✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

IBM ו-DataBank הכריזו על Double – פתרון המשלב את מוצרי IBM והשירות של DataBank ויוצר הגנה כפולה על המידע

IsraelClouds
|
September 26, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

המפגש נערך במסעדת לומינה של מאיר אדני בתל-אביב

DataBank, מובילה בפתרונות אבטחת מידע מקצה לקצה, בשיתוף ענקית הטכנולוגיה IBM, הכריזו על פתרון ייחודי וראשון מסוגו באירוע אקסקלוסיבי אשר התקיים במסעדת לומינה בתל אביב ועסק בנושא החיבור בין טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לבין מומחי הגנת מידע וסייבר. בכנס השתתפו בכירי IBM מהעולם רונלד ליינס, מנהל פיתוח עסקי בכיר לתחום תוכנות אחסון באירופה, ווולדימיר אטנאסקוביק, ראש תחום טכני של מערכות אחסון IBM SDSS באירופה, בכירי DataBank, מומחי אבטחה מהתעשייה בישראל ועוד.

הפתרון אשר הוכרז במהלך האירוע – Double Backup as a Service הוא פתרון גיבוי כשירות המבוסס על מוצרי ההגנה והגיבוי החדשניים והאמינים של IBM בשילוב שירותי הגנת המידע של DataBank. יחד, שתי החברות מספקות פתרון סינרגטי מקיף ומלא המאפשר למשתמשים שקט נפשי, החל משלב איתור ומניעת מתקפות סייבר ועד גיבוי בענן פרטי, גיבוי במדיה פיזית והתאוששות פשוטה במקרה של אסון. הפתרון המשולב כולל בין היתר שמירה כפולה על המידע בענן פרטי מאובטח ועל קלטות הנשמרות באתר כספת משני, שמירה על המידע במתודולוגיית Air Gap  השומרת על שלמות המידע גם במקרה חטיפה, הצפנה או מחיקה, שליפה מהירה של המידע במקרה הצורך, שירות 24/7 בשפה העברית, תשתיות חומרה ותוכנה אמינות מבית IBM, אפשרות ניהול בענן, סקלביליות ועוד.

קרדיט יח"צ.

עודד שחר, מנכ"ל DataBank, אמר כי "ארבעה איומים מרכזיים מסכנים כיום את המידע בארגון: ריגול עסקי ודליפת מידע, שיתוק עבודת הארגון, דרישות כופר ופגיעות פנים ארגוניות. שיתוף הפעולה עם IBM מאפשר לנו להציע הגנה מקסימלית על המידע, שמירה כפולה שלו בענן פרטי בדאטה סנטר מאובטח, גיבוי באתר כספות פיזי משני ובמקרה של אסון – התאוששות מהירה שמאפשרת את ההמשכיות העסקית".

וולדימיר אטנאסקוביק, ראש תחום טכני של מערכות אחסון IBM SDSS באירופה, אמר בכנס: "מתקפות סייבר הן הסכנה השלישית הגדולה ביותר לאנושות אחרי מזג אוויר קיצוני ואסונות טבע, הנתונים מראים כי אחד מכל ארבעה ארגונים ייפגע באופן ודאי מהתקפת סייבר בשנתיים הקרובות. הפתרון הייחודי שהשקנו עם DataBank מציע את ההגנה הטובה ביותר לארגונים מתקיפה של תוכנות כופר וסייבר, גיבוי על גבי Object storage וגיבוי מערכות קריטיות למידע מחוץ לארגון. אני מצפה להמשך העבודה המשותפת עם DataBank ביצירת הגנה כפולה על המידע".


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות