✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

30.07 - כנס Google Cloud NEXT השנתי בסן פרנסיסקו: מספר שיא של משתתפים והכרזות

IsraelClouds
|
July 30, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

בסוף השבוע ננעל בסן פרנסיסקו Google Cloud NEXT - הכנס השנתי של Google Cloud אשר משך אליו מספר שיא של יותר מ-25 אלף משתתפים. בכנס השתתפו בכירי גוגל העולמית, בהם המנכ"ל סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל קלאוד דיאן גרין, והמדענית הראשית של Google AI פיי-פיי לי. מספר המשתתפים בהחלט יכול להעיד על הפופולריות לה זוכה גוגל בתחום הענן, ועל העניין הגובר בפיתוחים ובחדשנות שהיא מספקת למפתחים בכל העולם, כמו גם ללקוחות אנטרפרייז ולסטארטאפים.

‍דיאן גרין, מנכ"לית GCP, קרדיט: Alive Coverage
‍דיאן גרין, מנכ"לית GCP, קרדיט: Alive Coverage

שני הנושאים שעמדו השנה במוקד הכנס היו AI ואבטחה. לדברי דיאן גרין, אלה גם הנושאים שגוגל משקיעה בהם הכי הרבה, מפני שאבטחה היא האיום הגדול ביותר ו-AI הוא ההזדמנות הגדולה ביותר לארגונים. כבר שנים שגוגל עושה שימוש פנימי נרחב ב-AI, ולאחרונה אנו מנגישים את היכולות הללו גם ללקוחות, שיכולים עתה להשתמש ב-AI בצורה קלה ופשוטה בעזרת AutoML וכן באמצעות הכלים הרבים שגוגל מציעה למפתחים.

בשלושת ימי Google Cloud NEXT הכריזה גוגל על עשרות מוצרים חדשים, על שיתופי פעולה טכנולוגיים ואסטרטגיים, ועל פיתוחים חדשניים למפתחים ולארגונים. להלן כמה מההכרזות הבולטות מסן פרנסיסקו.

Cloud Services Platform

סט חדש של שירותים וטכנולוגיות, המספק יכולות ניהול ואופרציה מתקדמות לסביבת ה-IT, גם בענן וגם on-premise, ומקל על פיתוח serverless של אפליקציות.

GKH On-Prem

 גרסה ייחודית של Kubernetes המאפשרת ניהול multi-cluster וניתנת לשימוש גם on-premise וגם בעננים אחרים - ובכך מנגישה את השימוש במחשוב היברידי.

Contact Center AI

פתרון המכיל פיצ'רים חדשים ב- Diagonflow וכלים נוספים המסייעים לבצע אנליטיקה מתקדמת של הנתונים.

Smart Compose in Gmail

השלמה אוטומטית של משפטים ומילים בג'ימייל, המותאמים באופן אישי ו"לומדים" את העדפות המשתמש לאורך זמן כדי לשפר את רמת הדיוק. השירות יהיה זמין למשתמשי G Suite בשבועות הקרובים.

שיתוף פעולה עם SAP ואינטל

מעתה אפשר להריץ עומסי עבודה של SAP HANA על מכונות וירטואליות (VMs) מבוססות Optane DC Persistent Memory של אינטל, וכך לקבל יותר קיבולת בפחות עלות.

מודל תמחור חדש ל-Compute Engine

 מבוסס על המשאבים שנצרכו בפועל וביחידת זמן נתונה, ומביא לפישוט החשבון וחסכון בעלויות.

Cloud TPU Pods ו-TPU v3 (אלפא)

שבבים ומעבדים ייעודיים לעומסי עבודה של ML, מאפשרים לאמן מודלים של לימוד-מכונה מהר יותר ב-Cloud ML Engine.

BigQuery ML (בטא)

פתרון חדש המאפשר למדעני נתונים ואנליסטים לבנות בקלות מודלים של ML ישירות מתוך BigQuery ולמעשה הופך את השימוש בלימוד מכונה לנגיש יותר לכולם. כמו כן, גוגל השיקה עשרות כלים חדשים בגרסאות אלפא/בטא/GA המפשטים ומקלים את העבודה ב-BigQuery.

כלים ופתרונות אבטחה

גוגל השיקה עשרה מוצרי אבטחה חדשים ופתרונות נוספים המגבירים את רמת ההגנה על המידע. ביניהם ניתן לציין את Context-aware Access המאפשר לאדמין לשלוט בגישה של משתמשים למידע לפי נתוני המיקום, ההזדהות, והקונטקסט של הבקשה שלהם. Titan Security Key – מפתח אבטחה להגנה על אדמינים עם קושחה ייעודית שפיתחה גוגל, התומך בפרוטוקול FIDO. Shielded VMs – סט של הגנות ויכולות מתקדמות המאפשר להגן על מכונות ווירטואליות מפני rootkits ומפני bootkits, ולוודא שהן לא מאוימות. Cloud HSM – שירות מנוהל להגנה על עומסי העבודה הרגישים ביותר, מבלי הצורך לנהל קלאסטר של מודול אבטחת חומרה (HSM). Access Transparency – מעניקה ללקוח שקיפות מלאה ויכולת מעקב אחר כל פעולה שמבצעים אנשי התמיכה וההנדסה של גוגל עם הנתונים של הלקוח בענן.

בנאום הפתיחה של הכנס, אמרה מנכ"לית Google Cloud דיאן גרין כי עסקי הענן של גוגל זוכים אמנם לצמיחה משמעותית, אך זו רק תחילת הדרך. היא סיפרה שרק לפני שנתיים, בכנס הזה בדיוק, היו אנליסטים שהעריכו כי לגוגל ייקח עשר שנים להיות Enterprise ready. "אז ישבנו והקשבנו לאותם אנליסטים, וקיבלנו על עצמנו את האתגר," אמרה גרין.

מאז עברו שנתיים של הרבה עבודה קשה, ורק לאחרונה גוגל נבחרה על ידי גרטנר כ-Leader ברביע הקסם שלה (Magic Quadrant) וכן כ-Leader בדו"ח Forrester Wave. גוגל מבססת את עצמה כספקית שירותי ענן לאנטרפרייז, וכמו שאמרה דיאן גרין – זוהי רק תחילת הדרך.

אלית בן בסט נוריאל, קרדיט: סיון פרג

מאת: אלית בן בסט נוריאל, 

מנהלת פעילות השיווק של Google Cloud בישראל ומז׳-מרכז אירופה

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות