✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

חשבשבת השיקה מערכת ווב על הענן של אמזון ווב סרוויס AWS לעסקים קטנים ובינוניים

IsraelClouds
|
March 25, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
פורפסור אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת. צילום: ינאי איחיאל

חשבשבת השיקה מערכת ווב על הענן של אמזון ווב סרוויס AWS לעסקים קטנים ובינוניים

משבר הקורונה הביא עמו אתגרים גדולים, שהשפיעו דרמטית על הפעילות של העסקים הקטנים והבינוניים. בחברת חשבשבת, מבתי התוכנה הגדולים בישראל, מצאו דרך לעזור לאותם עסקים עם מערכת חדשה בשם H-ERP WEB. "המערכת מיועדת לטובת עסקים קטנים ובינוניים במטרה לבסס את תשתיות הטכנולוגיה שלהן על מערכות בענן שיאפשרו אבטחת מידע, שירות גיבוי עם ניהול אחסון אוטומטי וכן להימנע מהוצאות מיותרות של רכש שרתים ותחזוקתם", מספר פרופ' אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת.

 

אילו שירותים יקבלו בעלי העסקים אשר יתחילו להשתמש במערכת שלכם?

"לתוכנת חשבשבת שתי גרסאות: גרסת חלונות שעובדת בשיטת שרת לקוח וגרסת WEB שהיא תוכנת WEB מלאה, כאשר הממשק והנתונים מאוחסנים בענן. גרסת ה-WEB מתאימה לכל סוגי העסקים. ומבצעת את כל הפעולות שמצפים למצוא בתוכנת ERP (Enterprise Resource Planning ) מתקדמת. בין יתר הדברים היא מאפשרת ניהול מתקדם רב-מטבעי. ואכן, בחשבשבת עובדים כיום עם חברות רב-לאומיות רבות ועם חברות-בת של חברות הנסחרות בבורסה האמריקאית. כמו כן, חשבשבת תומכת בכל התקנים הנדרשים מתוכנות ERP, ובין היתר בתקן Sarbanes Oxley, בתקן  GDPR ובתקנים דומים במדינות אחרות (כגון, התקן שעומד להיכנס לתוקף בקליפורניה)".

 

האם התמקדתם בשירותים מסוימים, כאשר פיתחתם את המערכת שלכם לקהל העסקים הקטנים והבינוניים?

"המערכת כוללת פיתוח כלים מתקדמים של גיבוי ואבטחת מידע, הוזלה של עלויות רבות בתחום תשתיות המחשוב וגישה לכלים אנליטיים הנותנים למקבלי החלטות כלי ניהולי וגישה גלובלית ומתקדמת לנתונים העסקיים".

 

האם נגיף הקורונה השפיע על ההחלטה שלכם להשיק את H-ERP WEB?

"משבר הקורונה הביא עמו אתגרים גדולים, שהשפיעו דרמטית על הפעילות העסקית של העסקים הקטנים והבינוניים. יישום מערכת הווב על גבי אמזון ווב סרוויס AWS הינו שלב נוסף בתהליכי החדשנות שבו חשבשבת מעבירה את העסקים הקטנים והבינוניים לקדמת הטכנולוגיה ומאפשרת להם לשחק במגרש של הגדולים".



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות