✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

סטארטאפ הגיימינג NOVOS בוחר בשירותי ענן של AWS

|
May 19, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event
נובוס

לימודים אקדמאיים בגיימינג – NOVOS.GG הופך גיימרים לשחקנים מקצועיים באמצעות הענן של AWS

עולם הגיימינג וה-E Sport לא עוצר גם בזמן בתקופת הקורונה, כאשר גיימרים מקצועיים וגם חובבים יכולים להמשיך להתאמן בבתים שלהם. NOVOS.GG הוא סטארטאפ ישראלי המשמש כאקדמיית אונליין לגיימינג. NOVOS הוקמה בשנת 2018, היא מעסיקה 8 עובדים והיא גייסה במסגרת סיבוב פרי סיד – 750 אלף דולר. המייסדים הם אור בריגה ושי ארנון.

NOVOS" הינה פלטפורמה דיגיטלית המאפשרת לגיימרים להתאמן ולשפר את כישוריהם במשחקי מחשב, באמצעות איסוף הדאטה בצורה מדויקת וניתוח של יכולות המשתמש", מספר בריגה. NOVOS מבינה באמצעות הנתונים איפה נקודות התורפה של השחקן ואיפה הוא צריך עזרה, כאשר לאחר מכן היא בונה לו תוכנית אימונים, הכוללת תרגילים, קורסים וסרטונים לשיפור המיומנויות שלו. המערכת גם מאפשרת לו לדעת איפה הוא נמצא ביחס לקהילת הגיימרים וביחס ליעדים שהוא צריך לעמוד בהם. הפתרון של NOVOS פעיל כרגע על המשחק פורטנייט ובהמשך השנה יצטרפו עוד משחקים.

מה הסיבה שהחלטתם להקים אקדמיה לגיימינג?

"מאז שהיינו ילדים, חל שינוי עצום בעולם הגיימינג. אם פעם השחקן היה משחק בעיקר במשחקי יחיד מול המחשב, היום מדובר בחוויית אונליין. ההחלטות שהשחקן מקבל משפיעות על ההחלטות שהאויב יקבל, כי מדובר באדם אמיתי. במשחקים מול קבוצות, ההשפעה היא כבר יותר רחבה וזה יוצר תחרות. השחקן הטוב ביותר מנצח, כאשר אין אלמנט של מזל, אלא של יכולות, כמו הדינמיקה של השחקן עם הקבוצה ומה השחקן יודע על היריבים שלו. זה קרוב מאוד למה שאנחנו רואים בספורט מסורתי." "בשכבה העליונה של ה-ESport אנחנו מוצאים קבוצות מקצועיות של גיימרים הכוללות מאמנים, מתקני אימון, תזונאים ואפילו שף פרטי. הקבוצות האלו כוללות כל מה שקבוצה מקצוענית צריכה, אבל היא אחוז מאד קטן מאוד משכבת הגיימרים. חלק משמעותי אחר הוא שחקנים חובבנים בגילאי 10 עד 30, המשקיעים את הזמן שלהם בתחום. הבעיה של אותם גיימרים, שאין להם מסגרות שעוזרות להם להתקדם וזאת הבעיה שרצינו לפתור".

במה הגיימרים שרוצים להיות מקצועיים משחקים? איך מאפיינים את הקהל הזה?

"הם משחקים בעיקר משחקים תחרותיים המבוססים על הכישורים של השחקן ולא על המזל, אחד התמריצים המשמעותים עבור אותם שחקנים (במיוחד הצעירים יותר) הוא הרצון להיות הגיימרים הכי טוב. יש קהל עצום של גיימרים שעבורם המשחקים זה התחביב המרכזי, החבר'ה האלה מסתכלים על שחקנים אחרים משחקים, והם גם משחקים כל יום כמה שעות, אבל אנחנו יודעים שזה לא מספיק רק לשחק, אלא יש כלים שיכולים לעזור להשתפר".

הצורך החברתי הוא חלק בלתי נפרד מאימונים וכמובן גם ממשחקים, איך אתם משלבים אותו אצלכם ב-NOVOS?

"NOVOS מספקת חוויה לתלמידים שלה, כל הגיימרים המשתתפים באקדמיה נמצאים בשרת דיסקורד, שם הם יכולים לדבר אחד עם השני, לשתף קשיים ולעשות אימונים משותפים".

מה אומר השם NOVOS.GG?

"היינו בהתחלה NOVOS Skill, אבל ראינו שזה שם ממש ארוך וקיהלת הגיימינג פשוט קיצרה אותו לNOVOS . והדומיין GG הוא מושג מוכר בעולם הגיימינג, אשר אומר Good Game. זה משהו שכותבים אותו אחרי משחק. בלטינית יש משפט שאומר תחילתו של העידן החדש, NOVOS זאת המילה הראשונה במשפט הזה. אנחנו הולכים לעולם התחרויות החדש. זהו תחילתו של עידן חדש".

איך תוכנית הסטארטאפים Builder Space של AWS עזרה לכם בקידום החברה?

"התחלנו את התוכנית בשלבים הראשונים שלנו כחברה, אפילו עוד לא לפני גיוס ההון. היועצים בתוכנית עזרו לנו לבחור שירותים טכנולוגיים שיתאימו לנו ויעזרו לנו לקדם את המוצר קדימה. הדברים האלו עזרו לנו מאוד ואנחנו משתמשים בהם עד היום. כמו כן, קיבלנו עזרה לא רק בנושאים טכנולוגיים, אלא גם בהבנה אילו עובדים כדאי לנו לגייס בהתחלה ואיך לפעול נכון כאשר פונים למשקיעים".

כיצד תומך הענן של AWS בפתרון שלכם?

"כל מערכת האימונים של NOVOS מבוססת על הענן של AWS. אנחנו משתמשים בשירותים כגון: Amazon EC2, Amazon S3, Amazon CloudFront.באמצעות AWS יכולנו להקים תשתיות ושירותים באופן מהיר, זול ונוח. כחברה צעירה, הקמה מהירה של שירותים לבדיקת היפותזות ושליטה בהוצאות הם המפתח להצלחה".



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות