✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

בנק הפועלים הטמיע את מערכת תחזוקנית בענן מבית טופ רמדור לניהול קריאות השירות ואחזקה מונעת

IsraelClouds
|
November 15, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
alt="blogs"
title="Google"
Events

בנק הפועלים הטמיע את מערכת תחזוקנית בענן מבית טופ רמדור לניהול קריאות השירות ואחזקה מונעת

בנק הפועלים הטמיע בהצלחה את מערכת תחזוקנית לניהול קריאות השירות ואחזקה מונעת.
תחזוקנית בענן מבית טופ רמדור, החברה המובילה לטכנולוגית המידע בענף הבניה והנדל"ן משתייכת לקבוצת טופ מערכות (Top Group). המערכת החדשה במודל תוכנה כשירות (Saas), תשמש את עובדי בנק הפועלים, אנשי התחזוקה והספקים, סה"כ למעלה מ-10K איש.

הפרויקט כולל מיפוי וסקירה של הציוד האלקטרומכני, קידודם בברקוד, שיוך טיפולים מונעים, הטמעת אפליקציה לפתיחת קריאות שירות עבור כלל עובדי הבנק ואפליקציה נפרדת עבור נותני השירות – עובדי האחזקה והספקים וכן הטמעת מודול לפיקוח ובקרה על כלל הפעולות של נותני השירות.

תחזוקנית היא מערכת לניהול האחזקה, המובילה בישראל מזה 20 שנה, מבוססת ענן וזמינה מהשטח בצורה מאובטחת, למנהלי אחזקה ומנהלי נכסים לניהול אחזקת שבר ואחזקת מנע.

יוסי אילוק, מנהל אגף לוגיסטיקה בבנק הפועלים. צילום ענבל מרמרי

יוסי אילוק, מנהל אגף לוגיסטיקה בבנק הפועלים: "ההחלטה להחליף מערכת לניהול שירות האחזקה לעובדי הבנק הייתה מאתגרת. כל מי שנמצא בעמדת ניהול יודע כמה משאבים נדרשים לארגון בסדר גודל שלנו להטמעת מערכת חדשה. הניסיון הרב שצבר צוות המוצר של תחזוקנית והמקצוענות של טופ רמדור אפשרו ניהול שיח מול גורמי המקצוע בבנק, לרבות צוות הסייבר והם ששכנעו לבצע את המהלך. כיום, לאור שביעות הרצון שלנו מתחזוקנית, החלטנו להרחיב את הפעילות עם רמדור למגוון תחומים בעולמות הבינוי והבטיחות ולהפוך את רמדור לשותף אסטרטגי בהתנהלות הלוגיסטית של הבנק בכל הפלטפורמות".

אייל כהן, מוביל את תחום Prop-tech בבנק הפועלים. צילום יחצ

אייל כהן, מוביל את תחום Prop-tech בבנק הפועלים: "האתגר של ארגונים גדולים מרובי נכסים כמונו הוא לדייק את תהליכי הטיפול והאוטומציה הנדרשים לאלפי עובדים, מאות נכסים ואלפי פריטי ציוד, זאת בכדי שתשומות הפיקוח והבקרה שלנו יתמקדו רק בקריאות החריגות שהטיפול בהן לקוי או מתארך.
הבחירה בתחזוקנית נבעה ממרחב הפיצ'רים הקיים במוצר והניסיון המצטבר של הצוות המלווה אותו לאורך השנים. שמחנו למצוא ברמדור הנהלה קשובה שאף השקיעה בעדכון חוויית המשתמש ובדשבורד הבקרה של המוצר ובשבועות הקרובים יוכלו ארגונים נוספים ליהנות ממנו".

איציק רביבו, מנהל המוצר של תחזוקנית מבית טופ רמדור. צילום יחצ

איציק רביבו, מנהל המוצר של תחזוקנית: "מבחינתנו מדובר בפרויקט חשוב ואסטרטגי, בו נעשה שימוש נרחב ביכולות תחזוקנית. הצלחתו והטמעתו המהירה התאפשרה בזכות הצוות הטכנולוגי המקצועי של בנק הפועלים, אשר מוביל את הפרויקט. תחזוקנית משרתת את הצורך העסקי של הבנק לפשט את תהליך הטיפול באחזקת המבנים באמצעות מערכת חכמה וידידותית למשתמש, ניתוב אוטומטי של הקריאות לפי סוג הקריאה והפנייתן לגורם המטפל הרלוונטי וכן טיפולי מנע עבור ציוד אלקטרומכני הן בהנהלה הראשית והן בסניפים. התוספת של האפליקציה לפתיחת קריאות נגישה היום לכל העובדים בסלולר והאפליקציה של הטכנאים מאפשרת להם גמישות ומקלה על עבודת הדיווח והתיעוד.

למערכת יתרונות רבים וביניהם: חסכון של מיליוני שקלים באחזקה מונעת וכמובן שירות טוב ומהיר יותר לעובדי הבנק, בטיפול בתקלות אחזקה. בעזרת מיפוי המתקנים וסימונם בברקודים, ניתן לעקוב אחר הטיפולים השוטפים ובכך לשמר את תקינות המתקנים לאורך זמן וכן לאתר בקלות ספקים על גבי המפה ולצוות אותם למשימות".

לינק לאתר תחזוקנית >> https://www.ramdor.co.il/solutions-to-manage-maintenance

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות