✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

31.05 - היטאצ'י נבחרה כמובילה ברביע בעלות חזון בריבוע הקסם של גרטנר בתחום פלטפורמות IoT תעשייתיות

IsraelClouds
|
May 31, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

גרטנר עדיין לא הציבה חברות ברביע המובילים בתחום ה-IoT

תאגיד היטאצ'י והיטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), מוקמו ברביע "בעלי חזון" בריבוע הקסם של גרטנר בתחום פלטפורמות IoT תעשייתיות עבור פלטפורמת Lumada, פלטפורמת ה-IoT של החברה.

Lumada היא פלטפורמת תוכנה גמישה וחכמה, המציעה ארכיטקטורה ניידת המאפשרת לה לפעול באתרים מקומיים, בענן ובסביבות היברידיות ולתמוך בפריסות IoT תעשייתיות הן בקצוות והן בליבה. Lumada משלבת בינה מלאכותית, אנליטיקה מתקדמת ו-asset avatars במטרה ליעל ולפשט ניהול של עסקים מחוברים ושל נכסים תעשייתיים. הדבר מסייע להגביר את הפקת התועלת מנכסים תעשייתיים ולהאיץ את זמן ההערכה של יוזמות IoT, דבר המאפשר לקבל תובנות ותוצאות עסקיות עבור לקוחות תעשייתיים וארגוניים מהר יותר. התוצאות כוללות יעילויות תפעוליות מוגברות וחיסכון בעלויות; בטיחות ואמינות תפעולית משופרת; הפקת תועלת משופרת מהנכס; ניהול ביצועים ואיכות מוצר; ויצירת מודלים עסקיים חדשים.

האנליסטים של גרטנר ציינו כי "היטאצ'י מספקת ניסיון במגזרים תעשייתיים קריטיים באמצעות מכירת ציוד של היטאצ'י ותמיכה ללקוחות קצה בתעשיות אלו. ידע זה מתורגם ליכולות רב שימושיות של Lumada ולפריסות מהירות יותר. היטאצ'י מציעה יכולות קצה חזקות, המיועדות לסביבות נכסים של ייצור, שירות ותחבורה. לחברה נוכחות גלובלית המשולבת עם משאבים המגיעים ממעל ל-100 חברות תפעול של היטאצ'י ועם בסיס הלקוחות הגלובלי של היחידות העסקיות של החברה.

האנליסטים של גרטנר תיארו את שוק פלטפורמות ה-IoT התעשייתיות כ-"סט של יכולות תוכנה משולבות. יכולות אלו מתרכזות במאמצים לשיפור קבלת ההחלטות בתחום ניהול הנכסים, כמו גם נראות תפעולית ובקרה על מפעלים, מחסנים, תשתית וציוד בתעשיות עתירות נכסים". גרטנר צופים כי עד שנת 2020, פלטפורמות IoT מקומיות בשילוב עם מחשוב קצה יהוו עד ל-60% מאנליטיקת ה-IoT התעשייתית, לעומת המצב כיום, המהווה פחות מ-10%. כמו כן, בגרטנר מאמינים כי נראה התרחבות משמעותית של פלטפורמות IoT עבור ארגונים תעשייתיים עוד השנה, זאת עקב פריסות המתבצעות בענן ובאתרים מקומיים.

בראד סוראק, מנהל מוצר ואסטרטגיה ראשי בהיטאצ'י ונטרה, אמר כי, "היטאצ'י גאה להיות מזוהה כבעלת חזון בשוק ה-IoT המתפתח במהירות. אנו רואים כי ארגונים בכל רחבי העולם מטמיעים כיום פתרונות IoT כדי לחלץ תובנות מהנכסים והתהליכים התפעוליים שלהם, להגביר את היעילות, לשפר את חווית הלקוח ולקבל יתרון תחרותי. ורטיקלים תעשייתיים מנסים להרוויח יתרונות עצומים מפתרונות דיגיטליים ואנחנו מאמינים כי להיטאצ'י יש את הכלים הדרושים כדי לסייע להם להשיג את מטרותיהם. Lumada מאחדת את המיטב של הקניין הרוחני של היטאצ'י, החדשנות והמומחיות בתחומי ה-IT/OT. אנו נמשיך לחדש באמצעות פלטפורמת Lumada כדי לפתח פתרונות מבוססי-נתונים, אשר מניעים את העסקים של לקוחותינו קדימה".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות