✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

31.07 - סיקור קצר בעקבות השיתוף פעולה של Vmware & Google

IsraelClouds
|
July 31, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

גוגל דיווחה בשנת 2018 על הכנסות של 8 מיליארד דולר בתחום מחשוב הענן (שרתים ואחסון) וחבילת האופיס שלה (G Suite)

זה נתון רע בהשוואה ל-Microsoft & Amazon, היתרון המשמעותי של גוגל הוא בשירותי הענן המנוהלים שהיא מציעה, כמו AI מספקת שירותים בעלי יתרון משמעותי (Vision API)

השינוי המשמעותי באסטרטגית גוגל חל בנובמבר 2018 במינוי Thomas Kurian למנכ״ל Google Cloud, תומאס (59) נולד בהודו וכיהן בשלל תפקידים בכירים באורקל, כאשר משנת 2008 מכהן כנשיא פיתוח המוצרים באורקל ודיווח ישירות ללארי (המייסד של אורקל).

כאשר מנתחים גוגל מאז מינויי תומאס, ישנם מספר שינויים מהותיים, החל מכח אדם בחברה שגדלה ב-13% בשנה האחרונה, שמהם 26% במנהלי מוצרים ומנהלי פרויקטים, כאשר בחצי שנה האחרונה הגידול במצבת כח אדם היה 6% בלבד אבל מתוך  44%  רק של אנשי מכירות ומנהלי לקוחות, ועד שינוי המיקוד , ניהול קווי מוצרים, ניהול לקוחות, שותפויות חדשות וכל זה על מנת להגדיל משמעותית את הנתח שוק שלה.

לכן השיתוף פעולה בין Google & VMWare אינו מפתיע.החברות ישתפו פעולה על מנת לאפשר ל-עשרות מליוני המכונות הוירטואליות שרצות על פלטפורמות VMWare בעולם, יכולות ניוד לענן הציבורי, לאחרונה VMware הכריזה על שיתוף פעולה דומה עם Microsoft, ההכרזה היתה בשיתוף עם סאטיה מנכ״ל Microsoft בכנס השנתי של Dell Technology בלאס ווגאס (מאי 2019).

בניגוד לשיתוף פעולה שבוצע עם Microsoft שאינו ״טבעי״ אלא דרך אינטגרטורים צד שלישי. במקרה של Google כמו עם Amazon האינטגרציה תהיה באמצעות CloudSimple שמשמש כשכבה טבעית שהופכת את האינטגרציה לקלה יותר, מדובר ביתרון משמעותי בהשוואה לאינטגרציה שבוצעה עם Microsoft.

מקור הידיעה: https://bloom.bg/2YuxqNI

כותב: ניב רז – CTO הראל ביטוח ופיננסים .


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות