✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

04.01 - ארגונים בתחום שירותי הבריאות צופים שינוי עסקי משמעותי

IsraelClouds
|
January 4, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

70 אחוזים מארגוני שירותי הבריאות, אשר נמצאים בתהליך מעבר לכלכלה הדיגיטלית צופים צמיחה משמעותית לאורך תקופה של שנתיים - במהלכן ישיגו יתרון תחרותי גדול יותר ויהיו מסוגלים לספק את השירות הטוב ביותר למטופלים שלהן. כך עולה ממחקר שערכה חברת SAP בשיתוף פעולה עם Oxford Economics. הממצאים משקפים תוצאות סקר שנערך בקרב יותר מ-400 בכירים בשירותי בריאות ברחבי העולם ואוגדו תחת מחקר בשם "ארבע דרכים בהם לידרים מבדלים את עצמם". המחקר תוכנן כדי לזהות את הערך שמתקבל מטכנולוגיות הנמצאות בלב המהפך הדיגיטלי של חברות שירותי בריאות.

בעוד כיום חסרה השפעה מהותית של מאמצי הדיגיטציה על ארגונים, מתוצאות הסקר עולה כי המשיבים צופים השפעה מהותית של הדיגיטציה בתחומים של שביעות רצון לקוחות (61 אחוז) וחדשנות (59 אחוז). הממצאים עומדים בקו אחד עם העובדה כי ארגונים של שירותי בריאות מתכננים השקעות משמעותיות באנליטיקה וביג דאטה (76%) וטכנולוגיות ענן (65%) בשנתיים הקרובות.

מפתיע לראות כי חרף הבנתם של ארגוני שירותי בריאות בעולם את הערך שבדיגיטציה, רק 2 אחוזים מהם השלימו מהפך עסקי לרוחב הארגון. 54% אחוזים מהארגונים בוחנים או מבצעים פיילוט לתוכניות שכאלה.

אלה פריגר, מנהלת לקוחות בתחום בריאות וכימיה ב-SAP  ישראל מוסיפה: "ישראל הינה אחת המובילות בעולם בתחום המחשוב הדיגיטלי של שירותי הבריאות ושיתוף המידע בין גורמי הבריאות, המסייע לקבלת תמונה הוליסטית יותר. לצד היתרונות, נוצר מצב בו ארגונים חייבים להיות דרוכים ויצירתיים יותר מתמיד כדי לבדל את עצמם".

אלה פריגר, מנהלת לקוחות בתחום בריאות וכימיה ב-SAP ישראל. קרדיט: יח"צ.

SAP מספקת מגוון פתרונות המסייעים לארגוני בריאות מתקדמים בעולם לבלוט ולהוביל בתחום החדשנות רפואית. פלטפורמת SAP Health platform, למשל, אומצה על ידי מעבדת החדשנות והצוות הרפואי של בית החולים "פלורידה" כדי ליצור אפליקציה המייעלת את שיתוף הפעולה בין מנהלי תפעול איכותיים, מטפלים ומטופלים. בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת לבית החולים לבצע אינטגרציה בין נתונים הנמצאים במערכות שונות של הארגון, לספק אנליטיקה בכמעט זמן אמת ולהשיג שיפור בתוצאות טיפולים. חדשנות נוספת הנה פלטפורמת ה- CancerLinQ SAP, אשר מינפה את המומחיות של SAP Health ואת יכולות מחשוב ה- in-memory של פלטפורמת SAP HANA, כדי להאיץ עוד יותר את עיבוד הנתונים והאנליטיקה לצורך קבלת החלטות קריטיות.

לצד הדרישה לבידול, קיימת גם עלייה מתמדת בסטנדרטים ובדרישות של המטופלים לקבלת שירות מהיר, מדוייק ומותאם להם אישית. כמו כל לקוח, הם מצפים לחוויית לקוח טובה יותר ומודדים על פיה את איכות השירות. לירן שכטר, מנהל תחום חוויית לקוח ב-SAP ישראל מתייחס לכך ואומר: "אנחנו רואים כיום את הפוטנציאל העצום שיש במהפכה בחוויית הלקוח עבור מערכת שירותי הבריאות. בתחום הבריאות, ההישגים האפשריים של הטמעת מערכות הממוקדות בחוויית הלקוח, קרי במטופל, הם כפולים ומכופלים. בניגוד למצב שהכרנו בעבר, הקשר המתמשך בין הלקוח ובין המערכת - תוך שילוב של מכשור דיגיטלי מבוסס מיקום, אמצעים לבישים, פלטפורמות נתונים מתקדמות בזמן אמת וטכנולוגיות חדשניות אחרות – מביא לא רק לשביעות רצון גבוהה של הלקוח, אלא גם מקדם באופן ממשי את האפקטיביות של הצוות הרפואי שהופך להיות פרו-אקטיבי בזמן-אמת, ואף עשוי לקדם את הטיפול הרפואי עצמו ואת המחקר הרפואי".

לירן שכטר, מנהל תחום חוויית לקוח ב-SAP ישראל. קרדיט: יח"צ.
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות