✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

ענת קליין-וינטר מונתה לתפקיד מנכ"לית HPE ישראל

IsraelClouds
|
January 30, 2024
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
ענת קליין-וינטר, מנכ"לית HPE ישראל. קרדיט צילום: ויקטור לוי

ענת קליין-וינטר מונתה לתפקיד מנכ"לית HPE ישראל

HPE) Hewlett Packard Enterprise) הודיעה על מינוייה של ענת קליין-וינטר לתפקיד מנכ"לית HPE ישראל.

במסגרת תפקידה תוביל קליין-וינטר את פעילותה העסקית של HPE  בישראל   ובכלל זה הובלת הקשר של HPE עם לקוחות, שותפים וארגונים ממשלתיים בישראל. קליין-וינטר תפעל להוציא לפועל את האסטרטגיה וסדרי העדיפויות של החברה תוך התאמה לשוק המקומי. היא תפעל להביא לצמיחת החברה והגדלת שביעות רצון הלקוחות והשותפים. קליין-וינטר תפעל במקביל ובסינרגיה עם מרכז המו"פ המקומי של HPE (המבוסס על רכישת החברות הישראליות Axis security ו-Zerto).

קליין-וינטר הצטרפה ל-HP לפני 28 שנים כרואת חשבון מוסמכת בצוות הכספים של החברה וקודמה בתוך HP ו-HPE לתפקידים בכירים בחברה בתחום הניהול הפיננסי. בין תפקידיה שימשה כמנהלת הכספים של ישראל ומדינות נוספות. בחמש השנים האחרונות הובילה את אסטרטגיית המכירות, התכנון והתפעול העסקי, שכללה הוצאה לפועל של אסטרטגיית מכירות, תכנון מכירות ותהליכי בינה עסקית להשגת יעדים עסקיים.

קליין וינטר היא בעלת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות, MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן, בעלת רישיון רואה חשבון ובעלת תעודת דירקטורים ונושאי משרה בכירים בתאגידים מאוניברסיטת תל אביב (בית הספר לניהול קולר).

"אני שמח שענת קיבלה את ההצעה להתקדם לתפקיד מנכ"לית HPE ישראל", אמר אלפרדו יפס, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל אזור אמריקה הלטינית ודרום אירופה ב- HPE. "המקצועיות יוצאת הדופן, האחריות, העבודה האתית והיושרה האישית של ענת הם אבני הבניין שמהן בנויה ההצלחה של HPE ישראל. ענת מוכיחה את עצמה כמנהיגה מלידה והפגינה מנהיגות מעשית וקשובה עם התמקדות חזקה בהצלחת החברה, הלקוחות, השותפים וחברי הצוות שלנו, זאת בנוסף ליותר מ-28 שנות ניסיון שישפיעו משמעותית על הארגון שלנו".

"אני אסירת תודה ונרגשת על ההזדמנות להוביל את הצוות המרשים שיש לנו בישראל", אמרה ענת קליין-וינטר, מנכ"לית HPE ישראל. "המטרות העיקריות שלי הן למנף את החוזקות של הצוות המקצועי שלנו יחד עם פורטפוליו הפתרונות החדשני  והנרחב של HPE כדי לקדם את מעמד החברה כשותף עסקי מהימן ללקוחותינו ולשותפינו, כמו גם להבטיח שכל חברי הצוות שלנו ירגישו מחוברים למטרות ולערכים של HPE, וגאים להיות חלק מהארגון הזה".

קליין-וינטר מחליפה בתפקיד את אורי ברגמן, שכיהן כמנכ"ל HPE ישראל מאז 2015.

ל-HPE היסטוריה חזקה ורבת שנים בישראל שהתחזקה אף יותר לאחר הרכישות של החברות הישראליות Axis Security ו-Zerto, שתיהן משקפות את הפוטנציאל הגדול והכישרון הטכנולוגי של ישראל.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות