✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

03.02 - חברת Fujitsu דורגה כמובילה במדד ה- Magic Quadrant

IsraelClouds
|
February 3, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת Fujitsu דורגה כמובילה במדד ה- Magic Quadrant של גרטנר, לשירותים מנוהלים במקומות עבודה באירופה. על פי מכון המחקר גרטנר "בעוד מקומות העבודה עומדים בחזית השינוי הדיגיטלי ומעורבות העובדים, שירותים מנוהלים חדשניים במקומות עבודה מעניקים לארגון יתרון תחרותי".

פוג'יטסו זוכה בתואר הזה בשנה השלישית ברציפות. פוג'יטסו גם מוקמה במקום הראשון מבין החברות בתחום על יכולתה לבצע את השינוי. בדו"ח ה- Magic Quadrant גרטנר מזהה מגמה של שינוי לכיוון סוגים חדשים של עסקאות שירותים מנוהלים.

פוג'יטסו מחזיקה בגישה אסטרטגית עבור תחום השירותים המנוהלים במקומות עבודה, בעודה מזהה שההתמקדות עברה לתפקיד מקום העבודה כנקודת מפתח המאפשרת יכולות דיגיטליות. בעוד העסקים עוברים את השינוי הזה בעידן הדיגיטלי, הם מכוונים להעצים את היכולת של העובדים שלהם למצות את הפוטנציאל שלהם ולתת ערך מוסף. באופן הולך וגובר, פוג'יטסו מאמינה כי הדבר דורש יכולת מחברות הטכנולוגיה והשירותים להציע פתרונות ומוצרים שיכילו את ההבדל המטשטש בין חיי עבודה והחיים הפרטיים, וכתוצאה מכך את הציפיות של העובדים לגמישות ונוחות.

פוג'יטסו מאמינה כי הפתרון להגשמת הפוטנציאל דורש מיומנויות שירותים מנוהלים. הגישה לשירותים הנכונים בזמן הנכון ובמקום הנכון בצורה הנוחה למשתמשים יכולה להבטיח כי המשתמשים יקבלו גישה למידע ולפונקציונליות הנחוצים להם כדי שיוכלו להיות אפקטיביים.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות