✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

28.10 - פורטינט דורגה ברביע המובילים בתחום פיירוול רשת ארגוני

IsraelClouds
|
October 28, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

A המיקום ברביע המובילים יוצר בידול לפתרון מארג האבטחה האוטומטי והמשולב של החברה

חברת המחקר גרטנר (Gartner) פרסמה את דוח ריבוע הקסם בנושא פיירוול רשת ארגוני, הממקם את פורטינט (Fortinet) ברביע המובילים בתחום. הדוח מתייחס לשלמות החזון של פורטינט וליכולת לממש אותו.    

הפיירוול הארגוני FortiGate, המשמש כבסיס של מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט, הוא הפתרון היחיד המספק את הסקלביליות, האוטומציה והביצועים הדרושים כדי להגן על סניפים מבוזרים, קמפוסים, מרכזי נתונים, חלוקת רשת פנימית וסביבות multi-cloud.

לקוחות פיירוול הרשת הארגוני FortiGate סיפקו 508 ביקורות בדירוג של 5 כוכבים וסך כולל של 990 ביקורות המתייחסות לשוק הפיירוול הארגוני ב-Gartner Peer Insights. מדובר במספר הביקורות הגבוה ביותר בשוק פיירוול הרשת הארגוני נכון לתאריך ה-6 באוקטובר, 2018.

אלי פרנס, סגן נשיא לאזור ישראל, יוון, קפריסין ומזרח אירופה, אמר כי, "המיקום של פורטינט ברביע המובילים של גרטנר מדגיש פעם נוספת את המובילות של החברה בתחום הפיירוול הארגוני. החדשנות המתמשכת של פורטינט מאפשרת לצוותי ה-IT בארגונים לקיים ניהול ותזמור מרכזיים, לתאם את מודיעין האיומים, לזהות נקודות תורפה ואיומים ידועים ולא ידועים ולספק תגובה משולבת ומתואמת בצורה אוטומטית להתקפות בזמן אמת, ללא תלות במקום התרחשותן".

הוא הוסיף כי, "פורטינט אתגרה בקביעות את התפיסה המסורתית של אבטחת רשת על ידי התמקדות בגישת אבטחת סייבר הוליסטית, כזו, המאפשרת לארגונים לפרוס פתרון משולב אחד בכל הרשת המבוזרת. הפיירוולים הארגונים מדגם FortiGate של פורטינט נמצאים במרכז מארג האבטחה של החברה, אשר הופך את התגובה רבת-השכבות לאיומים לאוטומטית ומספק יכולות מעולות של הפיירוול של הדור הבא (NGFW)".

ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט, אמר כי, "פורטינט גאה במיקומה פעם נוספת ברביע המובילים של גרטנר. אנו מודים לכל לקוחותינו, אשר הקדישו זמן לכתיבת הביקורות החיוביות ומאמינים כי הכרה זו מגרטנר נותנת תוקף לעבודתנו ומקרבת אותנו לאספקת הגנת אבטחה רחבה, עוצמתית ואוטומטית עבור לקוחותינו בכל שטחי התקיפה הקיימים".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות