✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

15.04 - רדיס לאבס הישראלית ו- Google Cloud מרחיבות את שיתוף הפעולה בניהן

IsraelClouds
|
April 15, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

• שיתוף הפעולה הנרחב הוכרז בכנס השנתי Google Next

• Redis Enterprise יוצע ללקוחות ארגוניים על גבי הפלטפורמה של Google Cloud כשירות עם חווית משתמש זהה לזו של מוצרי גוגל

• עופר בנגל, מנכ"ל ומייסד משותף של רדיס לאבס: "Redis Labs ו- Google Cloud מביאות את היכולות החדשניות ביותר ללקוחות ארגוניים, תוך מתן אפשרות לבחור היכן וכיצד לנהל את עומסי העבודה שלהם בענן".

חברת רדיס לאבס, מודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Google Cloud. Redis Enterprise יוצע ללקוחות Google על גבי הפלטפורמה של Google Cloud כשירות מנוהל בחוויית ענן טבעית, הזהה לשירותים אחרים המוצעים על ידי גוגל. המהלך מעיד על המחויבות של שתי החברות לפיתוחה וחיזוקה של קהילת המפתחים בקוד פתוח.  

רדיס אנטרפרייז (Redis Enterprise), המוצר המסחרי של החברה, מנצל טכנולוגיות זיכרון מודרניות כמו NVMe ו-Persistent Memory על מנת להציע פרישת נתונים יעילה וזולה על עננים ציבוריים ומרכזי נתונים פרטיים. בנוסף למבני הנתונים המשוכללים שלה, מציעה התוכנה מגוון שיטות למידול הנתונים, כמו Streams, Graph, Time-series, Document, כמו גם יכולות Artificial Intelligence ומנוע חיפוש בזמן אמיתי.

השירות המנוהל החדש יאפשר ללקוחות ליצור בקלות יישומים מבוססי Redis בפלטפורמת GCP ולהנות מזמינות של 99.999%  ומיכולת הגידול הלינארית של  Redis Enterprise. השילוב בין יכולת   active-active geo distributionשל Redis Enterprise עם הרשת הגלובלית המהירה של GCP יאפשר לארגונים לפרוס את היישומים שלהם באופן מלא, מבוזר וגלובלי, תוך שמירה על זמן תגובה של מסד הנתונים בפחות מאלפית השנייה, גם תחת עומס גבוה.  Redis Enterprise ימנף גם את טכנולוגיות NVMe  ו-Persistent Memory של GCP  כדי להעניק ללקוחות אלה את היכולת לנהל את מערכי הנתונים הגדולים הללו ביעילות.

"אנו חולקים את החזון של Redis Labs והמחויבות לחדשנות המבוססת על קוד פתוח ואנו שמחים להעמיק את השותפות שלנו בשם הלקוחות", אמר קווין איצ'פוראני, סגן נשיא ל- Global Ecosystem  ופיתוח עסקי ב-Google Cloud. הבאתה של  Redis Enterprise ל-GPC מועילה ללקוחות שמחפשים שירות ענן שמנוהל באופן מלא וללא תלות, שעליו הם יכולים לסמוך בעת ניהול עומסי העבודה הקריטיים שלהם".

"קהילת הקוד הפתוח מובילה חידושים בתעשיית התוכנה, והשותפות הזו ממחישה את היתרונות של גישה מבוססת קוד פתוח", אומר עופר בנגל, מנכ"ל ומייסד  Redis Labs. "באמצעות שותפות זו, Redis Labs ו- Google Cloud מביאות את היכולות החדשניות ביותר ללקוחות ארגוניים, תוך מתן אפשרות לבחור היכן וכיצד לנהל את עומסי העבודה שלהם בענן. ללקוחות יש כעת את הגמישות לפתח יישומים עם Redis Enterprise על GCP, עם אותה חווית משתמש שיש להם בעבודה עם מוצרי Google ".


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות