✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

10.09 - גרטנר הכריזה על ServiceNow כמובילה בריבוע הקסם, בתחום של ניהול שירותי IT, זו השנה השישית ברציפות

IsraelClouds
|
September 10, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת  ServiceNow, החברה אשר גורמת לעולם העבודה לעבוד טוב יותר למען העובדים,  הוכרזה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר, בקטגורית ITSM לשנת 2019.  ServiceNow מדורגת במקום הגבוה ביותר בריבוע הקסם בזכות היכולת הגבוהה שלה לממש את הבטחותיה בתחום זה. ITSM משנה את ההשפעה, המהירות ויכולת הדלוור של  ה-  בארגון, IT כך שלקוחות יוכלו לספק חווית משתמש נהדרת, להגדיל פרודוקטיביות ולהשיג תובנות חדשות.

"ServiceNow מחזיקה ב- 51.1% משוק ה – ITSM העולמי, נכון לשנת 2018" אומרת  לימור אפיק, המנהלת האזורית של ServiceNow. "כל שנה מחדש אני נרגשת וגאה בהישגים של ServiceNow ומרגישה כי ההישגים המקומיים של הסניף הישראלי בהחלט תורמים להצלחה הבינלאומית של החברה."

"ההובלה של ServiceNow בתחום ה- ITSM נובעת מן האמונה שלנו לפיה חווית השימוש בטכנולוגיה בעולם העבודה  חייבת להיות פשוטה, קלה למימוש ואינטואיטיבית בדומה לזו שאנשים חווים בחייהם הפרטיים," אומר פבלו שטרן, סמנכ"ל בכיר למוצרי IT ב- ServiceNow. "אנו מאמינים כי המיצוב שלנו בשוק הוא תולדה של המיקוד המתמשך שלנו בטרנספורמציה הדיגיטלית בה אנו רואים שותף אסטרטגי של הארגונים הגדולים בעולם."

לימור אפיק


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות