✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

10.06 - היטאצ'י ונטרה מכריזה על תוכנת תפעול בינה מלאכותית ומרחיבה את קו מוצרי האחסון מבוססי הפלאש שלה

IsraelClouds
|
June 10, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

מערכות חדשות עם חיזוי אנליטי ותוכנה לאוטומציית IT מספקות תשתית נתונים גמישה ותפעול חכם כדי להניע יוזמות חדשניות במרכז הנתונים

היטאצ'י ונטרה, חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, הכריזה על עדכונים נרחבים בפורטפוליו הפתרונות שלה בתחום תשתית הנתונים. העדכונים כוללים קו מוצרים חדש עבור פלטפורמת האחסון (VSP) של היטאצ'י – מערכות אחסון מבוססות פלאש הגמישות ביותר בתעשייה – עם מוצרים היברידיים ומוצרים המבוססים לחלוטין על פלאש ועם תמיכה באנליטיקה המשלבת בבינה מלאכותית DevOps ו-IoT.

מרכזי הנתונים המודרניים דורשים יכולת העברת נתונים במהירות גבוהה, עם תמיכה בעומסי עבודה מגוונים ושילוב של העברת נתונים לענן. מערכות האחסון בסדרת VSP F החדשה המבוססת לחלוטין על פלאש ייחודי שפותח על ידי היטאצ'י ובסדרת VSP G ההיברידית  של היטאצ'י, תומכות בתשתית נתונים גמישה והן היחידות בתעשייה שמבטיחות זמינות מידע ברמה של 100%, עם עד פי 3 ביצועי IOPS ועם יכולת של עד פי 2.5 בהתאמת גודל לעומת המערכות הקודמת. בעזרת תכונות אלו, לקוחות יכולים לצפות ליכולות עיבוד אנליטי וביצועי יישומים טובים יותר. אינטגרציה של ענן וקונטיינרים מאפשרת לעבוד עם עומסים רבים יותר על מערכת יחידה, תוך סיוע במניעת Silos ותמיכה בעומסים חדשים.

אירי טרשנסקי, סגן נשיא בכיר לתחום תשתיות ומוצרי קצה בהיטאצ'י ונטרה, אמר כי, "היטאצ'י מסייעת לעסקים גלובליים ולחברות מובילות בתחום ה-IT להגיב לדרישת העומסים באמצעות מינוף אנליטיקת חיזוי ואוטומציה כחלק מניהול הנתונים הכולל שלהם וכחלק מיוזמות בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית. בהתחשב במצב הנתונים הקריטי בסביבות השונות של לקוחותינו, אין מקום לטכנולוגיית אחסון בינונית הנוצרת על ידי תשתית חלשה. הטכנולוגיה החדשה של היטאצ'י ונטרה תסייע ליצור תשתית נתונים גמישה ותפעול חכם הדרושים ללקוחותינו כדי להניע את הטרנספורמציה בארגונם".

רשימת דגמי ה-VSP החדשים ברמה הארגונית כוללת את VSP F700 ו-VSP F900 עם פלאש בלבד ואת המערכות ההיברידיות VSP G700 ו-VSP G900. במטרה להגיע ללקוחות בטווח רחב יותר, היטאצ'י מציעה כעת גם דגמי ביניים חדשים, הכוללים את המערכות VSP F350, F370, G350 ו-G370.

המערכות החדשות מציעות שיפורים משמעותיים לעומת דגמי VSP קודמים:

·        ביצוע של מעל ל-2.4 מיליון IOPS ורוחב פס של 41 ג'יגה-בייט/לשנייה.

·        עד 70% יותר IOPS לליבה המשפרים את ערכי המחיר והביצועים.

·        פי 8 יותר נפח ומיליון snapshots כדי לתמוך בסביבות VMware VVOL גדולות.

·        ביצועיdeduplication  במהירות משופרת של עד פי 3.4 וכיווץ מהיר יותר פי 5.

·        הפחתת נתונים משופרת להשגת ביצועים עילאיים בעת יצירת אשכולות לזמן העבודה.

פעולות חכמות

הפעולות המבוצעות במרכזי הנתונים הופכות למורכבות יותר ויותר, ומכיוון שכך, היעילות התפעולית יכולה להתבצע ולהוביל להגדלת הסיכון להשבתה או איבוד מידע. כדי להבטיח את ההחזר הגבוה ביותר עבור ההשקעות במרכז נתונים וכדי להאיץ את התוצאות האסטרטגיות, היטאצ'י ונטרה שיפרה את פורטפוליו תוכנות תפעול הבינה המלאכותית שלה, הכולל את Hitachi Infrastructure Analytics Advisor (HIAA), Hitachi Automation Director (HAD) ו-Hitachi Data Instance Director (HDID).

Hitachi Infrastructure Analytics Advisor מספקת "מוח" מבוסס בינה מלאכותית המעביר תובנות שנוצרו במרכז הנתונים על ידי בחינת נתיב המידע, כולל מכונות וירטואליות, שרתים, רשתות ואחסון. תוכנת HIAA משתמשת בלמידת מכונה כדי לייעל, לטפל בתקלות ולחזות את צרכי מרכז הנתונים באופן יעיל יותר.

בין היכולות החדשות של HIAA ניתן למצוא:

·        אנליטיקת חיזוי: מידע טלמטרי המיוצר בעזרת בינה מלאכותית כדי לחזות מתי יהיה צורך באחסון חדש, וכך לשפר את תכנון התקציב ולעזור למנוע פגיעה בביצועים. תהליכי בינה מלאכותית מנתחים את כל המשאבים הקשורים לאחסון כדי להבטיח את רכישת המשאב הנכון.

·        ניתוח root-cause מהיר פי 4: מנוע בינה מלאכותית המנתח מידע טלמטרי ואת שינויי התצורה לאורך כל נתיב המידע כדי לבודד בעיות. נעשה שימוש במנוע היוריסטי חדש כדי להמליץ על ההחלטות שיש לקבל. השילוב עם Hitachi Automation Director מאפשר תיקונים מיידים המבוססים על הנהלים הטובים ביותר.

·        מודל התוכנה כשירות (SAAS) של HIAA יכול להקטין את ההשקעה מראש ברמה של עד 70%, לפשט את יכולת התאמת הגודל באמצעות אחסון התוכנה בענן ולזרז את הפריסות.

תוכנת Hitachi Automation Director מספקת "מנוע" המתזמן את ניהול משאבי ה-IT ובכך, מאפשר לצוותי העבודה להתמקד בחדשנות. HAD מבצעת אוטומציה של המכונות הווירטואליות, מגדירה אזורי רשת, מבצעת מטלות הגנה על האחסון והנתונים וכך מקטינה את מספר השגיאות המשפיעות על זמן התפעול, ומשפרת את חוויות הלקוח והחזר ההשקעה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות