✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

25.07 - גילי שלזינגר-מורן מונתה למנהלת חטיבת אנטרפרייז באגף SaaS באורקל ישראל

IsraelClouds
|
July 25, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

גילי בעלת נסיון רב בעולמות ה-ERP והאנטרפרייז, כולל תפקיד אחרון כסמנכ"לית השיווק של One1 * בתפקידה החדש תתמקד בהבאת חדשנות לארגונים באמצעות פלטפורמת ה-ERP וה-HCM של אורקל בענן

גילי שלזינגר-מורן מונתה למנהלת חטיבת אנטרפרייז באורקל ישראל, באגף SaaS (תוכנה כשירות). במסגרת זו, היא תנהל צוות אנשי מכירות הפועלים מול מגוון ארגונים במשק הישראלי, ומסייעים להם בדיגיטליזציה של מערכות התפעול העסקיות הקריטיות: מערכות ERP, פיננסים ומשאבי אנוש בענן.

גילי, בעלת ניסיון של 20 שנה בתפקידי ניהול עסקי בתחום ה-IT, נחשבת בין המומחיות בישראל בתחום ה-ERP וכן בפיתוח עסקי ומכירות של פרויקטים מורכבים.

בעבודתה באורקל תתמקד בהאצת המעבר של לקוחות ישראלים למערכות ה-ERP בענן של אורקל, המאפשרות חדשנות עצומה בתפעול חברות, בעיקר במגזר האנטרפרייז, בכל הקשור לניהול משאבי הארגון: רכש, לוגיסטיקה, כספים, ייצור, משאבי אנוש ועוד. בין הלקוחות שכבר משתמשים בפתרונות אורקל בתחומים אלה: בנק דיסקונט, IDB, רפאל, שטראוס קפה, Wix, OTI, Ceragon, ControlRad, FIBER, INFORMATICA, DATA XX ורבים אחרים.

לדברי שלזינגר-מורן: "אני שמחה על תפקיד שמאפשר לי לתמוך בחדשנות של עסקים ישראלים בעזרת פתרונות שיקלו על התנהלותם הפנים-ארגונית. פתרון Cloud ERP של אורקל נחשב למתקדם ביותר בעולם. מדובר בפלטפורמה שפותחה מחדש לגמרי, ומביאה איתה 4 בשורות ייחודיות: AI, ML, בלוקצ'יין ו-IoT, אותן היא מוסיפה כיכולות המעצימות את מערכת ה-ERP, היישום העסקי החשוב ביותר לתפעולה של כל חברה. הפישוט של מערכות ה-IT המורכבות ביותר על ידי המעבר ל-ERP  בענן מאפשר לארגונים ולהפנות יותר משאבים ותשומת לב לחדשנות עסקית. זאת, בזמן שהפונקציות החיוניות ביותר, כמו פיננסים, ייצור, משאבי אנוש, ועוד, מתנהלות באופן מתקדם, עם יכולות מקיפות ומפתיעות, תוך נוחות וקלות בתפעול."

שלזינגר-מורן, שימשה בשמונה השנים האחרונות כסמנכ"לית השיווק של One1. לצד תפקיד לזה היא שימשה במגוון תפקידים ניהוליים ב-One1, בהם סמנכ"לית מכירות, שיווק ופיתוח עסקי של חטיבת One1ERP וכמנהלת יחידת החדשנות הדיגיטלית One1start, יחידה עסקית שנועדה להביא חדשנות לחברות. קודם לכן שימשה כסמנכ"לית מכירות ברמדור, סמנכ"לית מכירות בקו מערכות, מנהלת מכירות ופיתוח עסקי של קבוצת ה-SAP של IBM ישראל וכמנהלת מכירות ופיתוח עסקי באגף ה-ERP בקבוצת מלם-תים.

גילי היא בוגרת תואר שני מהאוניברסיטה העברית ותואר ראשון מהמכללה למינהל.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות