✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

05.03 - HPE בחרה ב-COMMVAULT כחברה שתספק את הגיבוי

IsraelClouds
|
March 5, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

הפתרון משלב את הפשטות, האג'יליות והחסכון של ענן ציבורי יחד עם יתרונות האבטחה והביצועים של סביבת גיבוי מקומית. במסגרת שיתוף הפעולה תשמש HPE כ-Reseller של פתרונות קומוולט ותאפשר לארגונים לרכוש את פתרונות הגיבוי שלה באתר החברה

Commvault, מובילה עולמית בגיבוי, אחזור, ארכיב וענן לארגונים, הכריזה כי Commvault Data Platform נבחרה על ידי HPE כמנוע הגיבוי עבור פתרון HPE GreenLake. הפתרון יספק ללקוחות הגנת נתונים ואמינות ברמת אנטרפרייז, ויקיף את כל מחזור החיים של סביבת הגיבוי.

באמצעות שיתוף הפעולה, לקוחות HPE GreenLake יזכו לחווית גיבוי פשוטה יותר באמצעות החומרה, התוכנה והשירות הנדרשים כדי לענות על האתגרים בהגנת המידע הארגוני ועמידה ברגולציות הרבות. HPE GreenLake Backup הוא פתרון בהפעלה מקומית אך מתומחר בדומה להיצע בענן.

"ההכרזה היום מחברת בין שתי חברות המובילות בתחומן, Commvault ו- HPE, לטובת הלקוחות המשותפים, שזוכים לשירות, הפעלה ואספקה של גיבוי מקצה לקצה, במסגרת הדאטה סנטר הפרטי שלהם", אמר שי נוני, מנכ"ל Commvault ישראל. "אנו שמחים להרחיב את הנוכחות שלנו בשוק באמצעות השותפות החדשה עם אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם. השותפות הזו מאפשרת לצוותי IT להתמקד יותר ביוזמות אסטרטגיות תוך הפחתת עלויות תפעוליות והקטנת סיכונים הקשורים באבטחה, המשכיות עסקית ועמידה ברגולציה".

"אנו נרגשים לחבור ל-Commvault, החברה המובילה בתחום הגיבוי וניהול המידע בארגון, עם אספקה של פתרון גיבוי מלא במודל של 'שלם תוך כדי תנועה'. הפתרון מסיר את המורכבות הקיימת בתכנון נפחים ומקטין משמעותית את הנטל של הקצאת גיבויים וניהול ומעקב אחר נתונים. בזכות קומוולט אנו מספקים גיבוי המבוצע בהצלחה, במהירות ויעילות, וזה מה שהלקוחות באמת מחפשים", אמרה אנה פינצ'וק, מנכ"לית HPE Pointnext. "עם טכנולוגיות המדידה ושירותי הניהול של HPE, התומכים באחסון באמצעות מערכות HPE StoreOnce או HPE 3PAR, לקוחותינו מקבלים נפח גיבוי מיידי תוך שמירה על השליטה והאבטחה במרכז הנתונים שלהם".

שי נוני, קרדיט יח"צ
‍שי נוני, קרדיט יח"צ

אודות Commvault

הפלטפורמה של Commvault  מורכבת מהמערך הרחב בתעשייה, של מוצרים בתחום הגנת המידע ואחזור, ענן, וירטואליזציה, ארכיב, סנכרון, חיפוש מידע, ושיתוף קבצים. אלה עונים על המגמות המתפתחות בתעשייה, אזורי הצמיחה, ותרחישי שימוש ומכאן האימוץ המסיבי של הטכנולוגייה ע"י לקוחות רבים בארץ ובעולם.

הגרסה ה- 11 של מערך פתרונות Commvault  ממוצבת באופן ייחודי כדי לסייע ללקוחות לבנות את המידע שלהם, עם האצה של המעבר מניהול מידע מסורתי לסביבת נתונים מודרנית. זאת, תוך כדי שהם מחלצים תובנות עסקיות ומייצרים ערך חדש מההשקעה שלהם בטכנולוגיה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות