✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

28.11 - היטאצ'י ונטרה משיקה את הדור הבא של מערכת הניתוח האנליטי והביג דאטה Pentaho 8.0 עם עיבוד נתונים ותובנות דיגיטליות בזמן אמת

IsraelClouds
|
November 28, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, השיקה את הדור הבא של פלטפורמת התוכנה Pentaho 8.0 לאינטגרציה וניתוח נתונים. פלטפורמה משופרת זו מספקת תמיכה לפתרון עיבוד הנתונים Spark ופלטפורמת עיבוד זרימת הנתונים Kafka על מנת לשפר את עיבוד והעברת הנתונים מבסיסי הנתונים התפעוליים לעבר מערכות ה-BI (תהליכי (ETL ואת היכולת להתאים בקלות משאבי מחשוב עם דרישות העסקים בזמן אמת. הפלטפורמה החדשה מיועדת לסייע ללקוחות החברה לקבל ערך גדול יותר מהנתונים שלהם במטרה להשיג יתרון תחרותי ולהאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית.

לפי מחקר שנערך על ידי חברת המחקר IDC, כמות הנתונים הגלובלית תגיע ל-163 זטה-בייטים עד 2025 – קצב גידול הנתונים גבוה יותר פי 10 מאשר ב-2016. החברה גם צופה כי יותר מרבע מהנתונים הללו יהיו נתוני זמן אמת, כאשר מעל ל-95% מהם יהיו נתוני IoT .

העדכונים החדשים בפלטפורמת Pentaho 8.0 מאפשרים למשתמשים:

שיפור קישוריות למקורות נתוני stream: ככל שקצב הזרימה של הנתונים הולך וגובר, כך גוברת החשיבות לעבד אותם ברגע ההגעה ולהגיב באופן מידי אם יש בכך צורך. היכולות החדשות של Pentaho 8.0 כוללות: ניתוח stream עם Spark; חיבור ל-streams של Kafka; ואבטחת ביג-דאטה עם Knox.

ייעול משאבי עיבוד: לכל ארגון יש משאבי עיבוד נתונים שברצונו לנצל בחוכמה ולהבטיח זמינות גבוהה גם כאשר הדרישה למשאבי חישוב גבוהה. Pentaho 8.0 מספקת את התמיכה הנחוצה, כאשר מנהלי IT יכולים להקים בקלות צמתי עבודה חדשים ולפזר במקביל את עומס העבודה על פני כל משאבי החישוב הזמינים על מנת להתאים את היכולת לדרישה. התאמה זו מאפשרת גמישות וניידות בין הענן לבין סביבות מקומיות וכתוצאה מכך, משתמשי הקצה מקבלים עיבוד נתונים מהיר ויעיל יותר. בנוסף, הביצוע המותאם של Pentaho מאפשר למשתמשים להתאים את עומסי העבודה עם מנוע העיבוד המתאים ביותר, מבלי הצורך לשכתב את לוגיקת אינטגרציית הנתונים. Pentaho 8.0 הופכת את הביצוע המותאם לפשוט יותר להתקנה, שימוש ואבטחה.

שיפור יעילות הצוות: Pentaho 8.0 מצוידת במספר מאפיינים חדשים המסייעים להגדיל את הפרודוקטיביות על פני כמות הנתונים. המאפיינים כוללים מסננים גרעיניים המכינים את הנתונים, משפרים את השימוש במאגרי גיבוי ועריכה אפליקטיבית פשוטה יותר.

איתן יהודה, CTO בהיטאצ'י ונטרה, אמר כי: "עם ההשקה של Pentaho 8.0, היטאצ'י ונטרה מסייעת ללקוחותיה להכין בצורה טובה יותר את העסקים שלהם להתמודד עם הגידול בנתונים בזמן אמת על ידי אופטימיזציה ומודרניזציה של ניתוח הנתונים ושיפור הפרודוקטיביות של הצוותים הקיימים שלהם".

"ארגונים הנמצאים במסלול לעבר הטרנספורמציה הדיגיטלית מוכרחים לנצל את כל הנתונים הזמינים להם. הדבר דורש חיבור בין שרתי נתונים קיימים ושילוב של הטכנולוגיה התפעולית וטכנולוגיית המידע שלהם כדי לבנות צינורות ניתוח נתונים מודרניים, אשר יכולים להכיל עולם נתונים מקושר, פתוח ונזיל יותר", אמרה דונה פרליץ', מנהלת המוצר הבכירה של תוכנת Pentaho בהיטאצ'י ונטרה. "Pentaho 8.0 מספקת לארגונים יכולות גדילה ועיבוד מהירות יותר, התואמות את הציפייה העתידית לאתגרי ניתוח נתונים וזאת כדי לתמוך בלקוחותינו במסעם הדיגיטלי".

‍איתן יהודה

אודות Hitachi Vantara

היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד היטאצ'י, מסייעת לחברות מובילות מבוססות-נתונים למצוא ולהשתמש בערך הנתונים שלהם במטרה ליצור חדשנות אינטליגנטית ולהגיע לתוצאות משמעותיות עבור עסקים והחברה הסובבת אותנו. אנחנו משלבים בין טכנולוגיה, קניין רוחני וידע תעשייתי במטרה לספק פתרונות ניהול נתונים אשר עוזרים לארגונים לשפר את חווית הלקוחות שלהם, לפתח אפיקי הכנסה חדשים ולהפחית את עלויות העסק. רק היטאצ'י ונטרה מעלה את יתרון החדשנות שלכם על ידי שילוב בין טכנולוגיית IT עמוקה, טכנולוגיית OT ומומחיות בתחום. אנחנו עובדים עם ארגונים בכל רחבי העולם כדי להביא את הנתונים שלהם לכדי תוצאות משמעותיות. בקרו אותנו בכתובת www.HitachiVantara.com.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות