✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

15.10 - מעל 10,000 משתתפים ועשרות טכנולוגיות חדשות בכנס Google Cloud בלונדון

IsraelClouds
|
October 15, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

 

בסוף השבוע ננעל בלונדון Google Cloud NEXT- הכנס השנתי של Google Cloudאשר משך אליו יותר מ-10,000 משתתפים. בכנס משתתפים בכירי גוגל העולמית, בהם מנכ"לית Google Cloud דיאן גרין, מנהל פעילות Google Cloud ב-EMEA סבסטיאן מארוט, ואורס הולזל, סגן נשיא בכיר ב-Google Cloud. זהו הכנס הגדול ביותר שערכה החברה באירופה עד כה, ומספר המשתתפים הגבוה מעיד עלהפופולריות של גוגל בתחום הענן ועל העניין הגובר בפיתוחים ובחדשנות שהיא מספקתלמפתחים בכל העולם, כמו גם ללקוחות אנטרפרייז ולסטארטאפים.

סבסטיאן מארוט, מנהל Google Cloud ב-EMEA, אמר בפתיחת הכנס כי הענן של גוגל נהנה ממומנטום חזק בקרב לקוחות ארגוניים במדינות אירופה, אפריקה והמזה"ת. לדבריו, "גוגל נכנסה בשלב מוקדם מאוד לעולמות של AI ולמידת מכונה, וכיום היכולות האלה נמצאות בתוך כל מה שאנו עושים, הודות לאלפי החוקרים והמהנדסים הטובים בעולם שמשפרים את המוצרים שלנו בכל יום נתון. בנוסף, לקוחות הענן של גוגל נהנים מאותן יכולות ומאותן תשתיות רשת שבהן גוגל עצמה משתמשתלהפעלת שירותים כמו יוטיוב או ג'ימייל".

אלית בן בסט נוריאל,מנהלת פעילות השיווק של GoogleCloud בישראל ומזרח-מרכז אירופה, מוסיפה: "המטרה של גוגל היא להפוך את הענן לזמין עבור כל עסק או ארגון. אנו מבינים שללקוחותינו יש יתרונות ייחודיים ומטרות עסקיות משלהם, ואנו רוצים לעזור להם להתבסס על נכסי הליבה שלהם בעזרת תשתיות המחשוב המתקדמות ביותר, ובעזרת מוצרים ושירותים מבוססי AI ולימוד מכונה, שיאפשרו להם לנהל ולנצל את המידע שלהם הכי טוב שאפשר".

 

גוגל הכריזה בכנס Cloud NEXT בלונדון על עשרות מוצרים, לקוחות, שיתופי פעולה טכנולוגיים ואסטרטגיים ועל פיתוחים חדשים למפתחים ולארגונים. להלן כמה מההכרזות הבולטות בכנס.

סדרת עדכונים ל-Google Cloud Storage– המספקים אפשרויות חדשות לאחסון, אנליטיקה וגיבוי של נתונים. גוגל מבינה שרכישת אחסון בענן יכולה להיות מורכבת, במיוחד כשעוברים אליו מספק hosting מסורתי אשר גובה תשלום חודשי קבוע. עדכוני Google Cloud Storage יספקו ללקוחות הענן של גוגל שליטה רבה יותר על היכן ובאיזה אופן הנתונים שלהם מאוחסנים.

Identity and Access Management – גוגל הכריזה על הרחבת יכולות שליטה וניהול זהויות והרשאות ללקוחותיה, בשלוש הדרכים הבאות:  Cloud Identity for Customers and Partners המפשט את השליטה בניהול זהויות באפליקציות של הלקוח; Secure LDAP המפשט גישת משתמשים לאפליקציות מסורתיות; שיפור ניהול הגישה לאפליקציות ווב בעזרת יכולות קונטקסטואליות ל-Cloud IAP.

יכולות חדשות ב- Apigee– גוגל הכריזה על זמינותם לשוק של שלושה כלים חדשים (GA) שנועדו לסייע לארגונים לממש את הדאטה שלהם ולבנות אפליקציות מודרניות: ApigeeAPI Monitoring, Apigee Extensions,ו- Apigee Hosted Targets.

Stackdriver Incident Response and Management(IRM) – זמין בגרסת אלפא, נועד להקל על בניית תשתיות מבוססות SRE (Site Reliability Engineering) בעזרת כלים, שותפים ודשבורדים חדשים. Stackdriver IRM מציע כלי ניתוח המאפשרים לתחקר תקריות במהירות. גוגל קלאוד הכריזה גםעל אינטגרציה בתחום ה-Stackdriver עם Blue Madora ועם Grafana Labs, כדי לסייע ללקוחות לקבל תובנות מפורטות יותר לגבי הנתונים שלהם.

יכולות משופרות לשליטה ושקיפות על משאבי הענן – גוגל חשפה כלים חדשים ל-G Suite ו-GCP אשר מעמיקים את יכולת השליטה והשקיפות של לקוחות לתוך המידע ומשאבי הענן שלהם. בין היתר, שליטהבמדיניות על בסיס מיקום ומרכז התראות מאוחד ללקוחות G Suite.

עדכונים חדשים ל-Cloud Spannerו- Cloud Bigtable– גוגל חשפה את Cloud Spanner DMLואת Key Visualizer for Cloud Bigtable, שני עדכונים משמעותיים לבסיסי הנתונים שלה ל-cloud natives.

Iron Mountain InSight– כחלק מהרחבת שיתוף הפעולה של GoogleCloud עם חברת Iron Mountain, מובילה עולמית בתחום שירותי האחסון וניהול המידע, השיקה האחרונה את Iron Mountain InSight, פלטפורמת שירותי תוכן (Saas) שפותחה בשיתוף עם גוגל, במטרה לסייע לארגונים לממש במלואו את הערך של המידע הדיגיטלי והפיסי שלהם.

עשרות לקוחות מרחבי אירופה – בכנס הוצגו כשמונים סיפורי לקוחות של Google Cloud, ביניהם ענקית הקמעונאות הגרמנית METRO שהעבירה את כל מערכות SAP הפיננסיות שלה לענן של גוגל ואיחדה מעל מאה מערכות שונות למקום אחד בהצלחה רבה; ענקית הגיימינג KING, אשר אחראית בין היתר ללהיט Candy Crush. חברת KING משתמשת ב-BigQuery לבניית פלטפורמת אחסון בענן אשר מפחיתה בצורה משמעותית את העלויות, ומגבירה את יכולות האנליטיקה שלה בעזרת GoogleCloud Machine Learning; האגודה הזואולוגית של לונדון (ZSL) –ארגון הפועל לשימור בע"ח בסכנת הכחדה, שמשתמש במודל לימוד מכונה AutoMLשל Google Cloud כדי לייעל משמעותית תהליכי ניתוח של מאגרי תמונות ודאטה עצומים והפקת תובנות מהירות מתוך המידע; חברת התעופה הבינלאומית אייר-אסיה (AirAsia) שהטמיעה את יכולות הבינה המלאכותית וה-ML של Google Cloudבכל חלקי הארגון, והפכה לחברת דיגיטל מובהקת.

אלית בן בסט נוריאל
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות