✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

14.03 - טנגרם סופט ברשימת האלופים של IBM

IsraelClouds
|
March 14, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

אלכסיי סלטובסקי, מנהל אגף טכנולוגיה בטנגרם סופט זכה בתואר IBM Champion לשנת 2019 והוא בין היחידים בישראל שזכו בתואר הכבוד.

ב"תוכנית האלופים" (Champion program) של IBM לשנת 2019 בתחום אבטחת מידע, נבחרו רק 3% מתוך 2,000 מועמדים העוסקים בייעוץ והטמעה של טכנולוגיות IBM, ומייצגים 39 מדינות ברחבי העולם. תוכנית האלופים של IBM מוקירה מומחים ומובילי דעה על פועלם בהטמעת מוצרים וטיפוח קהילות משתמשי IBM .

לדברי ירון רז, מנכ"ל טנגרם, וחבר הנהלה במטריקס "אנו גאים באלכסיי ובחירתו לתכנית האלופים. אין ספק שהוא אחד המומחים בישראל! האלופים הנבחרים הם מקצוענים המקדמים את הפתרונות העסקיים של IBM, חולקים את הידע שלהם, ומסייעים להרחיב את קהילת אנשי המקצוע בתחומם."

חברת טנגרם סופט, חברה בת של מטריקס, היא מהחברות המובילות בישראל בתחום Data Protection ובמתן שירותים בתחום טכנולוגיות המידע. החברה מספקת פתרונות של ייעוץ טכנולוגי ופרויקטים מבוססי מוצרי תוכנה ותשתית.

טנגרם הינה שותף עסקי מוביל של חברת IBM ברמת Gold Level, וזוכה למעמד של  Expert Security   IBM, המוצר המרכזי בפעילות הנו IBM Guardium המשלב טכנולוגיה להגנה על בסיסי ומאגרי נתונים עם מעטפת ניטור, הגנה, סריקת נתונים וניתוח אירועים וסיכונים.

אלכסיי סלטובסקי צילום: מטריקס
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות