✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

06.05 - איך שותים קפה בעידן האוטונומי?

IsraelClouds
|
May 6, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

אורחי הכנס השנתי של אורקל יחוו את שירותי הענן החדשניים של החברה דרך הקפה שלהם. המשתתפים יוכלו להזמין קפה לפי טעמם, מהנייד הפרטי שלהם באמצעות שירותי ה- Bot של אורקל ולאסוף אותו מעמדת ה- Bot Cafe

ענקית הטכנולוגיה תציג בארץ לראשונה את מגוון השירותים כולל האוטונומיים בענן שלה בכנס השנתי של "אורקל ישראל", יום חמישי 10 במאי

"כנס הענן" של אורקל ישראל יתקיים השנה בסימן העידן האוטונומי עליו הכריזה החברה, ואשר משנה את חוקי המשחק בעולם ענן. הכנס יציע חוויה והתנסות במגוון יכולות הענן החדשניות של החברה, בראשם בסיס הנתונים האוטונומי הראשון בעולם. כחלק מהחוויה יוזמנו המשתתפים להשתמש בתשתית הצ'ט-בוט של אורקל: כל אורח יזמין קפה בדיוק כמו שהוא אוהב, דרך ה- Bot, מהטלפון הנייד שלו. כשהקפה מוכן, הבוט גם יזמין את האורח לגשת לעמדת ה-Bot Cafe ולאסוף אותו. תשתית הצ'ט בוט תאפשר לאורחים גם להירשם לכנס, לשלוח שאלות על פי הרצאות מתוכננות וגם לשאול את המרצים שאלות בזמן אמת על מסך נפרד, תוך כדי הרצאה.

השנה יכלול הכנס מסלול חדשנות המיועד לחברות סטארטאפ ומפתחים בעלי אופי יזמי, שמעוניינים ללמוד איך ניתן למנף טכנולוגיה לחדשנות בעולם האנטרפרייז.

במסגרת הארוע Oracle Cloud Tech Day שיתקיים במלון דיויד אינטרקונטיננטל ב-10 במאי, תציג אורקל בארץ מגוון טכנולוגיות ענן ושירותים מעניינים הכוללים AI המובנה בהם באופן אינטרגלי, בהם:

בסיס הנתונים האוטונומי הראשון בעולם כבר זמין לשימוש, מתאפיין בהנעה עצמית, אבטחה עצמית, עדכון ותיקון עצמי, ללא כל התערבות אנושית. השירות מבוסס Machine learning ו-AI, מצריך ניהול תפעולי אפסי מצד הלקוח. עוד שירותים שיוצגו הם: שירות לניהול תשתיות, אפליקציות וניתוח לוגים בארגון, שירות אבטחת מידע רוחבי מבוסס AI, ו- AI Platform Cloud Service, כשבהמשך השנה צפויים נוספים.

תשתית צ'ט-בוט שמאפשרת לארגונים לנהל שיחה טבעית מול משתמש קצה, גם בעברית, תוך קבלת החלטות על סמך סנטימנט השיחה. פלטפורמת הצ'טבוט של אורקל שמבוססת על בינה מלאכותית ו-machine learning, מאפשרת ליצור צ'טבוטים באמצעות ממשק גרפי, כלומר - ללא צורך בידע בשפות תכנות.

פלטפורמת בלוקצ'יין כשירות, המספקת יכולות לבנות ולפתח אפליקציות וטכנולוגיות מבוססות בלוקצ'יין שמיועדות לסביבות ארגוניות.

מערכת Cloud at Customer המאפשרת לארגונים לצרוך שירותי ענן אורקל ממכונות מהונדסות של אורקל שפרושות בתוך הדטה סנטר של הלקוח. חווית השימוש, גרסאות השירותים הזמינים ועדכוני התוכנה זהים לענן הציבורי. בדרך זו ארגונים מתגברים על אתגרי רגולציה ואבטחת מידע שונים.

ב-demo ground, מתחם ההדגמות המשולב, יוצגו עוד מוצרים בענן של אורקל, ופתרונות יצירתיים ומהפכניים שפותחו בסטארטאפים שרכשה אורקל על תשתית הענן שלה.

הדובר המרכזי יהיה ג'יימס סטנבריג' (James Stanbrige), סגן נשיא באורקל, אחראי על צוות מנהלי המוצר של תשתיות ענן אורקל, Oracle Cloud Infrastructure (OCI).

עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל: "ענן אורקל, ברמה התשתיתית, נבנה מהיסוד על בסיס לקחים שנלמדו גם מעננים אחרים. התוצאה היא ענן מאוד מהיר ובעל ביצועים צפויים שגם נשארים כאלה עם העליה בדרישה למשאבים נוספים. יתרונות אלה הופכים את ענן אורקל לאופציה הטובה ביותר עבור לקוחות קיימים וחדשים, עם אפשרות להבטיח מסע בטוח וגמיש לענן, תוך שמירה על תשתיות קיימות בדרך."

‍ ‍עוזי נבון מנכ"ל אורקל ישראל (צילום: שלומי מזרחי)
‍ ‍עוזי נבון מנכ"ל אורקל ישראל (צילום: שלומי מזרחי)

המסלולים בכנס:

מסלול חדשנות המיועד לחברות סטארטאפ ומפתחים בעלי אופי יזמי, שיציג כיצד ניתן למנף טכנולוגיה לחדשנות בעולם חברות האנטרפרייז. במסלול זה יוצגו טרנדים ודוגמאות של סטארטאפים שממנפים טכנולוגיות ומוצרי אורקל בצורה ייחודית כדי לתת ערך בעולמות האנטרפרייז.

בנוסף, יתקיים פנל יזמים מתוכניות הסטארטאפים של אורקל בנושא שיתוף פעולה עם חברות ותאגידים גדולים, ופנל משקיעים בנושא טרנדים והזדמנויות בעולמות האנטרפרייז.

במסלול ניהול ותחקור המידע יועבר ידע ויוצגו כלים חזקים לתחקור ולניהול מאגרי מידע מודרניים, בסדרי גודל שונים, מובנים ולא מובנים (Big Data).

גם באזור הקוד הפתוח יש בשורות: בכנס תיחשף הגרסה החדשה של  Oracle MySQL Cloud Service בגרסת ה Enterprise  בענן שקיבלה יכולות חדשות ומפתיעות לאחרונה.

במסלול מגרש המשחקים של המפתחים, יוכלו המשתתפים ללמוד כיצד ליהנות מיכולות ענניות לטובת יצירת יישומים חכמים יותר, מחוברים במדיה החברתית, מנוטרים וגמישים בתפעולם.

המשתתפים יוכלו לקבל קרדיטים לצריכת שירותים בענן אורקל באופן מיידי, ולבניית עומסי עבודה מוכנים ל-production  תוך שימוש במגוון שירותי ענן כולל: ,Data base, compute, containers, IoT, Big Data, API Management, Integration, Chatbots, Blockchain  ועוד.

האירוע מיועד לאנשי טכנולוגיה מקשת נושאים רחבה - הן ללקוחות ה-enterprise  שמעוניינים בפרויקטי מודרניזציה וחדשנות, והן לגופים קטנים וסטארטאפים שבאים עם רעיון וזקוקים לתשתית רובוסטית, חזקה ומודרנית לרוץ עליה.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות