✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

20.09 - היטאצ'י ונטרה נבחרה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר בתחום Solid-State Arrays

IsraelClouds
|
September 20, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, נכללה ברביע החברות המובילות בריבוע הקסם של גרטנר בתחום Solid-State Arrays זו השנה השנייה ברציפות. החברה זכתה לדירוג הגבוה בזכות שלמות החזון והיכולת לממש אותו. ההערכה של גרטנר התבססה על דורות קודמים של מערכי היטאצ'י מהדגמים VSP F400, VSP F600, VSP F800 ו-VSP F1500.

החדשות מגיעות לאחר ההכרזה האחרונה של החברה בדבר הרחבת משפחת מוצרי VSP all-flash array (AFA) וההכרזה אודות עדכונים לאנליטיקה מבוססת בינה מלאכותית ותוכנת אוטומציית IT. כאשר משלבים ביניהם, הפתרונות של היטאצ'י מסייעים לארגונים להפוך את הדאטה סנטר שלהם למודרני כדי לקבל פעולות חכמות, אוטונומיות ובעלות גמישות חסרת תקדים וסקלביליות, אשר מפחיתות עלויות ומגבירות את היעילות התפעולית.

התמונה באדיבות חברת גרטנר

אירי טרשנסקי, סגן נשיא בכיר לתחום תשתיות ומוצרי קצה בהיטאצ'י ונטרה, אמר כי, "אנו גאים להיבחר כמובילים בשוק ה-solid-state array זו השנה השנייה ברציפות. חברת היטאצ'י מונעת על ידי ההתחייבות לפתח פתרונות המעניקים לארגונים יתרון תחרותי בעידן הדיגיטלי. אנו מאמינים כי סיפורי ההצלחה והחזר עבור השקעה (ROI) של לקוחותינו מהווים את ההוכחה לכך כי היטאצ'י ממשיכה לספק חדשנות בעלת ערך גבוה לשוק, המיושמת על ידי חברות המעוניינות להבטיח את עתידן".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות