✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

25.11 - 85% מן החברות משתמשות ביותר מסביבת ענן אחת

IsraelClouds
|
November 25, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

IBM מרחיבה את השותפות עם ServiceNow כדי לסייע לארגוני אנטרפרייז העובדים בסביבות  מרובות-עננים

IBM הודיעה בשבוע החולף  על הרחבת שיתוף הפעולה עם ServiceNow במטרה  לסייע לארגוני אנטרפרייז לפשט את תהליכי הניהול של משאבי תשתיות ה- IT,  בארגונים העובדים בסביבות מרובות-עננים. שיתוף הפעולה מעצים את נקודות החוזק של כל אחת מן היצרניות, במטרה  לספק סטנדרט גבוה בניהול תהליכי IT, בקרב לקוחות העובדים בסביבות מרובות-עננים.

במסגרת שיתוף הפעולה תספק IBM פלטפורמה לניהול סביבות מרובות-עננים המשלבת בקרבה את  היכולות של ServiceNow בתחומי ה- ITSM וה- ITOM, לרבות מודרניזציה של אפליקציות Kubernetes לרוחב סביבות הענן שונות. שותפות זו תסייע ללקוחות להניע תהליכי אוטומציה ולהינות מנראות של התהליכים ושליטה בסביבת עבודה מרובת-עננים.

"IBM עושה מאמצים גדולים כדי להוביל את תחום הענן ההיברידי בארגוני האנטרפרייז ויצרה אקו-סיסטם של חדשנות הכולל  את השמות הגדולים ביותר בעולם הטכנולוגיה," אומר פיליפ גווידו, מנהל כללי של שירותי תשתיות, לשירותי טכנולוגיה גלובליים ב- IBM. "שותפות זו עם ServiceNow מאפשרת לנו להתקדם עם האסטרטגיה שלנו בנושא מיחשוב מרובה-עננים ולעזור לגופי האנטרפרייז להפיק את הערך המלא מן ההשקעות שלהם ב- IT."

ממחקר חדש של IBM  כל החברות המשתתפות, בקירוב,  אמרו שהן משתמשות בשרותי ענן, ברמה כזאת או אחרת, כבר היום.  85% מתוכן  הצהירו כי הן  משתמשות ביותר מסביבת ענן אחת. יחד עם זה, בזמן שהבהלה לענן ניכרת, מחקר של חברת Ovum מראה כי 80% מן המשימות קריטיות לארגון והדאטה הרגישה עדין רצות על שרתים הממוקמים במשרדי החברה, גם אם רמת הביצועים  ויכולות האינטגרציה שלהם נמוכים ולעיתים קרובות, אף אינם עומדים בדרישות הרגולטוריות.

"כשותף טרנספורמציה דיגיטלית אסטרטגי ServieNow מספקת תזרימי עבודה דיגיטליים וחווייתיים  המשפרים את הפרודוקטיביות של העובדים," אמר פבלו שטרן, סמנכ"ל ומנהל כללי, של ניהול אופרציות IT ב- ServiceNow. "השילוב של שירותי ה- ITSM וה- ITOM המובילים שלנו עם הפתרונות החדשניים של IBM לענן ההיברידי משנים את הדרך בה אנשים עובדים."

לימור אפיק
לימור אפיק
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות