקס במטריקס. קרדיט: עידן גרוס.

איתי אהרונוב , מנהל תחום Dynamics 365  במיקרוסופט ישראל: "מיקרוסופט מברכת על בחירתה של מטריקס למועדון השותפים – Inner Circle for Microsoft Dynamics לשנים 2018-2019. ביצועיה היוצאים מן הכלל של מטריקס מיקמו אותה בקבוצת העלית של שותפות מיקרוסופט מכל רחבי העולם ואנחנו מודים לה על המחוייבות העמוקה ללקוחותיה ולהצטיינות עסקית. פעילותה של מטריקס תורמת רבות לקידום ישומיי  Dynamics ולשילובם במגזרי המשק השונים, תוך מתן פתרונות מקיפים ושלמים למגוון צרכי הלקוחות".

מערכת ה-Dynamics 365 כוללת את מגוון הפתרונות העסקיים של מיקרוסופט: ניהול תהליכי מכירות (SFA) , ניהול תהליכי שירות ושיווק מודרניים ומתקדמים, ניהול אנשי שטח (Field Service), ניהול פרויקטים ,כלים לשירות עצמי (Self-Services) ואפליקציות למכשירים ניידים בכדי לייצר אינטראקציה חכמה ומתקדמת עם קהל הלקוחות, תוך העצמת עובדי הארגונים ויצירת מהפכה בתהליכי העבודה והמוצרים אותם הארגונים מוכרים באמצעות שימוש ביכולות הענן ופתרונות ה – Software As A Service (SaaS) של מיקרוסופט.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות