✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Hopium משתמשת בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס לעיצוב ופיתוח רכב יוקרה המונע במימן.

IsraelClouds
|
August 17, 2022
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

  Hopium משתמשת בפלטפורמת 3 DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס לעיצוב ופיתוח רכב יוקרה המונע במימן.

* יצרנית הרכב הצרפתית עושה שימוש בפלטפורמת 3DEXPERIENCE בענן לפיתוח אבות הטיפוס הראשוניים שלה
* פלטפורמת 3DEXPERIENCE משלבת עיצוב, הנדסה, סימולציה ושיתופי פעולה בסביבת חדשנות דיגיטלית אחת
* Hopium מרחיבה בהדרגה את השימוש בטכנולוגיות דיגיטליות מוכחות ביצירת טרנספורמציה עסקית בקרב יצרני ציוד גדולים רבים אחרים

דאסו סיסטמס  הודיעה היום כי היצרנית הצרפתית Hopium משתמשת בפלטפורמת 3DEXPERIENCE בענן לתכנון ופיתוח אבות הטיפוס הראשוניים לרכב יוקרה המונע במימן.

פלטפורמת 3DEXPERIENCE מספקת ל-Hopium יישומי עיצוב, הנדסה וסימולציה בחוויית ענן עסקית שיתופית. Hopium ממנפת את הידע והמיומנות של מומחיה לכדי מודל נתונים אחד לאחד, בסביבת חדשנות "מקצה-לקצה": כל הדרך מרעיון לאב טיפוס, תוך האצת תהליכי עיצוב, התייעלות ומיטוב משאבים. ככל שפיתוח ה-Machina יתקדם לקראת השקה בשנת 2025, תוכל החברה להרחיב את השימוש בפלטפורמת 3DEXPERIENCE בהתאם לצרכיה.


"יש לנו חזון חלוצי לפתח רכב מסוג חדש המיועד להתמודדות עם האתגרים הסביבתיים המרכזיים של תקופתנו. בכל הנוגע לאתגרים אלו, השעון מתקתק. אנו זקוקים לפתרונות אג'יליים ולפונקציונליות מתקדמת כדי להתנסות במהירות עם רעיונות מורכבים כמו אלקטרוניקה משולבת (Embedded Electronics) ונפחי אחסון ממוטבים", אמר אוליבייה לומברד, מייסד Hopium. "על ידי הטמעה מלאה של כל הפעילויות שלנו בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, הצוות שלנו הצליח לעבוד באופן מאובטח בכל זמן, מכל מקום, וליצור בהצלחה את אב הטיפוס הראשון שלנו תוך 8 חודשים בלבד".

 

 Hopium Machina , מודל הרכב שפותח בהשראת אוליבייה לומברד, משלב עיצוב חדשני, טווח יוצא דופן וזמן טעינה שובר שיאים ברכב המפגין ביצועים גבוהים וכל זאת באפס פליטות. לומברד הוא הזוכה הצעיר ביותר בתחרות Le Mans ה-24. מערכת תאי הדלק המשולבת מייצרת את האנרגיה הדרושה להפעלת הרכב ופולטת מים בלבד. ניתן למלא את הרכב מחדש בשלוש דקות, שיספיקו ליותר מ-500 כוחות סוס, למהירות של 230 קמ"ש ולמרחק של 1,000 ק"מ.

 

"Hopium היא גיים-צ'ייג'ר" אמר לורנס מונטנארי, VP, תחבורה וניידות, דאסו סיסטמס. "ההוכחה לכך היא ההישג האחרון שלנו - פיתוח אב הטיפוס תוך 8 חודשים בלבד. Hopium והחזון המשכנע שלה, כובשת כעת תחום מתפתח. פלטפורמת 3DEXPERIENCE  בענן מאפשרת לחברה לפתח תחבורה מונעת-מימן, מחוברת ואוטונומית. הצוותים ב Hopium, ששוקדים על פיתוח הMachina יפיקו תועלת רבה מהטכנולוגיה הטובה ביותר בתעשיה, מבית דאסו סיסטמס. טכנולוגיה זו נמצאת כיום בשימושו של כמעט כל מפתח רכב חשמלי בעולם, ומסייעת לתעשיה זו להתקדם.

 

מידע נוסף

חוויית הפתרון של דאסו סיסטמס לתעשיית התחבורה והניידות:

https://ifwe.3ds.com/transportation-mobility

פלטפורמת DEXPERIENCE3 של דאסו סיסטמס, תוכנת עיצוב בתלת-ממד, פתרונות מוקאפ וניהול מחזור חיי מוצר (PLM) בתלת-ממד:  http://www.3ds.com

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות