✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

סיגייט משיקה שני כוננים חדשים המותאמים לתמיכה בביצועים של מצלמות אבטחה מודרניות ויישומי Hyperscale

ISRAELCLOUDS
|
October 4, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

סיגייט טכנולוגיות, המובילה העולמית בפתרונות לאחסון וניהול נתונים, הודיעה היום על תחילת האספקה ההמונית של כונני הבינה המלאכותית 18TB SkyHawk™ . SkyHawk AI הוא הכונן הראשון בעולם שתוכנן ונבנה במיוחד עבור יישומי וידאו מבוססי בינה מלאכותית ומאפשר להם לקבל החלטות מהירות וחכמות יותר. הכונן תומך בעומסי וזרמי עבודה של למידה עמוקה ולמידת מכונה עבור יישומי קצה באמצעות ImagePerfectAI.

מערכות למידה עמוקות זקוקות ליכולת לשמור יותר נתונים לפרקי זמן ארוכים כדי שיוכלו להיות יותר חכמות ומדויקות בניתוחים הפרדיקטיביים שהן מבצעות. ניתוח התנהגותי מצריך כמות נתונים גדולה יותר באופן משמעותי מאשר לכידת נתוני וידאו מסורתיים. SkyHawk AI שומר בו-זמנית 32 זרמי AI במקביל ל-64 זרמי וידיאו ותומך ב-multi-bay NVR וב-AI-enabled NVR. כונני SkyHawk AI מציעים עומס עבודה של 550 טרבייט לשנה, שהוא קיבולת גדולה פי שלושה מעומס העבודה של כוננים קשיחים סטנדרטיים המשמשים במצלמות מעקב. קיבולת זאת מאפשרת לנהל את זרם הנתונים בסביבות מורכבות של מערכות אבטחת וידיאו מבלי להתפשר על הביצועים. הכונן החדש גם חכם ומתאים את עצמו למשימה המסוימת – וידאו או וידאו + AI.

מוקדם יותר השבוע פרסמה סיגייט הודעה על השקת מוצר נוסף: Exos, כונן 18 טרבייט קשיח ליישומי Hyperscale ארגוניים עם אמינות ואבטחת נתונים מוכחות.

כונני ה-18 טרבייט הארגוניים, המבוססים על הליום, שעליהם הכריזה סיגייט כחלק ממשפחת Exos® X18 , מספקים ביצועים גבוהים וקיבולת מסיבית לדאטה סנטרס (חוות שרתים) כדי שיוכלו לנהל את כמויות הנתונים הממשיכות וגדלות ביעילות ובחסכוניות.

הצורך בפתרונות הייפרסקייל ואחסון בענן ממשיך לגאות לרמות חסרות תקדים עקב הצמיחה הגוברת ביצירת נתונים. על-פי דו"ח שפרסמה חברת סיגייט לאחרונה, תחת הכותרת Rethink Data, היקף הנתונים הארגוניים צפוי לגדול בשיעור של 42.2% בשנתיים הקרובות. הסקר נערך על-ידי חברת IDS, אשר חזתה גם שהדאטה-ספרה העולמית תגיע להיקף מסחרר של 175 זיטבייט עד 2025.

 

אודות סיגייט

סיגייט טכנולוגיות (Seagate Technology) היא אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום פתרונות אחסון וניהול המידע. היא הוקמה בשנת 1979 ומשרדיה ממוקמים בעיר קופרטינו שבמדינת קליפורניה, ארה"ב. בישראל מפעילה סיגייט מרכז חדשנות בתל אביב, Lyve Labs שמסייע לסטארטאפים בהוכחת היתכנות (POC) של המוצרים שלהן. בנוסף, המרכז מספק ליזמים הישראלים ייעוץ מקצועי של מומחים בתחום הדאטה, מסייע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים ומספק להם שירותי תכנון והסמכה, ייעוץ והדרכה בפיתוח עסקי, עזרה בייעול תהליכי ניהול נתונים וגישה לציוד מתקדם, תשתיות ומערכות בדיקה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות