✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Google Cloud AI

IsraelClouds
|
May 9, 2024
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
alt="blogs"
title="Google"
Events

Google Cloud מסתכלת אל האופק - והוא מלא בעננים ו-AI

 

GenAI, או בינה מלאכותית גנרטיבית, שיוצרת טקסטים ותמונות לפי פרומפטים מילוליים, היא הסוג המוכר והפופולרי ביותר של יישומים יום-יומיים של AI. אבל AI היא הרבה יותר מזה. בין אם אתם מנהלים או מתכנתים, עובדים בסטארטאפ או אנטרפרייז, בשוק הפרטי או הציבורי - אנו בטוחים שמהפכת ה-AI הגיעה גם אליכם - ומי שיהיה מעודכן בכלים ובחידושים שלה יחזיק ביתרון מקצועי ותחרותי בהייטק מול המתחרים והקולגות כאחד. זה נכון לעובדים כמו שזה נכון לחברות עצמן, שההתפתחות המואצת בתחום משבשת ומשנה באופן דרמטי את אופן התנהלותם. אל תפספסו את החידושים, העדכונים וההתנסויות בתחום - ובואו לכנס של מקצועני ה-AI והענן, Google Cloud Summit, ב-23 במאי באקספו תל אביב. ההרשמה פתוחה לכולם ובחינם, בהרשמה מראש.

 

דברים שאפשר לעשות עם AI בעבודה שלכם - ליצור אוטומציות שחוסכות זמן וטעויות, להעריך ביצועים ולשפר אותם, לבחון חידושים לפי עלות-תועלת כדי להחליט אם ליישם אותם, לנהל דאטה בצורה חכמה יותר ולהפיק ממנה תובנות שימושיות, לייעל תהליכי העבודה ולשפר את אבטחת הסייבר - ולפנות זמן מהעבודה השוטפת לטובת השקעה יצירתית, פרוייקטים מיוחדים ורעיונות חדשים.

 

Gemini, שכעת מקבל לא רק פרומפטים כתובים אלא גם קוליים, יעזור לכם לנסח את המיילים ב-Help Me Write. כתבתם מצגת או הרצאה? הוא ישכתב את הטקסט שלכם ב-Instant Polish, ויהפוך אותם לקריאים ורהוטים יותר. Google Vids, פלטפורמה חדשה שהושקה בכנס Google Cloud Next 2024 בלאס וגאס בחודש שעבר, מיועדת למי שצריך ליצור סרטוני וידאו ולשתף אותם ב-Workspace.

 

רוצים מודלי שפה גדולים (LLM)? נסביר איך לשלב בסוכן AI כלי חיפוש והרצת קוד, להטמיע אפליקציות מבוססות LLM בפרודקשן, ולבנות פתרונות תפורים אישית במחיר טוב באמצעות המודל הפתוח של Google Gemma. מי שמתעסקים עם ביג דאטה יוכלו ללמוד איך להפיק ממנו תובנות, להבין טוב יותר את תשתיות הארגון, לנתח ולפתור בעיות ולאפטם את הביצועים. באמצעות יכולות BigQuery חדשות, נתגבר על הקושי להריץ טסט-קייסים ואנליטיקות של AI על כל הדאטה שלכם, שנשמר בסוגי מידע שונים, מפוזר בין מנועים מגוונים, ויושב על שירותי ענן שונים, ונקבל חוויה מאוחדת של איסוף, ניתוח ושיתוף מידע.

 

למתכנתים שבחבורה נדגים את Gemini Code Assist, שכותב קוד חדש ומשפר קוד קיים, ואת CodeGemma, שפועל דרך Vertex AI ומשלים קוד במסמכים שיתופיים. שני הכלים הללו עברו שידרוג משמעותי, הוצגו גם הם ב-Google Cloud Next 2024, ועכשיו מגיעים לפגוש אתכם בתל אביב.

 

אנשי הסייבר לא יישארו מקופחים - אתם תוכלו לשמוע איך להגן על הענן שלכם, לשפר את האבטחה באמצעות LLM (מודלי שפה גדולים). נדבר גם על איך לאבטח את ה-LLM עצמו נגד האקרים וקראקרים שמחפשים להרעיל דאטה, להזריק פרומפטים ולגרום ל-AI שלכם להשתולל וליצור תוכן בלתי רצוי ואף מזיק.

 

פאונדרים ומשקיעים ייפגשו למינגלינג והרצאות של היזמים והמשקיעים המצליחים בישראל, שילמדו אתכם על בחירת אסטרטגיית שותפות מיטבית שתלווה את הגדילה וההתרחבות של המיזם שלכם, על גיוס ומימון סטארטאפים בתחום ה-AI, ועל הגורמים והטרנדים שמשפיעים על החלטות המשקיעים. תוכלו גם ללמוד על תוכנית ההטבות החדשה של גוגל ל-Early Stage Startups.

 

אלו מכם שלא מסתפקים בהרצאות יוכלו להגיע לאזור הייעודי של עמדות התנסות והדגמה של מוצרי Google Cloud, ולראות את כל החידושים בביתני השותפים, ובהם Wideops ו-Commit  שיישמחו לפגוש אתכם באקספו ועל הבמה במגוון סשנים מרתקים. ומי שממש רוצה להרטיב את הרגליים מוזמן לסדנת BigQuery ו-Gemini לאורך כל היום, שתלמד אתכם פרקטיקות מומלצות, הטמעות של הכלים בעולם האמיתי, הכל מתוך הסינרגיה של שילוב יכולות האחסון והאנליטיקה העצומות של BigQuery וכישורי ניתוח השפה והתמונה של Gemini.

 

לפרטים נוספים והרשמה >

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות