✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

11.04 - ביומו השני של כנס Google Cloud Next19 - הכרזות על עדכונים בשירות G Suite, שירותי אבטחה חדשים וכלי פיתוח משופרים

IsraelClouds
|
April 11, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

היום השני של כנס הענן  Google Cloud Next19 בסן פרנסיסקו, בהשתתפות של יותר משלושים אלף איש, הביא עמו הכרזות רבות נוספות, להלן עיקרן.

(למידע נוסף על הכרזות היום השני - הדוברים, התמונות, קטעי וידיאו  -  קישור )

הענן ושירותי הקמעונאות

תעשיית הקמעונאות, כמו רבות ברחבי העולם, עוברת טרנספורמציה אשר בבסיסה – לקוחות המצפים לחוויית קנייה חלקה בין האינטרנט לבין המרחב הפיזי. על רקע השותפויות הקיימות עם IKEA, Kohl's, The Home Depot ועוד, הטכנולוגיות של גוגל קלאוד ממשיכות לשפר את ניתוחי הדאטה, לימודי המכונה (ML), אירוח סביבת ה- eCommerce ועוד, כדי למקסם את חוויות הצריכה. כעת, גוגל מכריזה על סט פתרונות עבור חברות קמעונאות מתפעול החנות, דרך מערך ה"מרצ'נדייז" וניהול המלאי ועד לרכישות והחזרות.

ההתקדמות בתחום הבינה המלאכותית (AI), לרבות למידת מכונה (ML) משפיעה עמוקות על התעשייה. כך, פתרון Vision Product Search, המתבסס על Cloud Vision, עוזר לחברות לייצר חווית צריכה אקטיבית ומותאמת יותר לצרכנים, בעזרת יכולות Lens-type. כלומר, צרכנים יכולים לצלם תמונות של מוצרים, ובזמן אמת לקבל פירוט על המוצר עצמו, על מוצרים דומים ועוד, במהירות ובנגישות.

בעוד באופן מסורתי חברות הסתמכו  על משובים או קבוצות מיקוד בשביל לשפר את חווית הקנייה, Contact Center AI עוזר לחברות לבצע מעקב מדויק אחר רצון הצרכנים ולהתבסס על יכולות הענן כדי לשפר באופן תמידי את חווית הלקוח.

שירותי אבטחת משתמשים

עוד בהכרזות גוגל ב-Next19, השקות של מגוון כלי אבטחה לפלטפורמת הענן שלה. כלים אלה יאפשרו, בין היתר, נראות גדולה יותר על סביבות העבודה, זיהוי איומים, הגברת מהירות התגובה והתיקון, הפחתת סיכון לפגמים בנתונים וחיזוק שרשרת אספקת התוכנות השונות והעדכונים.

על מנת להגן על הפעילות העסקית, ארגונים צריכים להגן גם על החשבונות והמשתמשים שלהם. בחודש שעבר, בכנס האבטחה RSA, גוגל הכריזה על גרסת הבטא לממשק Web Risk API. כעת, גוגל מוסיפה שני שירותי אבטחת משתמש חדשים:

הגנה מפני התקפות פישינג: שיטות פישינג המשתמשות בשמות ובלוגואים זהים לארגונים לגיטימיים, עלולות לסכן את העסק והחשבונות של עובדיו, כולל מוניטין העסק. עם שירות ההגנה מפני פישינג (Phishing protection), עסקים יכולים בקלות לדווח על URL לא בטוחים היישר ליישום Google Safe Browsing, ולצפות בסטטוס במרכז השליטה של אבטחת הענן (Cloud Security Command Center). ברגע שישנה כתובת אינטרנט בתוך מאגר ה-Safe Browsing, משתמשים (ביותר מ-3 מיליארד מכשירים) יקבלו התרעה מיידית לפני שהם נכנסים אליה.

שירות אבטחה נוסף הוא ה- reCAPTCHA Enterprise. צוותי אבטחה בכל העולם צריכים באופן תמידי להרחיק כוונות זדוניות ומפגעי סייבר שונים הרחק מנכסי הארגון, לרבות האתרים, ולהבטיח כי לקוחות הארגון יוכלו להיכנס בכל רגע נתון. reCAPTCHA מגינה על יותר ממיליוני אתרים כבר יותר מעשור, כאשר שירות ה-reCAPTCHA Enterprise מתבסס על טכנולוגיה זו לצד יכולות ספציפיות המיועדות להגנה על ארגונים. עסקים יכולים להגן על האתר שלהם מפני גורמים זדוניים (בשיטות שונות) וליצור חשבונות באופן אוטומטי על מנת לעזור במניעת מפגעים.

Cloud Code – הפחתת המורכבות בפיתוח

מפתחים ומפעילים (operators) חייבים להתפתח לצד הטכנולוגיה, במיוחד כשהם בונים ומנהלים יישומים עסקיים. המעבר לענן לא רק מביא עמו היפרדות ממרכזי הנתונים, אלא גם התנהלות IT מהירה יותר, ללא הקרבה של אבטחה ואמינות.

גוגל מכריזה על Cloud Code, סט כלים ייעודי של plug-ins עבור IntelliJ ו- VS Code, אשר מאפשרים לבנות ולזהות באגים במהירות, וכן ליישם את התוצר לתוך קוברנטיס (Kubernetes), בעזרת כלים קיימים.

בהשקה הראשונה אי פעם של מוצר זה, גוגל מתמקדת בעבודת המפתחים בעולם ותורמת להפחתת המורכבות של יישומים המתבססים על Kubernetes, לרבות מנוע הקוברנטס של גוגל (GKE). Cloud Code מאפשר פידבקים שוטפים וניתוח מתמשך של הפרויקט הרלוונטי, מרחיב את מעגל ה- "edit-compiling-debug" על פני כל סביבת Kubernetes באשר היא. כמו כן, תמיכה בפריסת פרופילים לפי הגדרות האדמין ועבור מטרות פריסה שונות, כמו פיתוח מקומי, שיתוף פיתוחים, בדיקות, ייצור ועוד. זה מאפשר לאנשי המקצוע לבצע debug (זיהוי והסרת באגים) בקלות ולבדוק את התוצר כל הזמן, בתחנת העבודה או על בסיס הענן. קלאוד קוד מאפשר גם אינטגרציה חלקה עם ממשק API של גוגל, לטובת הטמעה ביישומים הארגוניים.

עדכונים ב-G Suite

יותר מחמישה מיליון עסקים בעולם משתמשים בשירות G Suite המאפשר לעבוד בצורה שיתופית יותר. ב-Next19, גוגל מכריזה על עדכונים של מגוון יישומים חכמים ופרודוקטיביים, בין היתר:

• הסנכרון עם Google Assistant - במיוחד בלוח השנה. כעת ניתן להיעזר בעוזרת הדיגיטלית של גוגל להתכונן ליום העבודה ובכלל, לסנכרן בצורה טובה יותר את הלו"ז.

• Drive metadata - דרכים חדשות למצוא קבצים בצורה מהירה וקלה יותר. G Suite מאפשר לאדמינים ליצור קטגוריות מטא-דאטה שונות ולתרום לנראות התוכן ולגישה קלה.

• Hangouts Meet - היישום המוכר עבר מספר עדכונים ושדרוגים, במיוחד בתחום הפרודוקטיביות וקשרי עסקים.

• Connected Sheets - כעת ניתן לעבוד, ביחד או בנפרד, עם יותר מ-10 מיליארד שורות של דאטה BigQuery, היישר מתוך יישום ה-Sheets. עוד שיפורים נעשו לטובת ניתוחי נתונים מתוך טאבלטים, במיוחד במאגרי מידע גדולים.

• עבודה משותפת על בסיס ה-G Suite:

- קול - כעת אופציית ה-Voice אפשרית למשתמשי G Suite. יישום זה הוא למעשה שירות טלפוני מבוסס-ענן אשר מפיק עבורנו מספר טלפון עובד, מכל מקום ומכל מכשיר. עם יכולות AI מובנות, אופציה זו יכולה גם לחסום שיחות ספאם ולתמלל הודעות קוליות. בנוסף, היישום משתמש גם בטכנולוגיות מטקסט לדיבור (text-to-speak), על מנת לייצר תפריטי שיחה בעד תשע שפות שונות.

- צ'אט Hangouts בתוך הג'ימייל-  כעת כל התקשורת של הצוותים והמחלקות, נגישה ממקום אחד בדסקטופ שלכם – הצד השמאלי תחתון שבפלטפורמת הג'ימייל ידגיש מעתה אנשים זמינים, חדרי ישיבות ואפילו בוטים. כאשר אנשים עובדים עם כלים מסוגים שונים, חשוב לשדרג את שיתוף הפעולה כמה שיותר בזמן אמת, למשל על בסיס ה-Office של מיקרוסופט. עם אפשרויות העריכה במסמכי מלל, טבלאות, מצגות וכדומה, ניתן לעבוד על קבצי האופיס ישירות מה-G Suite, ללא הצורך בהמרת קבצים.

- זרמים (Currents) -זהו השם החדש לגרסה הארגונית של גוגל פלוס (Google+).

דרך נוחה לעובדים לחלוק את הידע שלהם ולייצר דיונים בעלי ערך לחברה, יחד עם ארגונים אחרים, ללא קשר לתפקיד ו/או מיקום גיאוגרפי.

• שקיפות ונגישות - G Suite מאפשרת ללקוחותיה לגשת לרישומי הפעולות שנעשו על ידי צוותי גוגל, כמו גם לראות את הסיבה לכל פעולה וגישה. כפועל יוצא, הלקוחות יכולים לוודא כי גוגל נכנסת לנתונים רק לטובת סיבות עסקיות לגיטימיות.

• גישות חדשות ללקוחות למרכז ההתראות והאבטחה (Security Center ו-the Alert Center) - לקוחות אשר נתקלים בסוגיות אבטחה שונות, יכולים ליצור פרוטוקולים אשר באופן אוטומטי יתריעו וינקטו צעדים נדרשים, לרבות תובנות על החקירה. בנוסף, אדמינים יוכלו להבין מה האינדיקציה של כל התרעה במרכז ההתרעות ובקלות למפות ולנתב את הפעולות הנדרשות, כולל שיתוף עם אדמינים נוספים.


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות