✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מפתחת פלטפורמת התקשורת בענן Infobip ממשיכה להתרחב בעולם ופותחת סניף בישראל

IsraelClouds
|
July 20, 2022
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

 

מפתחת פלטפורמת התקשורת בענן Infobip ממשיכה להתרחב בעולם ופותחת סניף בישראל

פלטפורמת התקשורת וניהול מוקדי שירות הלקוחות בענן של Infobip מאפשרת לארגונים ליצור תקשורת עם יותר משמעות עם לקוחותיהם בעולם. החברה מכוונת בשלב הראשון לחברות  ההייטק והסטארט אפ, המעניקות פתרונות ללקוחות ברחבי העולם

 

Mirza Hadzic. צילום יח"צ - Infobip

Infobip, מפתחת פלטפורמה חדשנית לתקשורת וניהול מוקדי לקוחות בענן, הכריזה על התרחבות גלובלית נוספת עם פתיחתו של משרד בישראל. המהלך מהווה תמיכה באסטרטגית החברה לסייע באמצעות הפלטפורמה שפיתחה לעסקים בעולם לתקשר עם לקוחותיהם בצורה המשכית בערוץ המתאים להם ובזמן הנכון להם על מנת להגדיל נאמנות ולהגדיל מכירות. בשלב הראשון יכלול המשרד בישראל נציגי מכירות ונציגים טכניים בישראל עם סיוע ותמיכה מסניף החברה באזור אירופה.

 

הפלטפורמה של  Infobip מסייעת לעסקים לבנות חוויות תקשורת בכל השלבים של הקשר עם הלקוח באמצעות ערוצים כגון:   SMS, דוא"ל, וואטסאפ ביזנס, קשר קולי ומסנג'ר. בישראל קיים שפע בחברות Software as a Service הצומחות במהירות וזקוקות להגדיל את הגישה ללקוחות גלובליים בערוץ המועדף עליהם בזמן הנוח להם. על ידי ההתרחבות לישראל, Infobip תציע כעת לחברות הללו גישה לפלטפורמת ה- Communications-as-as-Service (CPaaS) ותסייע להם להרחיב את יכולות הרב-ערוציות שלהם ולהתחבר עם לקוחות ברחבי העולם בהיקפים גדולים.

 

פתרונות ניהול הקשר הרב-ערוצי, אימות המשתמשים, ניהול הזהויות והקונטקט סנטר של Infobip המסופקים על גבי פלטפורמה אחת, מסייעים לעסקים ושותפים להתגבר על מורכבות הקשר עם לקוחות במטרה להגדיל פעילות עסקית ונאמנות.

 

Infobip הוקמה בשנת 2006 בקרואטיה. מטה החברה נמצא בזאגרב. עם למעלה מעשור של התמחות בתחום, ל- Infobip יש משרדים בלמעלה מ- 70 מדינות בשש יבשות. היא מציעה טכנולוגיה עם יכולת להגיע ליותר מ- 7 מיליארד מכשירים ו"דברים" בלמעלה מ- 190 מדינות, המחוברים ישירות ל- 700 רשתות טלקום.

 

חברות ישראליות צעירות הצומחות במהירות יכולות כעת לנצל את תכנית Infobip’s Startup Tribe של החברה. התכנית נועדה לאגד יחד את הסטארט אפים החדשניים ביותר בעולם ולתת להם גישה לכלים להם הם זקוקים על מנת להתחבר ולהתקשר עם לקוחות באמצעות ערוצי תקשורת מגוונים.

 

איוון אוסטוג'יק, מנכ"ל Infobip, אמר: "ישראל מהווה שוק משמעותי ואסטרטגי ל- Infobip בשל היותה מרכז חדשנות והיותה בית ללמעלה מ- 6,000 חברות סטארט אפ וכ- 80 חברות חד-קרן. רבות מחברות ה- SaaS הצומחות במהרה וחברות אבטחת הסייבר מחפשות שותף בתחום התקשורת שתסייע להם בקישוריות וגישה ללקוחות גלולביים.

 

"עם גישה בינלאומית בלמעלה מ- 200 מדינות, הפלטפורמה מובילת השוק שלנו יכולה לסייע ללקוחות החדשים והקיימים שלנו בישראל ושותפינו העסקיים להשיג קשרים עם יותר משמעות עם לקוחותיהם ברחבי העולם".

 

אוסטוג'יק המשיך ואמר: "באמצעות תכנית הסטארט אפים שלנו ופורטפוליו היכולות הנרחב שלנו, אנו יכולים לתמוך ולהיות שותפים של עסקים עסקיים, לא משנה באיזה שלב הם במסלול הצמיחה. אנו מצפים להיות חלק מן המסע שלהם ולסייע להם לתקשר עם לקוחותיה גלובלית ולגדול".

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות