✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

האירוע הטכנולוגי הגדול של Google Cloud מגיע לתל אביב

IsraelClouds
|
October 18, 2022
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

האירוע הטכנולוגי הגדול של Google Cloud מגיע לתל אביב.

ההרשמה פתוחה וללא עלות!

 ה- IL Cloud Summit ייערך ביום ד' 9/11/22 במתחם אקספו גני התערוכה תל אביב, ויביא איתו את כל החידושים, ההכרזות והעדכונים של Google Cloud. במסגרת הכנס תוכלו להיחשף לתכנים מרתקים על החידושים האחרונים בטכנולוגיית הענן; לאופן שבו אלה יכולים לספק תשתית חזקה, פרודוקטיבית ומאובטחת; לסייע בקבלת החלטות עסקיות מבוססות דאטה; לפתור בעיות ולתת מענה בטוח, אמין, מהיר וטוב יותר. 

בנוסף לחברות הייטק וטכנולוגיה, יתארחו השנה גם חברות אנטרפרייז וארגונים מהמגזר הציבורי, וזאת לאור השקת ה- Region של Google Cloud בישראל. למהלך זה יש השפעה עצומה על המגזר הפרטי והציבורי כאחד, שכן הגישה לענן המקומי ולכלי הניתוח החכמים, הפתוחים המאובטחים שיש בו, תאפשר ללקוחות שונים, ביניהם גופים ממשלתיים, בתי חולים, מוסדות פיננסיים ובתי עסק פרטיים, לחדש ולצמוח עם הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר.

הכנס מיועד למפתחים, DevOps, ארכיטקטי תוכנה, אנשי דאטה ואבטחת מידע, מנהלי IT ומהנדסי נתונים ועוד, ויכלול 5 מסלולי תוכן מגוונים וכן יציע חשיפה לסשנים מקצועיים בנוכחות מומחים מהארץ והעולם, דמואים, סיפורי הצלחה של לקוחות ועוד. רשימת המסלולים: 

- Open Cloud - Modernize Infrastructure

- Smart Cloud - Data Analytics and ML

- Trusted Cloud - Run and Operate securely

 - Journey to the Cloud

- Secure Cloud -Addressing Cyber Security

במסלול הענן הפתוח, תוכלו לשמוע הרצאות מקצועיות על בניית אפליקציות עם Transformative Database, איך לעבוד בקלות ובצורה מאובטחת עם Containers ו- Kubernetes ועוד.

במסלול הדאטה תוכלו לשמוע הרצאות מקצועיות על Dataform, BigQuery as a platform וכן הרצאות בתחום ה- ML וה- AI כגון חידושים ב-Vertex Pipelines, בניית אפליקציות ע"י שימוש ב Pre-built APIs בלבד, ועוד.

במסלול Trusted Cloud תוכלו לשמוע הרצאות על Serverless, זיהוי איומי סייבר וניהול סיכונים, אבטחת שרשרת האספקה ועוד.  

מסלול Journey to the Cloud  מתאים לכל מי שרוצה להתחיל את המסע שלו לענן. במסגרתו, יוצעו כלים לתכנון ובניית תשתית חזקה ומאובטחת בענן, וכן לאופטימיזציה של הפלטפורמה בהתאמה אישית. 

במסלול הענן הבטוח תוכלו לשמוע כל מה שקשור לאבטחת מידע בענן: איך Google מאבטחת את האפליקציות שלה (waze, Youtube, Gmail), אבטחה וניהול API עם APIGEE, על Zero Trust with Client Side Encryption ועוד

 

מוכנים לשחק? אתגר ה-Cloud Hero יאפשר למשתתפים לבחון את הכישורים והמיומנויות שלהם מול מהנדסים ומפתחים אחרים, במסגרת תחרות אינטראקטיבית ידידותית. המשחקים יתקיימו לאורך כל שעות האירוע בנושאים שונים, ביניהם:Infrastructure, Kubernetes, Security  ו-BigQuery.

מוזמנים להצטרף לאירוע הטכנולוגי הגדול של Google בישראל, ולגלות כיצד Google Cloud יכולה לעזור לארגון שלכם לחלום, לבנות ולצמוח. ההשתתפות ללא עלות, מותנית בהרשמה מראש.

לאג'נדה המלאה ולהרשמה >>

 

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות